|
Идея Банк (2008 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 19 вер, 2016 22:57
Три дня как получил КБВ. Кто в теме подскажите:
1. В рекламе карта чипованая, выдают магнитку. Говорят чип за деньги, так и должно быть? 2. В торговой точке магнитка требует пин. В отделении говорят не должна, из соображений безопасности не должна. Очень горячая линия долго думает, потом говорит должна. Как правильно? 3. Не приходят смс о тратах. Горячая линия говорит наверное забыли включить, и отправляет в отделение. Каменный век идти в отделение. Как проверить включено или нет смс, и включить без похода в отделение?
-
Andi_30
-
-
- Повідомлень: 268
- З нами з: 25.05.12
- Подякував: 78 раз.
- Подякували: 22 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 20 вер, 2016 09:41
Andi_30, з власного досвіду користування неіменним карт бланшем: 1. Не знаю, маю просту неіменну. 2. Піну не вимагає. 3. Карту отримав 01/09, тоді й почав використовувати, смс-ки спочатку не приходили, 06/09 прийшла смс-ка про підключення інформування і почали приходити смс-ки про оплату і залишки.
-
d_12
-
-
- Повідомлень: 1776
- З нами з: 19.04.16
- Подякував: 118 раз.
- Подякували: 77 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 20 вер, 2016 10:57
1. В рекламе карта чипованая, выдают магнитку. Говорят чип за деньги, так и должно быть?
Написать заявление на выпуск бесплатной именной допкарты с чипом и пейпассом. 2. В торговой точке магнитка требует пин. В отделении говорят не должна, из соображений безопасности не должна. Очень горячая линия долго думает, потом говорит должна. Как правильно?
По магнитке пин ни разу нигде не просило. 3. Не приходят смс о тратах. Горячая линия говорит наверное забыли включить, и отправляет в отделение. Каменный век идти в отделение. Как проверить включено или нет смс, и включить без похода в отделение?
Подключить в ИБ.
-
Кащей
-
-
- Повідомлень: 1766
- З нами з: 30.08.09
- Подякував: 230 раз.
- Подякували: 110 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 20 вер, 2016 11:12
Кащей написав:2. В торговой точке магнитка требует пин. В отделении говорят не должна, из соображений безопасности не должна. Очень горячая линия долго думает, потом говорит должна. Как правильно?
По магнитке пин ни разу нигде не просило.
Скорее всего запрос пин происходит в зависимости от настроек терминала. У меня например в торговых точках пин не запрашивало еще ни разу, а вот на заправках просит постоянно. Причем так не только по идеевской КБ, но и по Б5 ТАС-а.
-
arkavs
-
-
- Повідомлень: 585
- З нами з: 11.06.15
- Подякував: 865 раз.
- Подякували: 60 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 20 вер, 2016 12:04
Такого від банку ІДЕЯ не очікував!!!
Я клієнт Ідея банку вже більше 3-х років , тримаю у банку депозити. Нещодавно мені почали приходити смс, щоб я погасив борг перед банком, на що я дуже здивувався, тому що в банк тільки заношу кошти. Звернувшись у відділення банку №2, за адресою: м. Вінниця, вул. 50-річчя Перемоги/пр. Коцюбинського, 27/56, я дізнався, що це нарахування за користування картковим пакетом «Без кордонів».
1)Цей рахунок я ВІДКРИВАВ ДЛЯ КОРИСТУВАННЯ КЕШБЕКОМ, але жодного разу ним не скористався, адже БАНК КЕШБЕК ВІДМІНИВ через декілька днів після відкриття!!!. 2)Рахунком я не користувався, у зв’язку з тим, що він мені став не потрібен. 3)Закривати я його не став, оскільки менеджер відділення банку (відділення банку №2, за адресою: м. Вінниця, вул. 50-річчя Перемоги/пр. Коцюбинського, 27/56) мені сказав, що якщо я не користуюсь рахунком, плата за обслуговування не буде нараховуватись (в «-» рахунок не піде). 4) В інтернет-банкінгу на рахунку ЗАВЖДИ БУВ «0» грн, ні одніє операції я з ним не робив. 5) ЖОДНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ ЧИ СМС ЗА 3 РОКИ МЕНІ НЕ ПРИХОДИЛО, ЩО НАРАХОВУЄТЬСЯ ПЛАТА В МІНУС!
А тепер почалися смс сплатити борг та погрози судом.
