|
Кредобанк (2005 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Суб 10 жов, 2009 12:26
бориска написав:Free_man написав:finder написав:А в "Кредобанку" як?
Як у нормальному банку - протягом дії угоди ставка залишається незмінною.
у меня негативный опыт по депо рантье...держал 3 года а получил дулю...ставку снизили без предупреждения...узнал только когда пришел забирать депо...может сейчас чтото поменялось но тогда в договоре было забито что для снижения ставки достаточно опубликовать объявление в газетке РИО... 
Взагалі то рантьє дозволяє розірвання депозитної угоди зхі збереженням базової відсоткової ставки, чи Вас 3 роки в країні не було?
-
Igor75
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 15 жов, 2009 13:37
Открывает глаза на банк
"Кредобанк": поляки проти українців
Відповідальність за свою некомпетентність ці керівники намагаються перекласти на рядових працівників та керівників середньої ланки, називаючи їх "ukraińskie kabany".
Ситуація, яка склалася у ВАТ "Кредобанк", викликає у нас, працівників банку, не лише стурбованість за долю фінансової установи, але й обурення тими процесами, які були започатковані новим її керівництвом.
Багато хто з нас працює в банку більше десяти років, дехто - з року заснування банку. Як фахівці, ми розуміємо, що банк - це перш за все кваліфікований персонал, який працює, як одна команда. Наш банк завжди на перше місце ставив порядність і чесність - як в стосунках з клієнтами, так і між працівниками. Співробітники банку до цього часу були впевнені в тому, що їх багаторічна віддана праця є належним чином оцінена керівництвом.
Банк за роки свого існування пройшов різні випробування, проте завжди ми всі працювали як одна команда для досягнення спільної мети. І це дало змогу саме цій команді вивести банк з регіонального на загальнонаціональний рівень. Ще донедавна банк був серед перших 20-ти великих банків України.
Нинішнє керівництво банку (що представляє PKO Bank Polski) "успішно" вивело банк у лідери за збитковістю. Відповідальність за свою некомпетентність ці керівники намагаються перекласти на рядових працівників та керівників середньої ланки, називаючи їх "ukraińskie kabany", що в перекладі - українські свині (цитуючи представницю інвестора, заступника Голови Правління).
Замість запровадження нових напрямків бізнесу та вдосконалення існуючих, вигадуються різні способи "оптимізації" діяльності банку за рахунок скорочення видатків.
Особливе обурення викликає так зване "скорочення чисельності персоналу", яке полягає фактично в заміні висококваліфікованих працівників на громадян Польщі. І цим процесом керує представник інвестора, який на сьогодні не має дозволу на роботу в Україні.
Не кажучи вже про вищу на порядок різницю в заробітній платі, фаховість цих працівників викликає в нас обґрунтований сумнів. Про це свідчить і статистика зайнятості таких працівників - багато хто з них, пропрацювавши 7-8 місяців, повертається до Польщі, отримуючи високі премії за "вагомий внесок у розвиток банку", а на їх місце приїздять інші.
Нам незрозуміло, чим ці працівники кращі від нас? У складі нового керівництва працюють "фахівці" за освітою: філолог, біолог та інші, тільки не економісти. Чи Україна - це країна для легких заробітків громадян інших держав?
Особливістю нового керівництва є також те, що з ними на роботу в банк беруться їх родичі - мабуть, для комфортнішого проживання в Україні. Кожен з цих працівників забезпечується автотранспортом, квартирами та іншими матеріальними благами.
На все це кошти в бюджеті банку знаходяться - нема лише коштів на заробітну плату працівникам, які збудували цей банк та є фахівцями. Різниця є настільки разючою, що працівники банку перебувають у шоці від такого способу ведення бізнесу.
Скорочення персоналу в банку - це окрема тема. Чи внаслідок незнання законів України, чи внаслідок зневаги до цих законів, нове керівництво банку розпочало цей процес із повним ігноруванням прав як трудового колективу, так і кожного окремого працівника.
Незважаючи ні на що, скорочують інвалідів, батьків, діти яких залишилися без годувальника, багатодітних батьків. Вишукуються способи викинути людей на вулицю без виплати жодних компенсацій.
Те, що банк буде втягнутий у велику кількість судових позовів, "фахове" керівництво не турбує - адже до того часу їх вже тут може й не бути, вони, як великі "фахівці" будуть "рятувати" черговий банк.
