Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Козак-характерник написав:clientage Може відповіли шаблоном...
Як я розумію, наразі повинно існувати 3 різновиди Альфа коннект:
1. Коннект Голд з щомісячною комісією 3,5% від заборгованності. В цьому тарифі нараховують 20 бонусів МТС за 100 грн. витрат. Тариф, що діяв до 15.05.2017.
2. Коннект Уорлд без щомісячної комісії, але з платою 300 грн. за річне обслуговування. Тут нараховують 28 бонусів МТС за 100 грн. витрат. Тариф, що діяв до 15.05.2017.
3. Просто Альфа коннект, що діє з 15.05.2017. Тариф ідентичний коннект Голд. Поява його, а точніше ребрендинг коннект Голд, пов'язана виключно з тим, що з 15.05.2017 коннект уорлд більше не випускають.
Тепер наступне...Що буде вже з існуючим тарифом коннект уорлд?
Версія оператора Анастасії і відповідь надана співробітником через МАБ: тарифа коннект Уорлд більше не існує. В тому числі і по вже діючим карткам, що були оформлені до 15.05.2017. Всі 3 тарифа перелічені вище = альфа коннект. Вже без додавання Голд чи уорлд.
Припущення козака і Імпрінтера: до перевипуска по терміну карти коннект Уорлд діє тариф, що існував до 15.05.2017. Після перевипуску відбудеться міграція на уніфікований тариф Альфа коннект.
Пані Алла, як воно насправді? :
Бо козака тєрзают смутниє сомнєнія в компетентності наданих відповідей вашими співробітниками...
Козак-характерник, всі три види карт існують у такому розрізі: - існуючі Клієнти обслуговуються по тарифах до 14.05; - тарифи з 15.05 для всіх нових Клієнтів і тих, у кого плановий перевипуск карти. При плановому перевипуску (по закінченню терміну дії) буде єдиний тариф карти Альфа Connect Debit World. При перевипуску за ініціативою Клієнта змінюється лише пластик, умови змінюватися не будуть. Але після змін в ДКБО будуть змінюватися і умови. Нарахування бонусів МТС: 20 бонусів за 100 грн. При перевипуску за ініціативою Клієнта комісія повернена не буде, оскільки тарифи не змінюються, змінюється тип пластика. При плановому перевипуску комісії не буде, оскільки будуть змінені умови.
Ще раз передзвонив на гарячу лінію. Ретельно описав ситуацію. Разом вголос прочитали актуальні тарифи по моєму рахунку. Зі слів оператора ситуація виглядає наступним чином: всі користувачі карток коннект Ворлд і коннект Голд, що були оформлені до 15.05.2017 переведені в уніфікований тариф Альфа коннект, що діє з 15.05.2017.
Ітого маємо, що 2 оператори на гарячій лінії, 2 співробітника, що надавали відповідь через форму в МАБ, надають ту інформацію, про яку я написав вище. Представник банку на форумі ретранслює протилежну інформацію.
Якій інформації довіряти? І хто з консультантів відповідатиме за потенційні збитки клієнта, отримані завдяки не коректній консультації? І чи поверне Альфа банк комісії списані завдяки не коректному консультуванню?
Дякую!
П.С. Надав Вам в ПП номер рахунку, щоб ще раз перевірити актуальні тарифи по моєму рахунку! Якщо не праві консультанти з гарячої лінії і підтримки в МАБ, то проведіть з ними профілактичну бесіду! Вони в свою чергу звинувачують представника на форумі в не коректній подачі інформації. Це не солідно для Альфа банку! Розберіться між собою! Це ж не казіно! І клієнт не повинен гадати якому консультанту довіритися. Гроші люблять точність!
Козак-характерник написав:clientage Може відповіли шаблоном...
Як я розумію, наразі повинно існувати 3 різновиди Альфа коннект:
1. Коннект Голд з щомісячною комісією 3,5% від заборгованності. В цьому тарифі нараховують 20 бонусів МТС за 100 грн. витрат. Тариф, що діяв до 15.05.2017.
2. Коннект Уорлд без щомісячної комісії, але з платою 300 грн. за річне обслуговування. Тут нараховують 28 бонусів МТС за 100 грн. витрат. Тариф, що діяв до 15.05.2017.
3. Просто Альфа коннект, що діє з 15.05.2017. Тариф ідентичний коннект Голд. Поява його, а точніше ребрендинг коннект Голд, пов'язана виключно з тим, що з 15.05.2017 коннект уорлд більше не випускають.
Тепер наступне...Що буде вже з існуючим тарифом коннект уорлд?
Версія оператора Анастасії і відповідь надана співробітником через МАБ: тарифа коннект Уорлд більше не існує. В тому числі і по вже діючим карткам, що були оформлені до 15.05.2017. Всі 3 тарифа перелічені вище = альфа коннект. Вже без додавання Голд чи уорлд.
Припущення козака і Імпрінтера: до перевипуска по терміну карти коннект Уорлд діє тариф, що існував до 15.05.2017. Після перевипуску відбудеться міграція на уніфікований тариф Альфа коннект.
