|
А-Банк (2005 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 10 січ, 2019 12:57
evgen_belousow написав:банкомату "надійного" А-Банку, що розташований у відділенні банку по вул. Шевченка, 11
У А-банка там разве есть отделение?
-
sola
-
-
- Повідомлень: 4152
- З нами з: 02.03.09
- Подякував: 492 раз.
- Подякували: 505 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 10 січ, 2019 14:44
evgen_belousow написав:На сайті головного офісу А-Банку можна прочитати багатослів'я про його надійність та креативність. Але це - тільки слова задля приваблення клієнтів. В цьому я переконався на власному досвіді. 9 січня 2019 року я звернувся до банкомату "надійного" А-Банку, що розташований у відділенні банку по вул. Шевченка, 11, що в м. Хмельницькому, для отримання пенсії. Всім зрозуміло, що означає для непрацюючого пенсіонера пенсія у наш важкий час. На банкоматі були відсутні будь-які написи про його несправність, а тому вклавши у банкомат банківську картку та набравши код і розмір своєї пенсії, я очікував отримати свою пенсію, що і передбачається змістом самої угоди з банком. Банкомат справно виконав всі операції з списання коштів з мого рахунку, привідкрив віконце для видачі коштів, закрив його і все. Тобто "все"- це те, що власних коштів я не отримав. На моє щастя, як я це спочатку оцінив, відділення банку ще працювало і я відразу ж звернувся до працівників відділення по допомогу. Мені було надано допомогу у вигляді гасла з рекламного проспекту банку - "Подзвоніть на гарячу лінію!". Враховуючи, що інших пропозицій не поступило, я зателефонував на гарячу лінію банку, телефон якої розвішаний по усьому офісу з тих мабуть підстав, що ним скористувався не я один. Не зважаючи на те, що я знаходився в приміщенні відділення банку з наявними у мене пластикової картки та посвідчення особи, мені замість допомоги влаштували допит за телефоном, що зрозуміло не надало мені наснаги. Після цього мені запропонували на наступний день прийти до офісу банку, написати заяву, почекати чотири дні, і тільки після цього буде розглядатись питання про повернення мені власної пенсії. Під час моєї дискусії з людиною по телефону, яка до речі не представилась, працівники відділення банку скаржились мені на погану роботу інтернету та телефонного зв'язку. Виникає питання, чому я за вини банку, який не спромігся забезпечити нормальну роботу банкомату або про попередження клієнтів про відсутність у них інтернету та зв'язку, повинен півмісяця чекати на отримання власних, зароблених за 44 роки трудового стажу, коштів. Після нервового струсу, який я отримав у відділені банку, я вирішив звернутись із скаргою на порушення моїх прав клієнта до головного офісу А-Банку. Але секрет в тому, що на сайті головного офісу банку відсутня можливість на звернення клієнтів із скаргами. Тобто філософія роботи з клієнтами у А-Банку наступна: "Свої скарги залишайте при собі". За таких обставин був змушений звернутись зі скаргою до Національного Банку України. На мою думку, відсутність попередження про несправність банкомату комусь була потрібна. Для чого я все виклав? Просто хочу попередити людей, особливо пенсіонерів:" Не довіряйте свої кошти А-Банку, за красивими рекламними обіцянками якого тільки одне _ПШИК!"
