Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
miltador написав:Якась нова акція - "Нагорода за візит". Прочитав умови і щось нічого не зрозумів. Обіцяють до 200 грн кешбека, а як отримати?
1. «Нагорода за візит» на період 10.02.2020- 10.06.2020 року (включно) для дебетових договорів, відкритих у період проведення Акції (з 10.02.2020- 10.06.2020 року) (надалі – Офіційні умови, Умови) .... 12. Нарахування винагороди CashBack в рамках Акції «Нагорода за візит» починається з 17.02.2020 року та виплачується кожного дня одноразово для кожного Учасника Акції. 3. Всі МСС крім стандартних обмежень: 6536, 6537, 4829,6538, 6540, 6010, 6011, 6012, 6050, 6051, 6310, 6399,9211, 9222, 9223, 9311, 9399, 9402, 9405 4. Тільки Простір і по запрошеннях. 5. Лише перша операція дебетними грошенятами і в ВАс 200 грн грязними.
Востаннє редагувалось Квесторе_поверніться в Пон 10 лют, 2020 18:19, всього редагувалось 1 раз.
miltador написав:Якась нова акція - "Нагорода за візит". Прочитав умови і щось нічого не зрозумів. Обіцяють до 200 грн кешбека, а як отримати?
1. «Нагорода за візит» на період 10.02.2020- 10.06.2020 року (включно) для дебетових договорів, відкритих у період проведення Акції (з 10.02.2020- 10.06.2020 року) (надалі – Офіційні умови, Умови) .... 12. Нарахування винагороди CashBack в рамках Акції «Нагорода за візит» починається з 17.02.2020 року та виплачується кожного дня одноразово для кожного Учасника Акції. 3. Всі МСС крім стандартних обмежень: 6536, 6537, 4829,6538, 6540, 6010, 6011, 6012, 6050, 6051, 6310, 6399,9211, 9222, 9223, 9311, 9399, 9402, 9405 4. Лише перша операція дебетними грошенятами і в ВАс 200 грн грязними.
Заманивают новых, а старожилам когда плюшки!!! Где кешбек!??
MCC (Merchant Category Code) – спеціальний код категорії торговельно-сервісного підприємства, визначений банком-еквайером, відповідно до правил Національної платіжної систем ПРОСТІР.
Учасники Акції - Клієнти, які були повідомлені про можливість участі в конкретній акційній пропозиції одним із наступних каналів комунікації: SMS-повідомлення, автоматичний телефонний дзвінок, повідомлення на електронну пошту, телефонний дзвінок представника Організатора у рамках телемаркетингової кампанії та після повідомлення про участь у період проведення Акції уклали Договір по продукту Банку