Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
TASCOMBANK написав:Нам, звичайно ж, шкода, що такими діями ми можемо викликати незначні незручності, але це вимушений захід, який необхідний для подальшого розвитку лінійки банківських продуктів. Ні у Клієнтів, ні у Банку не має потреби в 10-ти тарифних планах, які мають одне призначення і незначно відрізняються між собою. Потрібно рухатися далі.
Дозвольте це клієнтам самим вирішувати - є потреба чи немає!!! Такі дії ТАСі, це як порівняти ВАЗ та Мерседес - сумнозвісний ВАЗ по 30 років випускає кілька моделей, в той час, як Мерседес має кілька десятків моделей та кілька сотень модифікацій, які "мають одне призначення і незначно відрізняються між собою" . Прикро, що ТАС котиться до ТАЗа Хоча, можливо, така співзвучність і не випадкова
Комсомолець купив неліквід (Універсал), а і став жаднічати, щоб пощіпати золотогоршочника
vollena71 написав:TASCOMBANK Пожалуйста, дайте ответ, какие условия Розділ 7. Умови обслуговування кредитної лінії/овердрафту в рамках кредитних продуктів, що передбачені в Пакеті послуг "Платівка" "згідно рішенню КУАП" - а где бы посмотреть это решение, с №протокола и датой, можно ссылку?
vollena71, извините, что упустили Ваш вопрос Дело в том, что указанная Вами услуга может быть предложена определенным Клиентам и в определенный период только по инициативе Банка. Соответственно, тарифы по данной услуге могут незначительно меняться с течением времени. Поэтому точные условия использования кредитной линии для вкладчиков предоставляются Клиентам вместе с поступившим предложением оформить данную услугу.