Нажаль, не можемо поки що вказати свої прізвища під цим листом. Наведене вище, сподіваємося, дає зрозуміти, чому.
http://www.epravda.com.ua/columns/495114b61a99d/
И кстати, не нашел кому именно из украинцев принадлежит около 1,5% банка(98,5 полякам, а 1,5 украинцам), звонил в банк (в 4 отделения) и там мне сказали, что тоже не знают.
Востаннє редагувалось jikax в Чет 15 жов, 2009 15:20, всього редагувалось 3 разів.
-
jikax
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 15 жов, 2009 14:31
Треба було мені сьодні гроші вестернюніоном отримати і я купився на респектабельний вигляд нового офісу кредобанку (за
грушевським)
заходжу. людей фактично немає, за столом для обслуговування фізичних осіб сидить клієнт N1.
я: добрийдень. де у вас вестернюніон ?
чувак в бордовій сорочці з кульчиком в вусі: шо ?
іший чувак (чорна сорочка): вестернюніон бланк треба
я: бланк вестернюніон треба
чувак з кульчиком: а, тут (показує на дівчинку ліворуч). іра!
я: добрийдень, мені вестернюніон треба
іра (одночасно спілкуючись з клієнтом N1): так-так
я: (намагаючись не перебивати і акуратно вклинитися бо спішу) дайте мені бланк вестернюніон, будь ласка.
іра: треба зачекати
я: скільки?
дядя який стоїть за ірою (федорович): хвилин 15
я: (блінннн) окей
гломурна дєвка яка сидить біля іри за сусіднім компутіром спостерігає за всім з отупілим виглядом
виходжу покурити, вертаюся через хв 10, сідаю на диван в протилежному кінці залу. іра все ше париться з клієнтом N1. людей
за цей час побільшало, вони вишикувалися вервечкою і дихають в потилицю клієнту N1. сиджу. коли я починаю розуміти шо про
мене вже ніхто не пам"ятає і чергу тримати не будуть, нахабно підходжу і займаю місце між клієнтом N1 і клієнтом N3 (клієнт
N2 то по ідеї я))). стою. іра копошиться в купі паперів. федорович ходить довкола з дуже заклопотаним виглядом і дає ц/у, до
всіх звертається підкреслено увічливо. гломурна дєвка поправляє зачіску. чувак з кульчиком втикає в великий екран (крутять
рекламний ролик міст-тур). мене вже то все починає нервувати. нарешті (!) клієнт N1 іде в касу, я підходжу ближче.
іра: шо ви хотіли?
я: вестернюніон
федорович: ага-ага, зараз, бланк треба (сцук**ля, а я тобі шо казав)
я: (киваю головою)
федорович: прошу сюди
я: (йо***аю! киваю головою і підходжу на крок ближче)
федорович: а ви отримувати будете чи переказувати? (сцуко "а унітаз у вас какова цвєта, бєлий ілі галубой?"
я: (стримуючись) отримувати
федорович: (неспішно обходить довкола столу, підходить до чувака з кульчиком, простягає руку) дай бланк! (обходить з
бланком довкола столу назад, простягає бланк мені) будь ласка
я: (беру бланк і збираюся сісти напроти іри шоби швиденько заповнити, злий вже шо ойойой бо пройшло хвилин 25)
федорович: заповнюйте. але не тут! сядьте там будь ласка! (суфльорбл*тьйо*анийцейво!)
я: (починаю закипати) а ви мені бланк тому пів години не могли дати шоби я заповнив?!
іра: все-одно чекати треба
федорович і чувак з кульчиком синхронно починають киваюти головами
я: (сідаю заповнювати на вказане крісло)
клієнт N3: (сідає в сусіднє крісло дає паспорт і картку) мені поповнити рахунок
я: (віддаю федоровичу заповнений бланк)
федорович: (розглядає мій бланк) а на скільки?
клієнт N3: триста (прібори білять!)
федорович: (простягає ірі документи клієнта N3) триста! (от с***, я ж знаю шо з того буде)
іра: (бере документи, почниає дуууже поволеньки пічятати на компутері. пічятати, бо я дажи не знаю як ше таке можна назвати)
гломурна дєвка: (із вкрай втомленим виглядом розглядає манікюр)
федорович: (розглядає картку клієнта N3) о, то у вас валютний рахунок
іра: ой!