Пенсію зніиали в банкоматі Привата...мабуть. Але тут чітко висвітлена проблема письмового звернення до Абанку. Практично це здійснити в відділеннях Абанку неможливо...з власної практики, що є порушенням Закону.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 10 січ, 2019 15:16
evgen_belousow написав:На сайті головного офісу А-Банку можна прочитати багатослів'я про його надійність та креативність. Але це - тільки слова задля приваблення клієнтів. В цьому я переконався на власному досвіді. 9 січня 2019 року я звернувся до банкомату "надійного" А-Банку, що розташований у відділенні банку по вул. Шевченка, 11, що в м. Хмельницькому, для отримання пенсії. Всім зрозуміло, що означає для непрацюючого пенсіонера пенсія у наш важкий час. На банкоматі були відсутні будь-які написи про його несправність, а тому вклавши у банкомат банківську картку та набравши код і розмір своєї пенсії, я очікував отримати свою пенсію, що і передбачається змістом самої угоди з банком. Банкомат справно виконав всі операції з списання коштів з мого рахунку, привідкрив віконце для видачі коштів, закрив його і все. Тобто "все"- це те, що власних коштів я не отримав. На моє щастя, як я це спочатку оцінив, відділення банку ще працювало і я відразу ж звернувся до працівників відділення по допомогу. Мені було надано допомогу у вигляді гасла з рекламного проспекту банку - "Подзвоніть на гарячу лінію!". Враховуючи, що інших пропозицій не поступило, я зателефонував на гарячу лінію банку, телефон якої розвішаний по усьому офісу з тих мабуть підстав, що ним скористувався не я один. Не зважаючи на те, що я знаходився в приміщенні відділення банку з наявними у мене пластикової картки та посвідчення особи, мені замість допомоги влаштували допит за телефоном, що зрозуміло не надало мені наснаги. Після цього мені запропонували на наступний день прийти до офісу банку, написати заяву, почекати чотири дні, і тільки після цього буде розглядатись питання про повернення мені власної пенсії. Під час моєї дискусії з людиною по телефону, яка до речі не представилась, працівники відділення банку скаржились мені на погану роботу інтернету та телефонного зв'язку. Виникає питання, чому я за вини банку, який не спромігся забезпечити нормальну роботу банкомату або про попередження клієнтів про відсутність у них інтернету та зв'язку, повинен півмісяця чекати на отримання власних, зароблених за 44 роки трудового стажу, коштів. Після нервового струсу, який я отримав у відділені банку, я вирішив звернутись із скаргою на порушення моїх прав клієнта до головного офісу А-Банку. Але секрет в тому, що на сайті головного офісу банку відсутня можливість на звернення клієнтів із скаргами. Тобто філософія роботи з клієнтами у А-Банку наступна: "Свої скарги залишайте при собі". За таких обставин був змушений звернутись зі скаргою до Національного Банку України. На мою думку, відсутність попередження про несправність банкомату комусь була потрібна. Для чого я все виклав? Просто хочу попередити людей, особливо пенсіонерів:" Не довіряйте свої кошти А-Банку, за красивими рекламними обіцянками якого тільки одне _ПШИК!"
Пенсіонер, котрий зареєструвався спеціально, щоб донести до акул фінансового форуму свою МАКСІ-проблему. Не женіть хвилі 
-
jay2004
-
-
- Повідомлень: 3224
- З нами з: 19.02.09
- Подякував: 98 раз.
- Подякували: 407 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 10 січ, 2019 15:24
Якщо людині пенсія конче потрібна для життя це важлива проблема, яку банка не змогла оперативно вирішити. Колись таку проблему Платина вирішувала за півдня. 1. Банкомат Платини з картки не видав готівку, але кошти списалися. 2. Заява письмова в відділенні. 3. Грошенята повернуті на рахунок на протязі декількох годин. Це і була клієнтоорієнтовність.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 10 січ, 2019 15:37
Квесторе_поверніться написав:Це і була клієнтоорієнтовність.
Если банкомат для банка "свой" - это сделать проще, чем если "чужой". Хотя согласен надо желание сотрудников, чтобы быстро "разрулить" ситуацию. В моем банке к примеру даже собственным сотрудникам в подобной ситуации предлагали подождать от 3х дней до месяца (в зависимости от того на когда запланирована "разгрузка" банкомата).
-
Flamingo
-
1
-
- Повідомлень: 7873
- З нами з: 20.03.15
- Подякував: 115 раз.
- Подякували: 2214 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
1
1
Додано: Чет 10 січ, 2019 16:57
Квесторе_поверніться написав:Якщо людині пенсія конче потрібна для життя це важлива проблема, яку банка не змогла оперативно вирішити. Колись таку проблему Платина вирішувала за півдня. 1. Банкомат Платини з картки не видав готівку, але кошти списалися. 2. Заява письмова в відділенні. 3. Грошенята повернуті на рахунок на протязі декількох годин. Це і була клієнтоорієнтовність.
При достижении кумулятивного лимита пополнений Монокарты через ТСО Привата, последний наличку принимал и после раздумий никуда не зачислял. Зато потом КЦ Привата помогало пополнить этими средствами КДВ безоплатно в течении даже наверное не часов, а минут, и без заяв, даже при неавторизованных картой Привата платежах. Альфа банкомат деньги с этой же КДВ списал, а не выдал, так Приват и тут справился спустя минуты, уж не знаю, как они с Альфой это так быстро решили. И всё это в один предновогодний день. Был приятно удивлён...
-
kreuz
-
-
- Повідомлень: 3392
- З нами з: 10.12.07
- Подякував: 177 раз.
