Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Drive написав:Хотелось бы прочесть ответ представителя банка, почему банк не руководствуется разъяснением НБУ https://bank.gov.ua/ua/news/all/rozyasn ... zu-koshtiv Где НБУ четко определяет: коммунальные платежи не попадают под действие финмониторинга? У Вас в отделениях при оплате больше 30000 гривен, показывают инструкцию кассиру и требуют провести идентификацию плательщика.
Доброго дня.
Для аналізу ситуації, що виникла вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
В этой ситуации не нужен анализ.Ответьте как должен действовать кассир? Нужна идентификация в Вашем банке при оплате коммуналки свыше 300000 гривен? Платил я в Полтаве.
Drive написав:Хотелось бы прочесть ответ представителя банка, почему банк не руководствуется разъяснением НБУ https://bank.gov.ua/ua/news/all/rozyasn ... zu-koshtiv Где НБУ четко определяет: коммунальные платежи не попадают под действие финмониторинга? У Вас в отделениях при оплате больше 30000 гривен, показывают инструкцию кассиру и требуют провести идентификацию плательщика.
Доброго дня.
Для аналізу ситуації, що виникла вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
В этой ситуации не нужен анализ.Ответьте как должен действовать кассир? Нужна идентификация в Вашем банке при оплате коммуналки свыше 300000 гривен? Платил я в Полтаве.
TASCOMBANK написав:Доброго дня. Інформуємо, що дійсно 16.08.2021 року спостерігались тимчасові труднощі з відображенням суми нарахованого кешбеку в смс-повідомленнях. Інформуємо, що питання вирішено.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Дякую. Ми помітили.
А питання встановлення української мови в т2ю коли буде вирішено? До сих пір тільки англійська або російська...
TASCOMBANK написав:Доброго дня. Інформуємо, що дійсно 16.08.2021 року спостерігались тимчасові труднощі з відображенням суми нарахованого кешбеку в смс-повідомленнях. Інформуємо, що питання вирішено.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Дякую. Ми помітили.
А питання встановлення української мови в т2ю коли буде вирішено? До сих пір тільки англійська або російська...
Доброго дня!
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, номер мобільного телефону за допомогою якого зареєструвались в інтернет-банкінгу TAS2U.
Шановне панство! самимынеместные... Уточните пожалуйста как чайнику:
В наличии есть TAS2U, сберсчет в гривне и Платівки в $(вирт) и гривнe.
Как НАЛОМ максимально быстро и без комисса внести 1ХХ ХХХ грн (предъявив квитанцию о снятии депо в др.банке) - чтоб иметь возможность сразу (при надобности) сделать онлайн обмен этой грн на $ ? - - Просто через менеджера пополнить ощадник >>> с него через TAS2U на грнПлатівку >>> сделать обмен на $ на віртПлатівку >>> снять у менеджера(при наличии в кассе $суммы) ? например, "сутки ждать" не надо?