|
ПУМБ (2004 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 06 лип, 2021 10:12
Господа напомните с кредитки в этом месяце тоже без последствий можно всё снимать и перегонять?
-
Ratatui
-
-
- Повідомлень: 7933
- З нами з: 30.11.12
- Подякував: 119 раз.
- Подякували: 737 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 06 лип, 2021 10:13
Ratatui написав:Господа напомните с кредитки в этом месяце тоже без последствий можно всё снимать и перегонять?
В цьому і наступному.
-
miltador
-
-
- Повідомлень: 442
- З нами з: 08.01.20
- Подякував: 59 раз.
- Подякували: 94 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 06 лип, 2021 10:13
miltador написав: Ratatui написав:Господа напомните с кредитки в этом месяце тоже без последствий можно всё снимать и перегонять?
В цьому і наступному.
Спасибо.
-
Ratatui
-
-
- Повідомлень: 7933
- З нами з: 30.11.12
- Подякував: 119 раз.
- Подякували: 737 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 06 лип, 2021 11:43
Хотів би звернути увагу представників банку (якщо такі тут є) і інших користувачів банку Вирішив сплачувати ком. послуги через ваш додаток. Оформлення платежів зовсім неінформативне (не видно, на який рахунок сплачується, за що, від кого, за який період і т.д.). Ввів свою адресу, вибрав із списку постачальника, при платежі ввів номер рахунку абонента (більше нічого додаток не запитував). Оплатив. Тиждень пройшов, гроші не зараховані. Почав розбиратись, виявляється, додаток зараховує гроші не на той рахунок. Написав в онлайн-підтримку. Сказали йти у відділення, писати заяву на оскарження. І далі... На запитання, що це ж помилка банку, а я буду змушений із-за помилки банку втрачати свій робочий час і, відповідно, заробітну плату (працюю у той же час, що відділення банку, просто залишити роботу і вийти на кілька годин змоги нема) оператор відповів, цитата "Рахунки змінюються у постачальників, нам цю інформацію вони не передають, а слудкувати за всіма змінами немає можливості." Виходить, клієнти банку методов проб і помилок, втратою свого часу і грошей, мають формувати банку базу постачальників? Чому ж у, наприклад, Приватбанку такого нема? Там просто вводиш свою адресу, знаходиш постачальника (ком. послугу) і здійснюєш платіж, а щоб він прийшов за адресою - це проблема банку. Чому я зараз маю цим займатися? Я розумію, що для того, щоб повернути свої кошти, але все ж таки - із-за помилки або небажання працювати когось у банку - чому я, а не банк?
-
Hennady
-
-
- Повідомлень: 544
- З нами з: 02.11.08
- Подякував: 29 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 06 лип, 2021 11:56
Hennady написав:Вирішив сплачувати ком. послуги через ваш додаток. Оформлення платежів зовсім неінформативне (не видно, на який рахунок сплачується, за що, від кого, за який період і т.д.). Ввів свою адресу, вибрав із списку постачальника, при платежі ввів номер рахунку абонента (більше нічого додаток не запитував). Оплатив. Тиждень пройшов, гроші не зараховані. Почав розбиратись, виявляється, додаток зараховує гроші не на той рахунок.
В истории номер счета куда платили посмотреть можно. И если поменялся только счет, а не сама обслуживающая организация, то имхо неделя не тот срок что бы начинать куда-то ходить и что-то писать.
-
Aps
-
-
- Повідомлень: 3879
- З нами з: 24.06.15
- Подякував: 81 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 06 лип, 2021 12:00
Hennady написав:Чому ж у, наприклад, Приватбанку такого нема? Там просто вводиш свою адресу, знаходиш постачальника (ком. послугу) і здійснюєш платіж, а щоб він прийшов за адресою - це проблема банку.
Аналогичная ситуация могла произойти и в Привате, но в целом тоже считаю, что в Привате надежнее. Кроме того, в Привате у меня адекватно отображается задолженность, чего пока не видел в ПУМБ.
-
ingtrans
-
-
- Повідомлень: 3945
- З нами з: 31.07.19
- Подякував: 111 раз.
- Подякували: 544 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 06 лип, 2021 12:21
Aps В том то и дело, что я не знаю поменялся ли счет или он изначально забит неправильный Банк тоже другой. Понятно, что я сегодня не побегу в отделение. Надо брать отпуск за свой счет и тогда идти. Вопрос не в этом. Счета меняются, что логично и очень может быть, но банк за этим не следит и со слов именно этого банка и не должен. Зачем тогда вообще с таким подходом предлагать оплачивать коммуналку в приложении? И почему при таком подходе клиент расплачивается за косяки банка?
-
Hennady
-
-
- Повідомлень: 544
- З нами з: 02.11.08
- Подякував: 29 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 06 лип, 2021 13:15
Hennady написав:Хотів би звернути увагу представників банку (якщо такі тут є) і інших користувачів банку Вирішив сплачувати ком. послуги через ваш додаток. Оформлення платежів зовсім неінформативне (не видно, на який рахунок сплачується, за що, від кого, за який період і т.д.). Ввів свою адресу, вибрав із списку постачальника, при платежі ввів номер рахунку абонента (більше нічого додаток не запитував). Оплатив. Тиждень пройшов, гроші не зараховані.
А що за постачальник?
-
Ferlakur
-
-
- Повідомлень: 4430
- З нами з: 14.10.08
- Подякував: 321 раз.
- Подякували: 321 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 06 лип, 2021 14:59
Ferlakur Місцевий енергозбут
-
Hennady
-
-
- Повідомлень: 544
- З нами з: 02.11.08
- Подякував: 29 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 06 лип, 2021 16:38
Hennady Вітаємо! Приносимо вибачення за незручності у користуванні сервісами банку. Ми бажаємо допомогти Вам розібратися у даній ситуації. Будемо вдячні, якщо Ви знайдете можливість відправити в особисті повідомлення ПІП, ІНН, а також дату, суму платежу, назву постачальника і абонентський рахунок, за якими здійснювали оплату через мобільний додаток. Ми перевіримо дані та надамо відповідь.
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3336
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
101069 |
15868462 |
|
|
38157 |
5150311 |
|
|
18025 |
363320 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|