|
Універсал (Universal Bank) (2009 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 06 гру, 2018 10:16
klug написав:Скажіть, чи є можливість відкрити у відділенні депозит, а гроші внести через СЕП? Або які ще є варіанти зайти безготівково для відносно не клієнта (клієнта Моні)?
Депозит оформлюється у відділенні банку на доступну суму коштів. Умовами продукту також передбачена можливість поповнення депозиту протягом строку його дії, з поточного рахунку, який ви взмозі поповнити.
-
Universal Bank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 107
- З нами з: 26.06.17
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 6 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 06 гру, 2018 14:30
Universal Bank написав: klug написав:Скажіть, чи є можливість відкрити у відділенні депозит, а гроші внести через СЕП? Або які ще є варіанти зайти безготівково для відносно не клієнта (клієнта Моні)?
Депозит оформлюється у відділенні банку на доступну суму коштів. Умовами продукту також передбачена можливість поповнення депозиту протягом строку його дії, з поточного рахунку, який ви взмозі поповнити.
Дякую за час, що ви витратили для відповіді на запитання, шкода, що не на те, яке я задавав. Також дякую за пропозицію зв'язати мене зі "спеціалістом", у даному випадку мене цікавить практична порада досвідчених форумчан.
-
klug
-
-
- Повідомлень: 8943
- З нами з: 18.08.14
- Подякував: 375 раз.
- Подякували: 1260 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
4
Додано: Чет 06 гру, 2018 15:12
Universal Bank
Добрий день!
Є карта віза платінум депозит. І проблема нерозуміння тарифів. Хочу на неї повернути депозит з Монобанку і зняти готівкою у вашій касі. Згідно тарифів цієї карти це безкоштовно. Але мене запевняють, що комісію я таки сплачу. Ви можете дати відповідь? Комісія за зняття готівки буде чи ні при поверненні депо з Моно?
До цього при аналогічному поверненні з Моно на цю візу платінум у виписці було Виплата процентів згідно договору №N...... от ../../2018 .. UAH .. UAH Повернення депозиту згідно Договору №N.... Тобто згідно тарифів зняття готівки коштів повернення депозиту та виплати % по ньому не тарифікується. Але гаряча лінія запевняє, що в силу особливих стосунків між Універсал та Моно таке трактування не рахується і це буде як власні кошти з % комісії за зняття. Зможете відповісти? Дякую.
-
Viz
-
-
- Повідомлень: 909
- З нами з: 29.08.08
- Подякував: 21 раз.
- Подякували: 86 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 06 гру, 2018 15:17
Осенью сам так и сделал, снял в банкомате за 2 дня. Но сейчас уже новая редакция тарифов, без комиссии только депо самого Универсала.
-
mikos
-
-
- Повідомлень: 224
- З нами з: 07.06.16
- Подякував: 6 раз.
- Подякували: 29 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 06 гру, 2018 15:39
mikos
Так в Монодоговорі у мене Універсала реквізити... ліцензія... і печатка стоять...
-
Viz
-
-
- Повідомлень: 909
- З нами з: 29.08.08
- Подякував: 21 раз.
- Подякували: 86 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 06 гру, 2018 18:23
Universal Bank написав: klug написав:Скажіть, чи є можливість відкрити у відділенні депозит, а гроші внести через СЕП? Або які ще є варіанти зайти безготівково для відносно не клієнта (клієнта Моні)?
Депозит оформлюється у відділенні банку на доступну суму коштів. Умовами продукту також передбачена можливість поповнення депозиту протягом строку його дії, з поточного рахунку, який ви взмозі поповнити.
В Заяві-Підтвердження розміщення Вкладу (депозиту) фізичноі особи,яка видається клієнту, нічого не має про можливість поповнення депозиту протягом строку його дії.
-
iurii44
-
-
- Повідомлень: 803
- З нами з: 19.05.10
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 94 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 06 гру, 2018 21:35
Не смог зарегистрироваться в Интернет-банкинге - в контакт-центре предложили сделать принт-скрин страницы с ошибкой и ждать 15 (!!!) дней! :) Это в 21 столетии в Украине! Ну, думаю, ничего, подожду. За 15 дней никто не позвонил. Когда перезвонил я, то попросили сделать принт-скрин и снова подождать. Ни менелджер, ни в контакт-центре ничего сделать не могут и не знают, кто может помочь..... Вот такой вот банк... На фоне "Универсал банка" даже Ощадбанки Укрэксим смотрятся очень даже прилично
-
Oleg88
-
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 06.12.18
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 06 гру, 2018 21:40
В общем, печально, что самый простой, стандартный и незатейливый вопрос с регитсрацией в И-нет банкинге вызывает такие проблемы у сотрудников "Универсал Банка"....:( Задаюсь вопросом, а как они себя поведут в нестандартной или кризисной ситуации??
-
Oleg88
-
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 06.12.18
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 07 гру, 2018 09:32
Viz написав:Universal Bank Добрий день! Є карта віза платінум депозит. І проблема нерозуміння тарифів. Хочу на неї повернути депозит з Монобанку і зняти готівкою у вашій касі. Згідно тарифів цієї карти це безкоштовно. Але мене запевняють, що комісію я таки сплачу. Ви можете дати відповідь? Комісія за зняття готівки буде чи ні при поверненні депо з Моно? До цього при аналогічному поверненні з Моно на цю візу платінум у виписці було Виплата процентів згідно договору №N...... от ../../2018 .. UAH .. UAH Повернення депозиту згідно Договору №N.... Тобто згідно тарифів зняття готівки коштів повернення депозиту та виплати % по ньому не тарифікується. Але гаряча лінія запевняє, що в силу особливих стосунків між Універсал та Моно таке трактування не рахується і це буде як власні кошти з % комісії за зняття. Зможете відповісти? Дякую.
Депозит, розміщений у мобільному додатку повертається на рахунок, вказаний при розміщенні. На зняття депозитних коштів діють тарифи того рахунку, на який вони виплачені. Якщо депозитні кошти переказуються з рахунку, на який вони виплачені, на інший рахунок клієнта, вони втрачають статус депозитних. Так, кошти виплачені з депозиту монобанк на картку монобанк, а потім переказані на інший рахунок клієнта у Universal bank, при знятті у касі вже не є депозитними коштами, тому зняття проходить з комісією.
-
Universal Bank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 107
- З нами з: 26.06.17
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 6 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 07 гру, 2018 10:11
Oleg88 написав:Не смог зарегистрироваться в Интернет-банкинге - в контакт-центре предложили сделать принт-скрин страницы с ошибкой и ждать 15 (!!!) дней!  Это в 21 столетии в Украине! Ну, думаю, ничего, подожду. За 15 дней никто не позвонил. Когда перезвонил я, то попросили сделать принт-скрин и снова подождать. Ни менелджер, ни в контакт-центре ничего сделать не могут и не знают, кто может помочь..... Вот такой вот банк... На фоне "Универсал банка" даже Ощадбанки Укрэксим смотрятся очень даже прилично
Вчера регистрировался, так с самодельным логином не дало А поставил галочку "использовать как логин" у ДР и вуаля
-
Alex_ki
-
-
- Повідомлень: 665
- З нами з: 26.02.15
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 67 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
|
34619 |
7913668 |
|
|
|
101069 |
16136211 |
|
|
|
38157 |
5286780 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|