Пані Алла, як воно насправді? :
Бо козака тєрзают смутниє сомнєнія в компетентності наданих відповідей вашими співробітниками...
Козак-характерник, всі три види карт існують у такому розрізі: - існуючі Клієнти обслуговуються по тарифах до 14.05; - тарифи з 15.05 для всіх нових Клієнтів і тих, у кого плановий перевипуск карти. При плановому перевипуску (по закінченню терміну дії) буде єдиний тариф карти Альфа Connect Debit World. При перевипуску за ініціативою Клієнта змінюється лише пластик, умови змінюватися не будуть. Але після змін в ДКБО будуть змінюватися і умови. Нарахування бонусів МТС: 20 бонусів за 100 грн. При перевипуску за ініціативою Клієнта комісія повернена не буде, оскільки тарифи не змінюються, змінюється тип пластика. При плановому перевипуску комісії не буде, оскільки будуть змінені умови.
Ще раз передзвонив на гарячу лінію. Ретельно описав ситуацію. Разом вголос прочитали актуальні тарифи по моєму рахунку. Зі слів оператора ситуація виглядає наступним чином: всі користувачі карток коннект Ворлд і коннект Голд, що були оформлені до 15.05.2017 переведені в уніфікований тариф Альфа коннект, що діє з 15.05.2017.
Ітого маємо, що 2 оператори на гарячій лінії, 2 співробітника, що надавали відповідь через форму в МАБ, надають ту інформацію, про яку я написав вище. Представник банку на форумі ретранслює протилежну інформацію.
Якій інформації довіряти? І хто з консультантів відповідатиме за потенційні збитки клієнта, отримані завдяки не коректній консультації? І чи поверне Альфа банк комісії списані завдяки не коректному консультуванню?
Дякую!
П.С. Надав Вам в ПП номер рахунку, щоб ще раз перевірити актуальні тарифи по моєму рахунку! Якщо не праві консультанти з гарячої лінії і підтримки в МАБ, то проведіть з ними профілактичну бесіду! Вони в свою чергу звинувачують представника на форумі в не коректній подачі інформації. Це не солідно для Альфа банку! Розберіться між собою! Це ж не казіно! І клієнт не повинен гадати якому консультанту довіритися. Гроші люблять точність!
Козак-характерник, не змінювались умови для Клієнтів до 14.05.17 р. Умови по карті зміняться тільки при плановому перевипуску продукту (по закінченню терміну дії). Зі співробітниками Контакт-Центру буде проведена робота. Вибачте, будь ласка, за незручності, можливо інформація співробітникам надана не в повному обсязі, з’ясуємо це питання і виправимо ситуацію. Посилання на тарифи по Вашій карті: https://alfabank.ua/upload/Tariffs_alfa ... 1485762380.
alik03 написав:Если в рассчетный день планируется списание за покупку по кредитке и в этот же день утром пополнить ее в ноль. (например с ощадного депо) что будет? Карта уйдет в минус и надо будет платить абонку? или уйдет в плюс?:) насчитают ли кешбек за эту покупку?
alik03, добрый день! Все зависит от того, когда пройдет процедура списания средств. Может быть ситуация, когда списание произойдет раньше пополнения и наоборот. На какую сумму Вы планируете пополнять карту: на сумму с учетом будущего списания или без?
Расскажите если можно оба варианта. Что будет если пройдет сначала списание, а потом пополнение. и что если наоборот. В тот же расчетный день.
alik03 написав:Если в рассчетный день планируется списание за покупку по кредитке и в этот же день утром пополнить ее в ноль. (например с ощадного депо) что будет? Карта уйдет в минус и надо будет платить абонку? или уйдет в плюс?:) насчитают ли кешбек за эту покупку?
alik03, добрый день! Все зависит от того, когда пройдет процедура списания средств. Может быть ситуация, когда списание произойдет раньше пополнения и наоборот. На какую сумму Вы планируете пополнять карту: на сумму с учетом будущего списания или без?
Расскажите если можно оба варианта. Что будет если пройдет сначала списание, а потом пополнение. и что если наоборот. В тот же расчетный день.
для гашения не имеет никакой разницы что было раньше а что позже - учитывается баланс счета на закрытие дня ... насчет кешбека тут ка раз это важно чтобы сначала он списался в минус, а только потом этот минус загасился ... если вы пополняли не через п2п (со сбера как вы написали или сэпом из другого банка) - то спишется всегда раньше, а вот если через п2п или - тут как повезет, т.к. клиринг одновременный как по списаниям так и о зачислениях происходит
IMPRINTER Добрый вечер ! А правда , что сейчас за справку о закрытии кредитки в Альфе берут 150 грн. и делают её за три рабочих дня , предварительно заказав в КЦ ? И насколько необходимо эту справку получить ? Вы всегда получаете такие справки при закрытии кредиток ?
ALEX66 написав:IMPRINTER Добрый вечер ! А правда , что сейчас за справку о закрытии кредитки в Альфе берут 150 грн. и делают её за три рабочих дня , предварительно заказав в КЦ ? И насколько необходимо эту справку получить ?
если она вам для чего то именно нужна - это одно - если просто для себя и выстрадаете паранойей - ну закажите )