|
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 30 жов, 2019 11:25
Solar_simfi написав: Solar_simfi написав:Шановний представник! А нагадайте, будь-ласочка, функцію купівлі залізничних квитків на вашому порталі зі студентською знижкою теж паламали добрі люди чи її й не було ніколи? Дякую, що повернули купівлю напоїв та відмову від білизни 
Шановна представниця? Тут київське студентство (звісно, що не я особисто  ) просило виказати вам їх "фє", а ви ані пари з вуст)
Доброго дня, Solar_simfi. Вибачте, не встигла відповісти відразу  Взяла до роботи.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13134
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1415 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Сер 30 жов, 2019 11:56
25 октября пришла СМС: Шановний клієнте! Бонуси Cash'U CLUB по АЗС Glusko будуть донараховані найближчим часом, в межах ліміту.
Найближчим часом это когда? В СМС неверно указано название АЗС- Glusko такой АЗС нет, есть Glusco.
-
Water
-
-
- Повідомлень: 3270
- З нами з: 06.03.12
- Подякував: 66 раз.
- Подякували: 221 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 жов, 2019 12:38
Water написав:25 октября пришла СМС: Шановний клієнте! Бонуси Cash'U CLUB по АЗС Glusko будуть донараховані найближчим часом, в межах ліміту. Найближчим часом это когда? В СМС неверно указано название АЗС- Glusko такой АЗС нет, есть Glusco.
а тем кому не пришло смс когда донарахують ?
-
J
-
-
- Повідомлень: 6029
- З нами з: 19.01.08
- Подякував: 24 раз.
- Подякували: 329 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 жов, 2019 12:43
ruvex написав: adamsmittttt написав:А чего коллеге отказали в обслуживании, если он объяснил суть финансовых операций?
Зачем вообще объяснять, если: а) это в рамках ДКБО банка и постановлений НБУ б) по сути это никого не интересует т.к. см. п.1 c) итог от этого не зависит д) тем более это может быть коммерческая тайна 
в ДКБО еще 10 лет назад, когда Альфа только блокировала ИБ клиентам был пункт "интересы клиента противоречат интересам банка"
-
J
-
-
- Повідомлень: 6029
- З нами з: 19.01.08
- Подякував: 24 раз.
- Подякували: 329 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 жов, 2019 12:58
J написав: ruvex написав: adamsmittttt написав:А чего коллеге отказали в обслуживании, если он объяснил суть финансовых операций?
Зачем вообще объяснять, если: а) это в рамках ДКБО банка и постановлений НБУ б) по сути это никого не интересует т.к. см. п.1 c) итог от этого не зависит д) тем более это может быть коммерческая тайна 
в ДКБО еще 10 лет назад, когда Альфа только блокировала ИБ клиентам был пункт "интересы клиента противоречат интересам банка"
Ну такого не нашел. Вот у меня ДКБО от: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Розпорядження № 560 від 17.02.2011 р., з останніми змінами згідно Розпорядження №2863 від 19.08.2011 р 4.2. Клієнт зобов’язаний: 4.2.1. Надавати на першу вимогу Банку достовірні документи та/або відомості, необхідні для здійснення Банком процедур ідентифікації Клієнта та/або фінансового моніторингу його операцій, а також вчасно повідомляти Банк про всі зміни в документах та/або відомостях, що були надані Клієнтом при укладанні цього Договору (паспортних даних, адреси місця проживання та/або реєстрації, контактних реквізитів і т.д.), які були надані Клієнтом при укладенні цього Договору, у порядку й обсягах, передбачених чинним законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та внутрішніми нормативними документами Банку з питань запобігання і протидії легалізації відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом. Інформація та/або документи підлягають наданню протягом 10 (десяти) календарних днів з дати одержання письмової вимоги від Банку або з дати настання відповідних змін. Клієнт несе персональну відповідальність за достовірність даних, поданих до Банку. При цьому у випадку порушення умов цього пункту щодо надання відповідних документів та/або інформації Банк має право відмовити Клієнту у наданні будь-яких послуг за цим Договором.
Вот непонятно на какой срок "відмовити", када следующий раз приходить на обслуживание?  Кстати, банка от клиента требует ответа за 10 кал. дн., хотя сама будет отвечать 30 кал.дн. 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Сер 30 жов, 2019 13:27
А сэп в мабе тоже поломали уже? Не могу отправить. 4 раз уже "ошибка сервиса" А на холодной в Альфе сказочники сидят те еще. Начали рассказывать про беспроблемную работу аллы и проблемы принимающей стороны. Было бы смешно, если бы не так грустно.
Востаннє редагувалось ВАМ в Сер 30 жов, 2019 13:44, всього редагувалось 1 раз.
-
ВАМ
-
-
- Повідомлень: 197
- З нами з: 24.10.14
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 34 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 жов, 2019 13:37
Water написав:25 октября пришла СМС: Шановний клієнте! Бонуси Cash'U CLUB по АЗС Glusko будуть донараховані найближчим часом, в межах ліміту. Найближчим часом это когда? В СМС неверно указано название АЗС- Glusko такой АЗС нет, есть Glusco.
Добрый день, Water. Sorry  в смс, которое Вы получили, название указано с ошибкой. Уже исправили) Зачисление будет не позднее 30 дней от даты проведения операции(согласно правилам акции)
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13134
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1415 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Сер 30 жов, 2019 13:56
clientage написав: Інформація та/або документи підлягають наданню протягом 10 (десяти) календарних днів з дати одержання письмової вимоги від Банку або з дати настання відповідних змін.
Меня не было в стране. Письмо получила мама от девочки курьера.Я так понимаю я должен быть проинформирован лично. Причем строго через 10 дней после получения (видно по штампу исходящих) датировано письмо о разрыве стосункив. То есть все зараннее было написано и отрепетировано. Конверт ждал отправки . И потом раннее все документы уже были поданы. За последннее время никаких змин не видбулося.
-
VLADPn
-
-
- Повідомлень: 2613
- З нами з: 04.02.12
- Подякував: 217 раз.
- Подякували: 336 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 жов, 2019 14:05
VLADPn написав:То есть все зараннее было написано и отрепетировано
Угу, Адка просто нашла повод И када мона опять идти устраиваться на обслуживание? А данные клиента Адка уже вычистила из своей базы или нужен отдельный запрос-требование от клиента?
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Сер 30 жов, 2019 14:24
clientage написав: VLADPn написав:То есть все зараннее было написано и отрепетировано
Угу, Адка просто нашла повод И када мона опять идти устраиваться на обслуживание? А данные клиента Адка уже вычистила из своей базы или нужен отдельный запрос-требование от клиента?
А думаете есть шанс? Сильно сомневаюсь, что после разрыва стосункив, который был инициирован банком, есть возможность вернутся назад. Впрочем никто не мешает попробовать еще разок через месячишко 
-
curiousobro
-
-
- Повідомлень: 2800
- З нами з: 21.07.17
- Подякував: 56 раз.
- Подякували: 432 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7755822 |
|
|
38157 |
5123679 |
|
|
18025 |
349225 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|