- Подякували: 263 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 10 січ, 2019 20:42
evgen_belousow написав:На сайті головного офісу А-Банку можна прочитати багатослів'я про його надійність та креативність. Але це - тільки слова задля приваблення клієнтів. В цьому я переконався на власному досвіді. 9 січня 2019 року я звернувся до банкомату "надійного" А-Банку, що розташований у відділенні банку по вул. Шевченка, 11, що в м. Хмельницькому, для отримання пенсії. Всім зрозуміло, що означає для непрацюючого пенсіонера пенсія у наш важкий час. На банкоматі були відсутні будь-які написи про його несправність, а тому вклавши у банкомат банківську картку та набравши код і розмір своєї пенсії, я очікував отримати свою пенсію, що і передбачається змістом самої угоди з банком. Банкомат справно виконав всі операції з списання коштів з мого рахунку, привідкрив віконце для видачі коштів, закрив його і все. Тобто "все"- це те, що власних коштів я не отримав. На моє щастя, як я це спочатку оцінив, відділення банку ще працювало і я відразу ж звернувся до працівників відділення по допомогу. Мені було надано допомогу у вигляді гасла з рекламного проспекту банку - "Подзвоніть на гарячу лінію!". Враховуючи, що інших пропозицій не поступило, я зателефонував на гарячу лінію банку, телефон якої розвішаний по усьому офісу з тих мабуть підстав, що ним скористувався не я один. Не зважаючи на те, що я знаходився в приміщенні відділення банку з наявними у мене пластикової картки та посвідчення особи, мені замість допомоги влаштували допит за телефоном, що зрозуміло не надало мені наснаги. Після цього мені запропонували на наступний день прийти до офісу банку, написати заяву, почекати чотири дні, і тільки після цього буде розглядатись питання про повернення мені власної пенсії. Під час моєї дискусії з людиною по телефону, яка до речі не представилась, працівники відділення банку скаржились мені на погану роботу інтернету та телефонного зв'язку. Виникає питання, чому я за вини банку, який не спромігся забезпечити нормальну роботу банкомату або про попередження клієнтів про відсутність у них інтернету та зв'язку, повинен півмісяця чекати на отримання власних, зароблених за 44 роки трудового стажу, коштів. Після нервового струсу, який я отримав у відділені банку, я вирішив звернутись із скаргою на порушення моїх прав клієнта до головного офісу А-Банку. Але секрет в тому, що на сайті головного офісу банку відсутня можливість на звернення клієнтів із скаргами. Тобто філософія роботи з клієнтами у А-Банку наступна: "Свої скарги залишайте при собі". За таких обставин був змушений звернутись зі скаргою до Національного Банку України. На мою думку, відсутність попередження про несправність банкомату комусь була потрібна. Для чого я все виклав? Просто хочу попередити людей, особливо пенсіонерів:" Не довіряйте свої кошти А-Банку, за красивими рекламними обіцянками якого тільки одне _ПШИК!"
Ви дійсно перепутали усю інформацію, живу в Хмельницькому і ви пан Басовський знімали кошти не в А-банку, а в Альфа банку - це дві різні банки, там немає просто банку А-банк на Шевченка,11
-
melkh
-
-
- Повідомлень: 1029
- З нами з: 14.07.10
- Подякував: 7 раз.
- Подякували: 88 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 10 січ, 2019 21:56
Квесторе_поверніться написав:Якщо людині пенсія конче потрібна для життя це важлива проблема, яку банка не змогла оперативно вирішити. Колись таку проблему Платина вирішувала за півдня. 1. Банкомат Платини з картки не видав готівку, але кошти списалися. 2. Заява письмова в відділенні. 3. Грошенята повернуті на рахунок на протязі декількох годин. Це і була клієнтоорієнтовність.
Вот не надо про клинтоориентированность платины рассказывать.... Снимал через менеджера, деньги ушли куда то закат по ихней системе, а мне говорит - а все, денег у вас на счету как бы уже нету  , прям как в Симпсонах. Никакой заявы не приняли, потому что такой заявы у них якобы не было для таких случаев. Неделя сношения гарячки и таки вернули мне бабло. И речь шла о четверти фонда.
-
curiousobro
-
-
- Повідомлень: 2800
- З нами з: 21.07.17
- Подякував: 56 раз.
- Подякували: 432 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 10 січ, 2019 23:19
evgen_belousow Гарно ви (чуть не) розвели АБанківців  браво!
-
greenozon
-
-
- Повідомлень: 16776
- З нами з: 01.06.14
- Подякував: 587 раз.
- Подякували: 1762 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
1
7
Додано: П'ят 11 січ, 2019 09:36
greenozon написав:evgen_belousow Гарно ви (чуть не) розвели АБанківців  браво!
Ну баче людина велику букву "А" - значить А-банк.
-
Ferlakur
-
-
- Повідомлень: 4443
- З нами з: 14.10.08
- Подякував: 323 раз.
- Подякували: 322 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7855805 |
|
|
101069 |
16007702 |
|
|
38157 |
5225653 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|