(бл*******ть! в мене зараз буде істерика)
клієнт N3: ага
іра: а я в гривнях!
я: (а я шо б*** казав ? сповзаю в кріслі)
іра: (починає виправляти гривні в долари)
федорович: (лазить довкола, перекладає папери зі столу на стіл, дає ц/у)
я: (дивлюся через плече - черга кудись підозріло розсмокталася)
починаю розглядатися. на канцелярській тумбі стоїть коробка з коньяка "...нскій кавалєр" (обернена погано була, тому не
знаю який саме). це для того шоби всі бачили шо люди які тут працюють відрізняються вишуканим смаком і якийсь самопал
дішовий пити не будуть. правильно. тавар ліцом. пластмасові чорні ручки на столах прив"язані Срібними ланцюжками. правильно.
шоб не спи*дили. вся ця кантора мене вже жудко бісить. дві прибиральниці сидять на дивані на якому пів години тому сидів я і
про шось балакають. чувак з кульчиком втикає рекламу. в гломурної дєвкі дзвонить мобільний ("Прів"єт! Да нічьо. А тие шо ?"
- до цього моменту я був переконаний шо вона глухоніма) і вона виходить. починаю відчувати як по мені скочуються краплини
поту. підходить клієнтка.
клієнтка: (пробує сісти в крісло перед ірою)
іра: нєнє, я зайнята
федорович: зачекайте, спочатку цей пан (це я тіпа гггг)
клієнтка: (стає за мною)
я: (встаю з крісла) сідайте
клієнтка: (сідає)
(чекаємо. всі крім федоровича який /с*кабл*тьйо*анийцейво/ виконує свої постійні обов"язки - ходить довкола і всіх за*обує)
сидимо. сидимо. сидимо.
федорович (тоном коментатора який сповістив шо юра гагарін на орбіті): прошу пана, сідайте! (показує мені на крісло перед
ірою)
я: (роблю крок в сторону іри)
іра: нє федорович! для вестернюніон крісло не це, а ОЦЕ! (показує пальцем на крісло сусіднє до того, на яке мені
запропоновано сісти)
сцуууукоооо мене починає трясти і я дуже хочу прокинутися
я: (невпевнено дивлюся на федоровича, дивлюся на іру, на гломурну дєвку яка поправляє зачіску) може я краще постою якшо так
швидше буде ?
іра: (якось так винувато, чи то мені здалося?) сідайте
я: (сідаю в крісло_для_вестернюніон, здається в мене почався нервовий тік)
іра: (переміщається за компутір_для_вестернюніон і починає впічятувати заявку) ви розумієте, напарниця в відпустку пішла, я
тут одна сиджу і все роблю
я дивлюся на чувака з кульчиком (втикає рекламу), гломурну дєвку (здається дрімає), федоровича (створює купу шуму) і з
розумінням прикриваю очі. слова зайві.
федорович: (з-за спини, хз кому) ... прошу пані в другу касу! (вертається до столу з вдоволеним виглядом людини, яка
усвідомлює шо приносить іншим щастя)
гломурна дєвка сидить розвернувшись на 180 від столу, дрімає або дивиться у вікно. от кому добре зараз... хочеться запитати
"якого ти там х*я всілася і нічорта не робиш", але стримуюся... може вона вміє говорити тільки по мобільному, тоді все одно
не відповість..
нарешті іра віддає мені папери, я беру їх тремтячими руками і спішу пошвидше відійти від
столу_для_обслуговування_фізичних_осіб. занавєс.
-
topick
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 15 жов, 2009 15:30
Igor75 написав:бориска написав:Free_man написав:finder написав:А в "Кредобанку" як?
Як у нормальному банку - протягом дії угоди ставка залишається незмінною.
у меня негативный опыт по депо рантье...держал 3 года а получил дулю...ставку снизили без предупреждения...узнал только когда пришел забирать депо...может сейчас чтото поменялось но тогда в договоре было забито что для снижения ставки достаточно опубликовать объявление в газетке РИО... 
Взагалі то рантьє дозволяє розірвання депозитної угоди зхі збереженням базової відсоткової ставки, чи Вас 3 роки в країні не було?
А что всякий раз когда ставка в банке изменяется вы бежите в банк и спрашиваете не изменилась ли ставка и по вашему вкладу?....в том то и все жульничество....вы думаете что изменились токо ставки по новым депо ...а зюсь...
