ПУМБ (2004 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 32663267326832693270 ... 3462>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

ПУМБ (2004 - 2021) 3.2 5 852
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
23%
196
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
95
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
15%
128
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
28%
235
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
23%
198
Всього голосів : 852
Повідомлення Додано: Вів 06 лип, 2021 10:12

Господа напомните с кредитки в этом месяце тоже без последствий можно всё снимать и перегонять?
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7933
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 06 лип, 2021 10:13

  Ratatui написав:Господа напомните с кредитки в этом месяце тоже без последствий можно всё снимать и перегонять?

В цьому і наступному.
miltador
Аватар користувача
 
Повідомлень: 442
З нами з: 08.01.20
Подякував: 59 раз.
Подякували: 94 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 06 лип, 2021 10:13

  miltador написав:
  Ratatui написав:Господа напомните с кредитки в этом месяце тоже без последствий можно всё снимать и перегонять?

В цьому і наступному.


Спасибо.
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7933
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 06 лип, 2021 11:43

Комунальні платежі через мобільний додаток

Хотів би звернути увагу представників банку (якщо такі тут є) і інших користувачів банку
Вирішив сплачувати ком. послуги через ваш додаток. Оформлення платежів зовсім неінформативне (не видно, на який рахунок сплачується, за що, від кого, за який період і т.д.).
Ввів свою адресу, вибрав із списку постачальника, при платежі ввів номер рахунку абонента (більше нічого додаток не запитував). Оплатив. Тиждень пройшов, гроші не зараховані. Почав розбиратись, виявляється, додаток зараховує гроші не на той рахунок.
Написав в онлайн-підтримку. Сказали йти у відділення, писати заяву на оскарження.
І далі... На запитання, що це ж помилка банку, а я буду змушений із-за помилки банку втрачати свій робочий час і, відповідно, заробітну плату (працюю у той же час, що відділення банку, просто залишити роботу і вийти на кілька годин змоги нема) оператор відповів, цитата
"Рахунки змінюються у постачальників, нам цю інформацію вони не передають, а слудкувати за всіма змінами немає можливості."
Виходить, клієнти банку методов проб і помилок, втратою свого часу і грошей, мають формувати банку базу постачальників?
Чому ж у, наприклад, Приватбанку такого нема? Там просто вводиш свою адресу, знаходиш постачальника (ком. послугу) і здійснюєш платіж, а щоб він прийшов за адресою - це проблема банку.
Чому я зараз маю цим займатися? Я розумію, що для того, щоб повернути свої кошти, але все ж таки - із-за помилки або небажання працювати когось у банку - чому я, а не банк?
Hennady
 
Повідомлень: 544
З нами з: 02.11.08
Подякував: 29 раз.
Подякували: 32 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 06 лип, 2021 11:56

  Hennady написав:Вирішив сплачувати ком. послуги через ваш додаток. Оформлення платежів зовсім неінформативне (не видно, на який рахунок сплачується, за що, від кого, за який період і т.д.).
Ввів свою адресу, вибрав із списку постачальника, при платежі ввів номер рахунку абонента (більше нічого додаток не запитував). Оплатив. Тиждень пройшов, гроші не зараховані. Почав розбиратись, виявляється, додаток зараховує гроші не на той рахунок.


В истории номер счета куда платили посмотреть можно.
И если поменялся только счет, а не сама обслуживающая организация, то имхо неделя не тот срок что бы начинать куда-то ходить и что-то писать.
Aps
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3879
З нами з: 24.06.15
Подякував: 81 раз.
Подякували: 433 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 06 лип, 2021 12:00

Re: ПУМБ

  Hennady написав:Чому ж у, наприклад, Приватбанку такого нема? Там просто вводиш свою адресу, знаходиш постачальника (ком. послугу) і здійснюєш платіж, а щоб він прийшов за адресою - це проблема банку.

Аналогичная ситуация могла произойти и в Привате, но в целом тоже считаю, что в Привате надежнее. Кроме того, в Привате у меня адекватно отображается задолженность, чего пока не видел в ПУМБ.
ingtrans
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3945
З нами з: 31.07.19
Подякував: 111 раз.
Подякували: 544 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 06 лип, 2021 12:21

Aps
В том то и дело, что я не знаю поменялся ли счет или он изначально забит неправильный
Банк тоже другой.
Понятно, что я сегодня не побегу в отделение. Надо брать отпуск за свой счет и тогда идти.
Вопрос не в этом. Счета меняются, что логично и очень может быть, но банк за этим не следит и со слов именно этого банка и не должен. Зачем тогда вообще с таким подходом предлагать оплачивать коммуналку в приложении?
И почему при таком подходе клиент расплачивается за косяки банка?
Hennady
 
Повідомлень: 544
З нами з: 02.11.08
Подякував: 29 раз.
Подякували: 32 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 06 лип, 2021 13:15

  Hennady написав:Хотів би звернути увагу представників банку (якщо такі тут є) і інших користувачів банку
Вирішив сплачувати ком. послуги через ваш додаток. Оформлення платежів зовсім неінформативне (не видно, на який рахунок сплачується, за що, від кого, за який період і т.д.).
Ввів свою адресу, вибрав із списку постачальника, при платежі ввів номер рахунку абонента (більше нічого додаток не запитував). Оплатив. Тиждень пройшов, гроші не зараховані.

А що за постачальник?
Ferlakur
 
Повідомлень: 4430
З нами з: 14.10.08
Подякував: 321 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 06 лип, 2021 14:59

Ferlakur
Місцевий енергозбут
Hennady
 
Повідомлень: 544
З нами з: 02.11.08
Подякував: 29 раз.
Подякували: 32 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 06 лип, 2021 16:38

Hennady Вітаємо! Приносимо вибачення за незручності у користуванні сервісами банку. Ми бажаємо допомогти Вам розібратися у даній ситуації. Будемо вдячні, якщо Ви знайдете можливість відправити в особисті повідомлення ПІП, ІНН, а також дату, суму платежу, назву постачальника і абонентський рахунок, за якими здійснювали оплату через мобільний додаток. Ми перевіримо дані та надамо відповідь.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3336
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 32663267326832693270 ... 3462>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15868181
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5150189
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 363280
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама