|
ПУМБ (2004 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 15 лют, 2017 21:35
В этом Пейхабе карты Простир не работают. Так, к слову)
-
guntherhouse777
-
-
- Повідомлень: 4941
- З нами з: 30.01.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 346 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 15 лют, 2017 22:53
guntherhouse777 написав:В этом Пейхабе карты Простир не работают. Так, к слову)
Ага, а типа много сайтов, где работают 
-
qwe_ua
-
-
- Повідомлень: 1886
- З нами з: 16.03.10
- Подякував: 198 раз.
- Подякували: 216 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 15 лют, 2017 23:16
PUMB
Когда исчезнет из ПУМБ онлайн новость "ПУМБ запустив новий ПУМБ Online" от 7го февраля? Прочитал уже не один раз.
-
DmitryZP
-
-
- Повідомлень: 4579
- З нами з: 04.11.11
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 835 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 16 лют, 2017 13:35
Науйя содержать такую горячку, которая не знает ни единого ответа на мои вопросы? Более дэбылной горячки я ещё не встречал, реальный кал-центр. На любой вопрос один ответ: Отсутствует информация. - Так может свяжите меня со структурным подразделением, которое знает ответ? - Отсутствует такая возможность. - Так может запишите мой вопрос, а потом перезвоните с ответом? - Отсутствует такая возможность. А в отд говорят звоните в кал. Классический способ послать клиента наху нахутор за молоком 
-
deneg net
-
-
- Повідомлень: 3188
- З нами з: 01.12.12
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 620 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лют, 2017 13:45
Козак-характерник написав:PUMB ПУМБа, привіт!  Передайте у відповідальний підрозділ, що ми хочемо мати на гілці інший формат спілкування з представником. Щоб ми тут вирішували актуальні питання, а не посилали нас по колу чи перенаправляли до колег! Бо Ваша роль тут як "разводящєго" лише. Це принизливо.  Дайош справжні повноваження представнику ПУМБи на гілці! 
Доброго дня! Дякуємо за пропозиції. Колеги прийняли їх до розгляду. Хочемо зауважити, що в разі, якщо ви хочете вирішити питання, яке потребує ідентифікації, ви можете надати таку інформацію (обов'язково ПІБ так контактний телефон, бажано ІПН) до приватних повідомлень представнику на форумі. Дякуємо за розуміння!
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3336
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лют, 2017 13:47
DmitryZP написав:PUMB Когда исчезнет из ПУМБ онлайн новость "ПУМБ запустив новий ПУМБ Online" от 7го февраля? Прочитал уже не один раз.
Планируется подобное информирование как минимум до 1 марта 2017.
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3336
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лют, 2017 13:49
PUMB написав: Козак-характерник написав:PUMB ПУМБа, привіт!  Передайте у відповідальний підрозділ, що ми хочемо мати на гілці інший формат спілкування з представником. Щоб ми тут вирішували актуальні питання, а не посилали нас по колу чи перенаправляли до колег! Бо Ваша роль тут як "разводящєго" лише. Це принизливо.  Дайош справжні повноваження представнику ПУМБи на гілці! 
Доброго дня! Дякуємо за пропозиції. Колеги прийняли їх до розгляду. Хочемо зауважити, що в разі, якщо ви хочете вирішити питання, яке потребує ідентифікації, ви можете надати таку інформацію (обов'язково ПІБ так контактний телефон, бажано ІПН) до приватних повідомлень представнику на форумі. Дякуємо за розуміння!
Тобто Вас вже наділили повноваженнями вирішувати проблеми клієнтів тут, на гілці? Ви не будете перенаправляти до колег? 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лют, 2017 13:58
Козак-характерник написав: PUMB написав: Козак-характерник написав:PUMB ПУМБа, привіт!  Передайте у відповідальний підрозділ, що ми хочемо мати на гілці інший формат спілкування з представником. Щоб ми тут вирішували актуальні питання, а не посилали нас по колу чи перенаправляли до колег! Бо Ваша роль тут як "разводящєго" лише. Це принизливо.  Дайош справжні повноваження представнику ПУМБи на гілці! 
Доброго дня! Дякуємо за пропозиції. Колеги прийняли їх до розгляду. Хочемо зауважити, що в разі, якщо ви хочете вирішити питання, яке потребує ідентифікації, ви можете надати таку інформацію (обов'язково ПІБ так контактний телефон, бажано ІПН) до приватних повідомлень представнику на форумі. Дякуємо за розуміння!
Тобто Вас вже наділили повноваженнями вирішувати проблеми клієнтів тут, на гілці? Ви не будете перенаправляти до колег? 
Описані намі повноваження були і раніше, щонайменше з 2012 року. Ми таким чином вирішили не один десяток питань наших клієнтів тут, на форумі. Однак для прискорення вирішення питань ми можемо порадити звернутись напряму до Call Center. Із більшості питань це може прискорити вирішення.
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3336
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
101069 |
15906604 |
|
|
38157 |
5162077 |
|
|
18025 |
366684 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|