Все про банківські послуги: відкриття поточних рахунків для фізосіб, СПД та юридичних осіб, розрахунково-касове обслуговування (РКО), клієнт-банк, інтернет-банкінг, комунальні платежі населення, отримання готівки та інші послуги.
Квесторе_поверніться написав:Ось і появився на мінфіні рейтинг банок за 3 квартал...пізно але нехай. https://minfin.com.ua/ua/company/universal-bank/rating/ Вже на 1 жовтня року 2020 найгірша ліквідність була в Комси2 Фарса та Братків Якщо буде з банок серйозний виніс то цим банкам буде найважче з цим справитись.
Я не задумываясь выношу все у Братків и Комсы2 Фарса пока жалею, чуток даже от Комсы2 залил на Сбер Остальное все в валюту
Може хтось з форумчан підкаже. Сталася халепа, батька шахраї розвели як котеня класичним методом, дав їм всі реквізити картки і ще й повідомив одноразові паролі.в результаті гроші перевели через систему інтернет банкінг. питання ось в чому. фактично добро на платіж він дав о 10:30. потім поняв, що наробив і подзвонив на "гарячку" щоб заблокували картку. в 10:50 картку вже заблокували. потім дізнався в кол-центрі, що фактично обробка платежу була завершена в 12:30. тобто гроші "вийшли" з банку саме в цей час. працівники банку запевняють, що зупинити платіж, навіють знаючи, що він шахрайський вони не мають технічної можливості, а повідомити банк куди жулікі переводили кошти не мають повноважень. Запитання: чи дійсно банк не може зупинити таку транзакцію на вимогу клієнта ?