ПУМБ (2004 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 18451846184718481849 ... 3462>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

ПУМБ (2004 - 2021) 3.2 5 852
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
23%
196
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
95
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
15%
128
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
28%
235
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
23%
198
Всього голосів : 852
Повідомлення Додано: Сер 15 лют, 2017 21:35

В этом Пейхабе карты Простир не работают. Так, к слову)
guntherhouse777
 
Повідомлень: 4941
З нами з: 30.01.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 346 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 15 лют, 2017 22:53

Re: ПУМБ

guntherhouse777 написав:В этом Пейхабе карты Простир не работают. Так, к слову)

Ага, а типа много сайтов, где работают :)
qwe_ua
 
Повідомлень: 1886
З нами з: 16.03.10
Подякував: 198 раз.
Подякували: 216 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 15 лют, 2017 23:16

PUMB

Когда исчезнет из ПУМБ онлайн новость "ПУМБ запустив новий ПУМБ Online" от 7го февраля? Прочитал уже не один раз.
DmitryZP
 
Повідомлень: 4579
З нами з: 04.11.11
Подякував: 19 раз.
Подякували: 835 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Чет 16 лют, 2017 09:38

ПУМБ

Шо за фигня? Неужто простые вещи так сложно реализовать по-человечески??? Попытался зарегистрироваться онлайн на выплату по Платинуму. Оказывается при выборе даты у ПУМБа ещё 15 февраля доступно :shock:
Vitaka
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1815
З нами з: 15.10.14
Подякував: 96 раз.
Подякували: 143 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 16 лют, 2017 13:35

Науйя содержать такую горячку, которая не знает ни единого ответа на мои вопросы?
Более дэбылной горячки я ещё не встречал, реальный кал-центр.
На любой вопрос один ответ: Отсутствует информация.
- Так может свяжите меня со структурным подразделением, которое знает ответ?
- Отсутствует такая возможность.
- Так может запишите мой вопрос, а потом перезвоните с ответом?
- Отсутствует такая возможность.
А в отд говорят звоните в кал.
Классический способ послать клиента наху нахутор за молоком :twisted:
deneg net
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3188
З нами з: 01.12.12
Подякував: 0 раз.
Подякували: 620 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 16 лют, 2017 13:45

  Козак-характерник написав:PUMB ПУМБа, привіт! :P Передайте у відповідальний підрозділ, що ми хочемо мати на гілці інший формат спілкування з представником. Щоб ми тут вирішували актуальні питання, а не посилали нас по колу чи перенаправляли до колег! Бо Ваша роль тут як "разводящєго" лише. Це принизливо. :( Дайош справжні повноваження представнику ПУМБи на гілці! :P

Доброго дня! Дякуємо за пропозиції. Колеги прийняли їх до розгляду.

Хочемо зауважити, що в разі, якщо ви хочете вирішити питання, яке потребує ідентифікації, ви можете надати таку інформацію (обов'язково ПІБ так контактний телефон, бажано ІПН) до приватних повідомлень представнику на форумі. Дякуємо за розуміння!
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3336
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 16 лют, 2017 13:47

  DmitryZP написав:PUMB

Когда исчезнет из ПУМБ онлайн новость "ПУМБ запустив новий ПУМБ Online" от 7го февраля? Прочитал уже не один раз.

Планируется подобное информирование как минимум до 1 марта 2017.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3336
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 16 лют, 2017 13:49

  PUMB написав:
  Козак-характерник написав:PUMB ПУМБа, привіт! :P Передайте у відповідальний підрозділ, що ми хочемо мати на гілці інший формат спілкування з представником. Щоб ми тут вирішували актуальні питання, а не посилали нас по колу чи перенаправляли до колег! Бо Ваша роль тут як "разводящєго" лише. Це принизливо. :( Дайош справжні повноваження представнику ПУМБи на гілці! :P

Доброго дня! Дякуємо за пропозиції. Колеги прийняли їх до розгляду.

Хочемо зауважити, що в разі, якщо ви хочете вирішити питання, яке потребує ідентифікації, ви можете надати таку інформацію (обов'язково ПІБ так контактний телефон, бажано ІПН) до приватних повідомлень представнику на форумі. Дякуємо за розуміння!

Тобто Вас вже наділили повноваженнями вирішувати проблеми клієнтів тут, на гілці? Ви не будете перенаправляти до колег? :P
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2246 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 16 лют, 2017 13:49

  Vitaka написав:Шо за фигня? Неужто простые вещи так сложно реализовать по-человечески??? Попытался зарегистрироваться онлайн на выплату по Платинуму. Оказывается при выборе даты у ПУМБа ещё 15 февраля доступно :shock:

Приносим извинения за недоразумение. Изложите, пожалуйста, ваши замечания с помощью такой формы обратной связи на сайте банка: https://about.pumb.ua/ru/support/complaint
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3336
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 16 лют, 2017 13:58

  Козак-характерник написав:
  PUMB написав:
  Козак-характерник написав:PUMB ПУМБа, привіт! :P Передайте у відповідальний підрозділ, що ми хочемо мати на гілці інший формат спілкування з представником. Щоб ми тут вирішували актуальні питання, а не посилали нас по колу чи перенаправляли до колег! Бо Ваша роль тут як "разводящєго" лише. Це принизливо. :( Дайош справжні повноваження представнику ПУМБи на гілці! :P

Доброго дня! Дякуємо за пропозиції. Колеги прийняли їх до розгляду.

Хочемо зауважити, що в разі, якщо ви хочете вирішити питання, яке потребує ідентифікації, ви можете надати таку інформацію (обов'язково ПІБ так контактний телефон, бажано ІПН) до приватних повідомлень представнику на форумі. Дякуємо за розуміння!

Тобто Вас вже наділили повноваженнями вирішувати проблеми клієнтів тут, на гілці? Ви не будете перенаправляти до колег? :P

Описані намі повноваження були і раніше, щонайменше з 2012 року. Ми таким чином вирішили не один десяток питань наших клієнтів тут, на форумі.
Однак для прискорення вирішення питань ми можемо порадити звернутись напряму до Call Center. Із більшості питань це може прискорити вирішення.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3336
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 18451846184718481849 ... 3462>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15906604
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5162077
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 366684
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама