Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
greenozon написав:мда... рібяткі, правду пишуть - фінмон в барсіка самий крутий і вимогливий, проходив повну ідентифікацію (все що >150K прискіпливо перевіряється) ще та пригода
PS нема пояснення походження коштів (документальних, із всіма печатями і штампами і датами) - навіть і не думайте їх сюди нести.
Первичку требовали или окончившиеся депо с других банков пойдет?
2е але зі всіма потрохами (квитанції, договора, виписки ... печатки датніки і підписи)
Forward Bank здійснив перехід на новий центр обробки карткових операцій, розпочавши співпрацю з Українським процесінговим центром (UPC).
Звертаємо вашу увагу, що технічні роботи з налаштування процесингового центру триватимуть до 11 листопада. У цей період можлива затримка в роботі сервісів, пов’язаних з картками (отримання PIN-коду, зарахування коштів на карткові рахунки та ін.) до декількох годин. Також поетапно вводиться в експлуатацію новий Інтернет-банк з поступовим розширенням функціоналу.
У разі виникнення запитань просимо телефонувати до контакт-центру банку за номером: 0 800 300 880, писати у Facebook Messenger або звертатись до будь-якого відділення банку. Усі відділення банку працюють в стандартному режимі.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності!
Это что? В переводе на нормальный - ИБ не будет работать до 11 ноября?
Forward Bank перейшов на новий процесинговий центр
Forward Bank здійснив перехід на новий центр обробки карткових операцій, розпочавши співпрацю з Українським процесінговим центром (UPC).
Ми завдячуємо нашому новому партнеру UPC та VISA Україна за ефективну співпрацю, а клієнтам – за лояльне відношення. Завдяки переходу на Український процесінговий центр ми маємо можливість оперативніше впроваджувати інноваційні технології та сервіси щодо оформлення та обслуговування платіжних карток.
Переважна більшість операцій з картками банку виконується у звичайному режимі. Також поетапно вводиться в експлуатацію новий Інтернет-банк з поступовим розширенням функціоналу. В планах на найближчі місяці суттєве удосконалення Інтернет-банку та запуск нового мобільного додатку.
У разі виникнення запитань просимо телефонувати до контакт-центру банку за номером: 0 800 300 880, писати у Facebook Messenger або звертатись до будь-якого відділення банку. Усі відділення банку працюють в стандартному режимі. http://www.forward-bank.com/press-cente ... iy-tsentr/
Forward Bank здійснив перехід на новий центр обробки карткових операцій, розпочавши співпрацю з Українським процесінговим центром (UPC).
Звертаємо вашу увагу, що технічні роботи з налаштування процесингового центру триватимуть до 11 листопада. У цей період можлива затримка в роботі сервісів, пов’язаних з картками (отримання PIN-коду, зарахування коштів на карткові рахунки та ін.) до декількох годин. Також поетапно вводиться в експлуатацію новий Інтернет-банк з поступовим розширенням функціоналу.
У разі виникнення запитань просимо телефонувати до контакт-центру банку за номером: 0 800 300 880, писати у Facebook Messenger або звертатись до будь-якого відділення банку. Усі відділення банку працюють в стандартному режимі.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності!
Это что? В переводе на нормальный - ИБ не будет работать до 11 ноября?