Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
brainybird написав:ну і це вже жирна ставка, а що за депо?
Да не запомнила я. что-то мне считали какие-то надбавки по 0.25 и 0.5%-тов. я наверное на выход. жаль. хороший банк. но ставки ниже плинтуса...
Ставки ниже плинтуса, но успокоительные и лекарства для сердца стоят дороже Относитесь к низким % в это нелёгкое для страны время спокойно. Наша банковская система входит в период финансового шторма. Гривна, безусловно, будет обесцениваться! Поэтому - только валюта, пусть даже под 0,1% годовых. Я лично использую валютный депозит в Укрэксимбанке, как бесплатную банковскую ячейку. Там всегда Вам выдадут валюту без никаких предзаказов, даже при досрочном расторжении депозита (в отличие от вклада "Гнучкий" в Ощаде, где еще и голову поморочат, и мозг вынесут). Только при досрочке даже эти мизерные % потеряете. Время высоких % ставок по валюте уже ушло. Это была финансовая пирамида, обрушение которой привело к угрозе краха национальной валюты. Ни в одной цивилизованной стране мира нет таких высоких ставок по вкладам в валюте - максимум 1 - 1,5% годовых Поэтому в случае краха и существенной девальвации национальной валюты есть риск потерять почти всё. 200 тысяч получат все (их можно напечатать, сколько родина скажет). Но какой будет курс гривны и что в итоге останется от вашего валютного депозита - не знает никто!
Безконтактні (NFC) платежі з використанням технології Host Card Emulation (HCE) дозволяють клієнтам Укрексімбанку швидко, зручно і безпечно проводити оплату своєї карткою Visa за допомогою мобільного пристрою.
В основі сервісу безконтактної оплати телефоном лежить технологія HCE, завдяки якій клієнти банку отримують можливість одним рухом оплачувати товари і послуги швидко, просто і безпечно. Змінюється сама сутність платіжного інструменту. Тепер ним стає найпопулярніший гаджет - смартфон.
Технологія HCE дозволяє емулювати віртуальну картку клієнта в мобільному додатку. Тепер «платіжна інформація», яку раніше зберігав мікропроцесор пластикової картки, знаходиться в смартфоні. Це означає, що користувачам не потрібно носити з собою банківську картку. Весь платіжний функціонал міститься в мобільному пристрої.
Підключення послуги здійснюється безпосередньо з мобільного додатку клієнта.
Процес оплати відбувається шляхом піднесення смартфона до POS-терміналу, оснащеному безконтактним рідером.
Для здійснення безконтактних операцій на мобільному пристрої повинна бути встановлена операційна система Android KitKat версії 4.4 або вище (з підтримкою NFC і HCE).
При входе в Интернет-банкинге: "Контракт заблокован. Обратитесь в Контакт-центр банка." Причина - у вас не оплачена 72 грн./год - плата за обслуживание Интернет-банкинг Enter EXIM. Контакт-центр говорить: банк по выходным не работает, завтра позвоните менеджеру.
В Ощаде для получения валюты нужно было дважды приходить в отделение: один раз, чтобы заказать, а второй - для получения. И это при том, что со мной заранее связывались по телефону для заказа. В Эксиме получил сразу без звонков и предзаказов. Это Киев, в обеих случаях суммы выше фонда.
А по % отличия уже небольшие сейчас: например на год 5.25% Ощад и 5.1% Эксим.
chipmunk написав:Хм, ще один неочевидний відразу мінусь платного іб...
У мене якось заблокували, доки я закордоном був. Дзвоню через скайп на гарчку - там відповідають, що вони вони лише бачать блокування і вирішити можна лише через відділення, бо заблоковано з ініціативи відділення і причини гарячка не знає. По поверненню йду у відділення з питанням "що за фігня?". Кажуть, що мали продовжити контракт на ІБ (як у попередні роки), але побоялися, що ціна, яка виросла у 2 рази, мені може здатися завеликою, тому сиділи і чекали, доки я сам прийду і підтверджу, що абонплату можна списати. Ні, подзвонити і запитати не думали. Чого раптом?