|
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 08 кві, 2021 12:35
jay2004 написав: Golf_streem написав:Подскажите по нью кард: менеджер не нашел возможности сделать мне СИ без "+". Как мне самому это сделать? В он-лайне есть в SMS-сервисе карты кнопка "відключити".
Заходим в додаток. Натискаємо "Чат": пишемо - "Доброго дня. Прошу відключити Стар Информ+ , а підключити Стар Информ без плюса. Заздалегідь вдячний". Процедура на 2-3 хвилини (в робочий операційний час). P.S. Міняйте менеджера - давно Вам писав.
"Зараз Star Inform відключений Після підключення до SMS-сервісу ви будете оперативно отримувати повідомлення з інформацією про всі платежі, здійснені за допомогою картки та рахунку, а також автоматично підключитеся до технології 3D-Secure, яка гарантує максимальну безпеку on-line розрахунків карткою." для картки в укрсибонлайн web версия, це СИ без "+" чи з "+"?
-
_Mykola_
-
-
- Повідомлень: 5645
- З нами з: 09.02.09
- Подякував: 689 раз.
- Подякували: 726 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 08 кві, 2021 12:51
_Mykola_ написав: jay2004 написав: Golf_streem написав:Подскажите по нью кард: менеджер не нашел возможности сделать мне СИ без "+". Как мне самому это сделать? В он-лайне есть в SMS-сервисе карты кнопка "відключити".
Заходим в додаток. Натискаємо "Чат": пишемо - "Доброго дня. Прошу відключити Стар Информ+ , а підключити Стар Информ без плюса. Заздалегідь вдячний". Процедура на 2-3 хвилини (в робочий операційний час). P.S. Міняйте менеджера - давно Вам писав.
"Зараз Star Inform відключений Після підключення до SMS-сервісу ви будете оперативно отримувати повідомлення з інформацією про всі платежі, здійснені за допомогою картки та рахунку, а також автоматично підключитеся до технології 3D-Secure, яка гарантує максимальну безпеку on-line розрахунків карткою." для картки в укрсибонлайн web версия, це СИ без "+" чи з "+"?
И в веб-версии, и в мобильном приложении подключается си+. Си удалось включить только через чат
-
alter
-
-
- Повідомлень: 1116
- З нами з: 14.05.08
- Подякував: 340 раз.
- Подякували: 230 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 08 кві, 2021 13:45
v57 написав:за 24.02 возвращали? хоть кому-то? 
За 29 января не всем ещё вернули.
-
velvet
-
-
- Повідомлень: 4207
- З нами з: 06.03.09
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 655 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 08 кві, 2021 13:59
А никто не заказывал выписку с начислением кешбека?
-
Aktus
-
-
- Повідомлень: 399
- З нами з: 02.11.17
- Подякував: 63 раз.
- Подякували: 45 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 09 кві, 2021 13:20
yevgen12 написав: v57 написав:за 24.02 возвращали? хоть кому-то? 
В чате мне ответили "все доначислят всем централизовано до 09.04 включительно".
Шото не спешат
-
Ferlakur
-
-
- Повідомлень: 4445
- З нами з: 14.10.08
- Подякував: 323 раз.
- Подякували: 322 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 09 кві, 2021 13:33
Aktus написав:А никто не заказывал выписку с начислением кешбека?
Ее не существует. Когда были проблемы с начислением кешбека, менеджеры сами просили отыскать операции за которые не начислен кешбек.
-
unknownurl
-
-
- Повідомлень: 774
- З нами з: 01.10.19
- Подякував: 29 раз.
- Подякували: 234 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 09 кві, 2021 19:06
Ferlakur написав: yevgen12 написав: v57 написав:за 24.02 возвращали? хоть кому-то? 
В чате мне ответили "все доначислят всем централизовано до 09.04 включительно".
Шото не спешат
Лягушатники в очередной раз прокинули: не доплатили кешбэк за февральские даты и за 29 января
-
velvet
-
-
- Повідомлень: 4207
- З нами з: 06.03.09
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 655 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 09 кві, 2021 20:20
velvet та ладно, подождем, невпервой...
-
omb
-
-
- Повідомлень: 3353
- З нами з: 08.04.14
- Подякував: 45 раз.
- Подякували: 259 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 09 кві, 2021 21:07
omb написав:velvet та ладно, подождем, невпервой...
За 29 января уже скоро два месяца будет как обещали доплатить
-
velvet
-
-
- Повідомлень: 4207
- З нами з: 06.03.09
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 655 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 09 кві, 2021 21:22
Как такое может быть, что в интернет банкинге возле операции стоит значок двух карточек, то есть как перевод между картами, при этом в описании операции написано Оплата товаров и услуг. В лимитах на переводы между картами поставил ноль. За такое получается не будет кэшбека? И как может пройти перевод между картами при нулевом лимите на переводы.
-
vovareuckij
-
-
- Повідомлень: 324
- З нами з: 19.06.20
- Подякував: 27 раз.
- Подякували: 9 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7867055 |
|
|
101069 |
16018252 |
|
|
38157 |
5239095 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|