Да, с выписками просто аут
|
|
Вчера вечером перебросил себе деньги на карточку внутри банка. Прошли почти сутки, а платеж висит в статусе "На обработке". Звоню в поддержку, а они морозятся. Типа "ничего не знаем". "А кто знает?" - спрашиваю. Отвечают: "Звоните в понедельник". "СЕРВЕЗ ПРОСТА ЭУРОПЕЙСКИ"
у кого то приходят смс при пополнении счёта (кредитки)?
З.Ы. выписку проверял в телефоном режиме (т.е. каждую операцию за июль и июнь), было одно некорректное списание в июне (которое походу вернулось в пятницу после 20:00) ещё в понедельник не могли назвать даже сумму в льготном периоде. Кто не делал переводов в инет банке 3 месяца(т.е. даже если использовал инетбанк, но не делал переводов) топать ножками в отделение для подключение ИБ, т.е. на сайте информация не соответствует действительность (что пришлют новый логин и пароль) - присылают новый пароль только тем кто делал переводы в ИБ. Для юридичних осіб вже доступна історія платежів за 2016-2017 роки
Шановні клієнти! З моменту переходу Банку на оновлений Інтернет-банкінг для юридичних осіб нашими фахівцями невпинно ведуться роботи з покращення функціоналу системи. Кожен наш крок спрямований на те, щоб Ви могли зручно керувати своїм бізнесом онлайн та контролювати витрати/доходи. На даний момент вже реалізована можливість зареєстрованих в системі користувачів переглядати історію платежів за 2016-2017 роки, а також опрацьовується завантаження історії платежів за поредні роки. Ми продовжуємо працювати над покращенням системи та будемо інформувати Вас надалі.
Відповіді на поширені питання користувачів системи Інтернет-банкінг від Universal Bank
Шановні клієнти! Наразі ми активно працюємо над удосконаленням системи Інтернет-банкінгу. Ми беремо до уваги Ваші користувацькі відгуки та побажання, оскільки бажаємо покращувати сервіс для Вас. То ж пропонуємо Вам ознайомитися з відповідями на поширені питання щодо функціоналу оновленої системи, розрахунку кеш-беку по кредитних картках, алгоритму дій при підключенні та роботі з рахунками тощо. Будь ласка, перейдіть за Сподіваємось, Ви знайдете відповідь на питання, що Вас цікавить!
Правильно говорить не про покращення, а про ВОССТАНОВЛЕНИЕ функ-ла Однако. Ну раз у вас не работает ИБ, то тогда предлагаю ВОССТАНОВИТЬ рассылку выписок по кредиткам, если и не УкрПочтой так на е-маил. Ну делайте же хотя бы шо нибудь, в конце то концов
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||