Ринок цінних паперів, аналітика фондового ринку, покупка і продаж акцій, котирування і дивіденди, а також акції-неліквіди. Інтернет-трейдинг на фондовій біржі і брокерські послуги.
Упродовж 2015 року підрозділами ДФС було проведено 2,8 млн. перевірок. Зазначені перевірки встановили суму донарахованих грошових зобов'язань, яка була узгоджена у розмірі 5,6 млрд. грн, що складає лише 15% від початкової суми, яка була визначена для нарахування підрозділами аудиту. Все нібито нормально: є порушення на якусь суму – узгодили, сплатили. Але «муляє» око величезна різниця між початковою сумою донарахувань, та узгодженою сумою – аж 85%! Тут, звичайно, проглядається певний тиск на підприємців під час перевірок, а якщо подивитися на судові оскарження, то вказана різниця стає ще меншою. Так, всього на розгляді у судах (станом на 01.01.2016) перебували 54,5 тис. справ за позовами платників податків до територіальних органів ДФС про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень-рішень на загальну суму 164,1 млрд. грн. Із вказаної кількості позовів – 17,9 тис. було розглянуто судами упродовж 2015 року, із них на користь платників судами 1-ї інстанції винесено 65% рішень. Впевнений, якщо проаналізувати рішення судів 2-ї інстанції, відсоток рішень винесених на користь платників буде ще більшим, а обсяг надуманих претензій до платників податків із боку контролюючих органів ДФС сягне більше 90%. Таким чином, відсоток примусової сплати податків по відношенню з добровільною складає близько 1,5%. Як на мене, це викликає спершу посмішку, а потім здивування і запитання. Навіщо нам така «продуктивна» робота і куди насправді скеровуються «попередньо узгодженні нарахування? Основні зусилля платників при взаємодії із «сервісною» службою скеровуються на спростування в адміністративному та судовому порядку необґрунтованих донарахувань та доведення своєї невинуватості. І цей процес лежить не тільки в юридичній площині! Принцип презумпції правомірності поведінки суб’єкта господарювання залишається на рівні популістських лозунгів представників влади. У той час, як реалізація саме цього принципу мала б сприяти підвищенню інвестиційної привабливості України. Чому так? Тому що на сьогодні – це одна з найбільш корупційноємких функцій ДФС, а статистика демонструє, що жодних змін у цьому напрямку роботи контролюючих підрозділів ДФС не відбулося. Переведення підрозділів аудиту з районного на обласний рівень, лише перенаправило платників до інших кабінетів.
Киевский апелляционный административный суд отклонил ходатайство Государственной службы геологии и недр на определение Окружного административного суда Киева от 28 марта, которым госслужбе было запрещено приостанавливать действие специальных разрешений на пользование недрами для компании «Укрнафта». Об этом говорится в постановлении суда от 27 апреля 2016 г., размещенном в Едином госреестре.
zzzzzz написав:Я вот не могу понять, почему тарифы на тепло вырастают на 75-90% даже для ТЭЦ.которые работают на угле ?
А есть инфа сколько ТЕЦ не на газу? В вики по этому поводу негусто. Тут другой вопрос: а какие будут тарифы на отопление, если нефть восстановится хотя бы на 80$. Неплатежи наверное тоже будут в районе 80%
zzzzzz Сейчас при переходе котельной на твердое топливо получается солидный профит. Устанавливать разные цены - убить стимул для перехода Тепло - это товар и потребителя не должно волновать как его получает поставщик ИМХО.
zzzzzz написав:Я вот не могу понять, почему тарифы на тепло вырастают на 75-90% даже для ТЭЦ.которые работают на угле ?
А есть инфа сколько ТЕЦ не на газу? В вики по этому поводу негусто. Тут другой вопрос: а какие будут тарифы на отопление, если нефть восстановится хотя бы на 80$. Неплатежи наверное тоже будут в районе 80%
Скорее многоэтажки превратяться в подобие Еревана 90-х годов.У всех буржуйки.