Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
V2 написав:Шановна Support BForward! Чи не могли б прояснити ситуацію по дебетній картці "Марафонця" - що буде з кешбеком, в який тариф переводиться, яка комісія та чи можна від неї відмовитись?
Gost2013 написав:Уважаемый представитель, разъясните пожалуйста следующее. В приведенных на сайте новых тарифных планах ("Єдиний збірник Тарифів по платіжних картках фізичних осіб АТ «БАНК ФОРВАРД», http://forward-bank.com/at/Edin_sbir_prod.pdf) относительно Кэш-Бэка по Авторской карте Gold MAX (Страница 7, пункт 23) указана какая -то ссылка (******). Где можно узнать, что она означает?
Эта ссылка означает, что программа лояльности продолжает применяться к карточкам, которые были эмитированы в рамках указанных карточных продуктов до их перевода на другой продукт с 15.10.2018 года.
Спасибо, а что же будет после 15.10.2018? Кеш-Бек продолжит начисляться (и на каких условиях)?
Cash-back продолжит начисляться на тех же условиях, что и раньше.
V2 написав:Шановна Support BForward! Чи не могли б прояснити ситуацію по дебетній картці "Марафонця" - що буде з кешбеком, в який тариф переводиться, яка комісія та чи можна від неї відмовитись?
Support BForward написав:До окончания недели с Вами свяжутся сотрудники контакт-центра и выберут с Вами приемлемый вариант для оформления данного продукта.
Дуже дякую шановному представинку банку. В принципі це екстра крок і я за це вам дуже вдячний але дозвольте поцікавитись - як саме із нами зв'яжуться? 1) по пошті з якої слали емейл 2) по телефону, що був в емейлі
дякую ще раз!
чи можна отримати відповідь-уточнення?
2) ви писали що в відділеннях не видається, тоді де?
ну как обычно, на троллейбусной остановке на Саксаганского, 105 Вас будет ожидать светлорусая девушка с зелёными глазами в серой юпке и розовой кофточке. Цветы не забудьте, ей подойдут желтые хризантемы (к деньХам)
Support BForward написав:До окончания недели с Вами свяжутся сотрудники контакт-центра и выберут с Вами приемлемый вариант для оформления данного продукта.
Дуже дякую шановному представинку банку. В принципі це екстра крок і я за це вам дуже вдячний але дозвольте поцікавитись - як саме із нами зв'яжуться? 1) по пошті з якої слали емейл 2) по телефону, що був в емейлі
дякую ще раз!
чи можна отримати відповідь-уточнення?
2) ви писали що в відділеннях не видається, тоді де?
Представник банку Вам зателефонує за номером, який був відправлений у ПП, та зорієнтує, де саме Ви зможете отримати вашу карту.
clientage написав:Вас будет ожидать светлорусая девушка с зелёными глазами в серой юпке и розовой кофточке. Цветы не забудьте, ей подойдут желтые хризантемы (к деньХам)
я тільки за! але боюсь, що почую стандартну пісню - найближчий мініофіс за 100+ км там-то і там-то...
Як вам така ідея - акція на 1 день, у головному відділенні кожного міста - видача Депозиток, лише по попередньому запису і ще щось можна придумати!