Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Есть обычная мгновенная карта, её выдают в отделении с маркетом АТБ на пластике- Visa Gold ATB Inst в приложении. По ней, вроде бы, можно купить товар с соотв. ценниками по скидке, но нет кешбека программы ЩЕ.
Есть уже полноценная якобы золотая карта с тарифом Райф+ именная, черно золотистый пластик- можно заказать и получить в течение 10 рабочих дней в отделении. Visa Gold в приложении. По ней, нельзя приобрести товар с соотв. ценниками по скидке, но есть программа ЩЕ.
И есть карта Visa Gold ATB, которая, по словам тех поддержки, сочетает в себе и скидки и Ще, но это не точно В отделении и на горячке, как обычно, мнения расходятся
emeta написав:Камрады, кто разобрался с тарифами и картами?
Есть обычная мгновенная карта, её выдают в отделении с маркетом АТБ на пластике- Visa Gold ATB Inst в приложении. По ней, вроде бы, можно купить товар с соотв. ценниками по скидке, но нет кешбека программы ЩЕ.
Есть уже полноценная якобы золотая карта с тарифом Райф+ именная, черно золотистый пластик- можно заказать и получить в течение 10 рабочих дней в отделении. Visa Gold в приложении. По ней, нельзя приобрести товар с соотв. ценниками по скидке, но есть программа ЩЕ.
И есть карта Visa Gold ATB, которая, по словам тех поддержки, сочетает в себе и скидки и Ще, но это не точно В отделении и на горячке, как обычно, мнения расходятся
а какой вопрос? у меня Visa Gold ATB, именная, нишиша по ней Ще не капает, так что врут-с
alexey_puznyak написав:11 позиция в тарифах. 3D Secure тут не причём
Вітаю, alexey_puznyak.
Дякую, що відкликнулись!
Тоді я не розумію за якою строкою в тарифах з мене стягнули -6,85 грн., які в виписці позначено як "коміссія за переказ з картки на картку". До речі, погана виписка в мрбільному додатку. Є тільки дата, немає конкретного часу транзакції!
Як я і писав, я поповнив Зелену картку А-банку за допомогою технології 3D-Secure. Ввів всі реквізити картки в мобільному додатку А-банка, отримав лукап код до своєї АТБ-шноі картки в СМС від Валі. І гроші миттєво перекинуло на відміну від декількох годин очікування переказа по СЕП. Хочу відзначити, що я цим користуюся в декількох банках, де прямий вивод коштує якихось грошей, а таке стягнення проходить як оплата в інтернеті безкоштовно. За 8 строчкою так і мало бути у Валі. Та таки, якимось чином після 22 години, через декілька годин після основної операції, та до кінця дня зʼявилось це нарахування! І саме погане те, що я дізнався про це випадково через три доби, які Валя нараховувала мені відсотки по оверу замість того, щоб я його закрив!
ВО
PS Як на мене, в гарного банку має гарно працювати пресс-центр. Безумовно, ці люди мають відстежувати інтернет ресурси, тим паче найбільший фінансовий форум Країни. І вже сьогодні вранці на ранковому селекторі, або в ранковій докладній, моя просьба організувати миттєве інформування клієнтів при виникненні овердрафта на їх картках повинна була дійти до потрібних людей в середині організації.
Примітка: це посилання було визнано видаленим помилково і відновлено згідно логу наданного Модератором. https://prnt.sc/13mpdwj
Хай щастить!
Востаннє редагувалось s0v7a в Вів 01 чер, 2021 10:28, всього редагувалось 1 раз.
s0v7a написав: я поповнив Зелену картку А-банку за допомогою технології 3D-Secure. Ввів всі реквізити картки в мобільному додатку А-банка, отримав лукап код до своєї АТБ-шноі картки в СМС від Валі. І гроші миттєво перекинуло на відміну від декількох годин очікування переказа по СЕП. Хочу відзначити, що я цим користуюся в декількох банках, де прямий вивод коштує якихось грошей, а таке стягнення проходить як оплата в інтернеті безкоштовно. Хай щастить!
Цирк продолжается Клоун свято верит, что если тянуть с чужой карты - то это ни какой ни манисенд, а кошерный квайринг ) Чую - на этой ветке ещё долго скучно не будет )
alexey_puznyak написав:11 позиция в тарифах. 3D Secure тут не причём
Вітаюсь совсіма!
По перше, мене вчора заблокували на форумі і я вимушений був перейти з довільного на цьому форумі на офіційни рівень спілкування з банком Аваль!
До закінчення офіційного спілкування з банком, я не буду звертати уваги на звернення формучан до мене, якщо то не будуть відповіді на мої звернення. Прошу за це вибачення.
Деякі офіційні відповіді від Банку Аваль вже є!
1) Вони вже взяли офіційно в проработку пораду найскорішого повідомлення клієнтів при виникненні овердрафта на їх рахунах. 2) Офіційно підтвердили, що протарифікували мене по 11 пункту таблички тарифів. 3) Поки що соромлятьсся офіційно визнати те, що моя операція була проведена за технологією 3D Secure. Трошки загальмували з офіційними відповідями, радять скористуватись неофіційними каналами, наприклад Чатом підримки. Дослухався поради і в чаті підримки банка мені вже підтвердили, що та операція була виконана з допомогою технології 3D Secure. Та я наполягаю на офіційній відповіді! Далі буде...
По друге. Чого я так назвав посилання. Може я не вірно сприйняв інформацію від Алексія Пузняка. 1) Я сприйняв її як просте твердження, що 11-й пункт тарифів не має ніякого відношення до технології 3D Secure. 2) Та після офііційної відповіді банка, який я озвучив у другому пункті, я відчуваю, що це може бути і таке твердження: Тарифікували за 11 пунктом і технологія 3D Secure не має ніякого відношення до цього.
Алексію, прошу відповісти перший чи другий варіант Ви мали на увазі? Можливо що якесь інше Ваше розуміння стоїть за тим висловом. Тоді поясніть, будь ласка.
ВО
Хай щастить!
Востаннє редагувалось s0v7a в Вів 01 чер, 2021 14:52, всього редагувалось 2 разів.
s0v7a написав:Поки що соромлятьсся офіційно визнати те, що моя операція була проведена за технологією 3D Secure. Трошки загальмували з офіційними відповідями, радять скористуваатся неофіційними каналами, наприклад Чатом підримки. Дослухався поради і в чаті підримки банка мені вже підтвердили, що та операція була виконана з допомогою технології 3D Secure.
Чего вы привязались к 3dsecure, это лишь способ аутентификации. Он применяется и при оплате в интернете, и при переводе с карты на карту. У вас был перевод на карту, значит к операции применим пункт тарифов 11, была бы оплата за товар/услугу тогда был бы пункт 8.