Форумчани в кого є така проблема або є пакет «Без кордонів» відгукніться!
-
gavinser
-
-
- Повідомлень: 23
- З нами з: 19.01.15
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 20 вер, 2016 12:29
gavinser написав:Нещодавно мені почали приходити смс, щоб я погасив борг перед банком, на що я дуже здивувався, тому що в банк тільки заношу кошти. Звернувшись у відділення банку №2, за адресою: м. Вінниця, вул. 50-річчя Перемоги/пр. Коцюбинського, 27/56, я дізнався, що це нарахування за користування картковим пакетом «Без кордонів». Це популярний заробіток в банок, тому маю звичку неюзані рахунки закривати 
-
chipmunk
-
-
- Повідомлень: 9059
- З нами з: 15.04.09
- Подякував: 572 раз.
- Подякували: 590 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 20 вер, 2016 12:48
chipmunk написав:Це популярний заробіток в банок, тому маю звичку неюзані рахунки закривати 
Від кого, але від Ідея банку такого не очікував! 3)Закривати я його не став, оскільки менеджер відділення банку мені сказав, що якщо я не користуюсь рахунком, плата за обслуговування не буде нараховуватись (в «-» рахунок не піде). 4) В інтернет-банкінгу на рахунку ЗАВЖДИ БУВ «0» грн, ні одніє операції я з ним не робив. 5) ЖОДНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ ЧИ СМС ЗА 3 РОКИ МЕНІ НЕ ПРИХОДИЛО, ЩО НАРАХОВУЄТЬСЯ ПЛАТА В МІНУС!
-
gavinser
-
-
- Повідомлень: 23
- З нами з: 19.01.15
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 20 вер, 2016 13:11
gavinser написав:менеджер відділення банку (відділення банку №2, заадресою: м. Вінниця, вул. 50-річчя Перемоги/пр. Коцюбинського, 27/56) мені сказав
ну нельзя полагаться на то, что кто-то сказал... всегда читайте тарифы и отслеживайте изменения по ним, неиспользуемые счета лучше закрывать, плату по пакету без границ отменили только в апреле этого года, до этого она была и Вам даже при отсутствии денег на счету должно было приходить смс-сообщение о неуспешной попытке списания 15 грн. с вашего счёта...
-
velvet
-
-
- Повідомлень: 4207
- З нами з: 06.03.09
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 655 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 20 вер, 2016 13:17
gavinser написав: chipmunk написав:Це популярний заробіток в банок, тому маю звичку неюзані рахунки закривати 
Від кого, але від Ідея банку такого не очікував! 3)Закривати я його не став, оскільки менеджер відділення банку мені сказав, що якщо я не користуюсь рахунком, плата за обслуговування не буде нараховуватись (в «-» рахунок не піде). 4) В інтернет-банкінгу на рахунку ЗАВЖДИ БУВ «0» грн, ні одніє операції я з ним не робив. 5) ЖОДНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ ЧИ СМС ЗА 3 РОКИ МЕНІ НЕ ПРИХОДИЛО, ЩО НАРАХОВУЄТЬСЯ ПЛАТА В МІНУС!
наверное надо было читать документы, а не слушать менеджера... щас ещё может прийти местное хамло, и в свойственной ему хамской манере, расскажет, что все это бред, потому что у него ничего в минус не списывается
-
Stringer
-
-
- Повідомлень: 11631
- З нами з: 23.01.13
- Подякував: 346 раз.
- Подякували: 1629 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Вів 20 вер, 2016 13:28
velvet написав:ну нельзя полагаться на то, что кто-то сказал... всегда читайте тарифы и отслеживайте изменения по ним, неиспользуемые счета лучше закрывать, плату по пакету без границ отменили только в апреле этого года, до этого она была и Вам даже при отсутствии денег на счету должно было приходить смс-сообщение о неуспешной попытке списания 15 грн. с вашего счёта...
Я с Вами полностью согласен! В этом и проблема, что клиентов нужно информировать, а не ждать пока набежит круглая сумма, а через три года.....здравствуйте Вы нам денег должны,... уплатите пожалуйста долг или мы будем подавать в суд... Строятся не доверительные отношения с клиентами. Не ценят клиентов.
-
gavinser
-
-
- Повідомлень: 23
- З нами з: 19.01.15
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7854573 |
|
|
101069 |
16005595 |
|
|
38157 |
5224469 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|