-
бориска
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 16 жов, 2009 20:17
topick написав:Треба було мені сьодні гроші вестернюніоном отримати
Настрій дійсно підняли. Вам треба писати на тільки на форумах!
-
octopus
-
-
- Повідомлень: 3175
- З нами з: 16.10.08
- Подякував: 98 раз.
- Подякували: 137 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 18 жов, 2009 10:13
бориска написав:Igor75 написав:бориска написав:Free_man написав:finder написав:А в "Кредобанку" як?
Як у нормальному банку - протягом дії угоди ставка залишається незмінною.
у меня негативный опыт по депо рантье...держал 3 года а получил дулю...ставку снизили без предупреждения...узнал только когда пришел забирать депо...может сейчас чтото поменялось но тогда в договоре было забито что для снижения ставки достаточно опубликовать объявление в газетке РИО... 
Взагалі то рантьє дозволяє розірвання депозитної угоди зхі збереженням базової відсоткової ставки, чи Вас 3 роки в країні не було?
А что всякий раз когда ставка в банке изменяется вы бежите в банк и спрашиваете не изменилась ли ставка и по вашему вкладу?....в том то и все жульничество....вы думаете что изменились токо ставки по новым депо ...а зюсь...
Я просто обслуговуюсь в цьому банку як підприємець, тому частіше буваю.
Крім того я зареєструвався в їх сервісі KredoDirect і періодично туди заглядав.
Крім того старюсь хоча б раз на місяць поцікавитись що у ене з депозитами (поки були  ).
П.С. Ви ще з приватом і альфою не працювали! 
-
Igor75
-
-
-
-
-
-
Додано: Нед 18 жов, 2009 10:19
topick написав:Треба було мені сьодні гроші вестернюніоном отримати і я купився на респектабельний вигляд нового офісу кредобанку
Мені колись теж треба було гроші відправити через вестерн, обійшов більше 5 банків, поки відправив. 
-
Igor75
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 19 жов, 2009 10:09
Igor75
Глупо сравнивать г*вно с г*вном! можешь ли ты мне ответить: - Кому принадлежат остальные 1,5 % акций???? Мне этот банк не смог дать ответ, а я спрашивал в четырех отделениях....
я всегда проверяю , с кем собираюсь сотрудничать, а не бросаюсь с головой в г*вно
"Кредобанк": поляки проти українців
Відповідальність за свою некомпетентність ці керівники намагаються перекласти на рядових працівників та керівників середньої ланки, називаючи їх "ukraińskie kabany".
Ситуація, яка склалася у ВАТ "Кредобанк", викликає у нас, працівників банку, не лише стурбованість за долю фінансової установи, але й обурення тими процесами, які були започатковані новим її керівництвом.
Багато хто з нас працює в банку більше десяти років, дехто - з року заснування банку. Як фахівці, ми розуміємо, що банк - це перш за все кваліфікований персонал, який працює, як одна команда. Наш банк завжди на перше місце ставив порядність і чесність - як в стосунках з клієнтами, так і між працівниками. Співробітники банку до цього часу були впевнені в тому, що їх багаторічна віддана праця є належним чином оцінена керівництвом.
Банк за роки свого існування пройшов різні випробування, проте завжди ми всі працювали як одна команда для досягнення спільної мети. І це дало змогу саме цій команді вивести банк з регіонального на загальнонаціональний рівень. Ще донедавна банк був серед перших 20-ти великих банків України.
Нинішнє керівництво банку (що представляє PKO Bank Polski) "успішно" вивело банк у лідери за збитковістю. Відповідальність за свою некомпетентність ці керівники намагаються перекласти на рядових працівників та керівників середньої ланки, називаючи їх "ukraińskie kabany", що в перекладі - українські свині (цитуючи представницю інвестора, заступника Голови Правління).
Замість запровадження нових напрямків бізнесу та вдосконалення існуючих, вигадуються різні способи "оптимізації" діяльності банку за рахунок скорочення видатків.
Особливе обурення викликає так зване "скорочення чисельності персоналу", яке полягає фактично в заміні висококваліфікованих працівників на громадян Польщі. І цим процесом керує представник інвестора, який на сьогодні не має дозволу на роботу в Україні.
Не кажучи вже про вищу на порядок різницю в заробітній платі, фаховість цих працівників викликає в нас обґрунтований сумнів. Про це свідчить і статистика зайнятості таких працівників - багато хто з них, пропрацювавши 7-8 місяців, повертається до Польщі, отримуючи високі премії за "вагомий внесок у розвиток банку", а на їх місце приїздять інші.
Нам незрозуміло, чим ці працівники кращі від нас? У складі нового керівництва працюють "фахівці" за освітою: філолог, біолог та інші, тільки не економісти. Чи Україна - це країна для легких заробітків громадян інших держав?
Особливістю нового керівництва є також те, що з ними на роботу в банк беруться їх родичі - мабуть, для комфортнішого проживання в Україні. Кожен з цих працівників забезпечується автотранспортом, квартирами та іншими матеріальними благами.
На все це кошти в бюджеті банку знаходяться - нема лише коштів на заробітну плату працівникам, які збудували цей банк та є фахівцями. Різниця є настільки разючою, що працівники банку перебувають у шоці від такого способу ведення бізнесу.
Скорочення персоналу в банку - це окрема тема. Чи внаслідок незнання законів України, чи внаслідок зневаги до цих законів, нове керівництво банку розпочало цей процес із повним ігноруванням прав як трудового колективу, так і кожного окремого працівника.
Незважаючи ні на що, скорочують інвалідів, батьків, діти яких залишилися без годувальника, багатодітних батьків. Вишукуються способи викинути людей на вулицю без виплати жодних компенсацій.
Те, що банк буде втягнутий у велику кількість судових позовів, "фахове" керівництво не турбує - адже до того часу їх вже тут може й не бути, вони, як великі "фахівці" будуть "рятувати" черговий банк.
Нажаль, не можемо поки що вказати свої прізвища під цим листом. Наведене вище, сподіваємося, дає зрозуміти, чому.
epravda.com.ua/columns/495114b61a99d/
-
jikax
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 19 жов, 2009 13:25
Всем доброго дня, недели и месяца.
По поводу этого поста:
jikax написав: "Кредобанк": поляки проти українців ... керівники намагаються перекласти на рядових працівників та керівників середньої ланки, називаючи їх "ukraińskie kabany", що в перекладі - українські свині (цитуючи представницю інвестора, заступника Голови Правління). Перевод семантически не точен. Приписываемая "представнице" цитата вызывает недоверие (хотя отношение к украинцам со стороны поляков известно, но подобное можно ляпнуть только в кругу "своих", к которым постер аж никак не относится- т.е. приведено обобщение ситуации, а не достоверный случай) . Особливе обурення викликає так зване "скорочення чисельності персоналу", яке полягає фактично в заміні висококваліфікованих працівників на громадян Польщі.
Ожидаемая реакция любого учреждения в период кризисных явлений (банк-то польский!).
Улыбнулся -: "Кому принадлежат остальные 1,5 % акций???? Мне этот банк не смог дать ответ, а я спрашивал в четырех отделениях.." Так проверяет СБ сотрудников на лояльность  Ожидали другого ответа?
С этим банком знаком с момента появления его на Украине,- банк достаточно адекватен. Сотрудником не являюсь. Деньги держу.
Все сказанное -ИМХО.
-
PSPoldman
-
-
- Повідомлень: 602
- З нами з: 07.03.09
- Подякував: 141 раз.
- Подякували: 68 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 19 жов, 2009 23:33
PSPoldman
по поводу статьи промолчу. Так как с авторами не общался, но статья очень познавательная!
Я не понял твое предложение: "Так проверяет СБ сотрудников на лояльность" К чему здесь СБ???
Если ты в нем обслуживаешься, то ответь на этот вопрос прямо, а не увиливай.
Банк адекватен??? Что в твоем понимании означает адекватен??? Адекватен к чему???
Если наравне с Надрой или с покойным Укрпромом , то да, он вполне адекватен )
Блин, да сколько наслушался от коллег, сколько случаев , а недавний обыск прокуратуры - это Вам о чем нибудь говорит??? Мое заключение остаеться неизменным - банк не стоит того , чтобы в нем обслуживаться. Это как рестораны, которые я разделю на 2 типа:
1. Отвратительное обслуживание на уровне совковой рыгаловки
2. Современное обслуживание и куда хочешь прийти снова!
-
jikax
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7818894 |
|
|
101069 |
15951368 |
|
|
38157 |
5180115 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|