Військовий збір та ЄСВ пропонують скасувати, замість них...
+Додати тему
Відповісти на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
budivelnik написав:Довідка для книжних хробаків... Податкове навантаження в середньому по Державі на бізнес - визначається дуже просто Беремо ВВП - 4300 млрд грн Бюджет+ПФ..- 1200 млрд+300 млрд=1500млрд грн навантаження 1500/4300=35% Ще будете щось розповідати?
Почти, но нужно точнее. И числа от балды, для теоретика нормально, для практика не совсем.
Таким чином 1 682 500 000 000/4 194 102 000 000 =40,11%
До мене ще є якісь зауваження?
В бюджете есть налоговые и неналоговые поступления. Неналоговые нужно убрать. В пенсионном фонде есть дотации из бюджета, их тоже нужно убрать. Это теория.
На практике, Вы почему-то поступления посчитали 2 раза. Ну и кроме гос. бюджета есть еще местные. Их тоже надо бы учесть.
Если теоретически, то из консолидированного бюджета нужно вычесть неналоговые поступления.
Таким чином 1 682 500 000 000/4 194 102 000 000 =40,11%
До мене ще є якісь зауваження?
В бюджете есть налоговые и неналоговые поступления. Неналоговые нужно убрать. В пенсионном фонде есть дотации из бюджета, их тоже нужно убрать. Это теория.
На практике, Вы почему-то поступления посчитали 2 раза. Ну и кроме гос. бюджета есть еще местные. Их тоже надо бы учесть.
Если теоретически, то из консолидированного бюджета нужно вычесть неналоговые поступления.
А можете показати 1 Де я в Бюджет додав не податки? Чи Ви теоретик в квадраті і для Вас податки - це навантаження на бізнес - а збори за щось там - не навантаження 2 Що я порахував два рази ? 3 По пенсійному фонду, я чорним по білому написав - читайте в оригіналі синім 4 Податки/збори місцевих бюджетів - ще сильніше збільшать податкове навантаження
Так що або уважно читайте або ,якщо я помилився - точно вкажіть де... А найкраще - це замість мого розрахунку - привести свій....
Цифри рівняти - найлегше... Бо у Вас два взаємопротилежних зауваження- які при їх врахуванні , перетворюють ймовірну помилку в нуль.
Таким чином 1 682 500 000 000/4 194 102 000 000 =40,11%
До мене ще є якісь зауваження?
В бюджете есть налоговые и неналоговые поступления. Неналоговые нужно убрать. В пенсионном фонде есть дотации из бюджета, их тоже нужно убрать. Это теория.
На практике, Вы почему-то поступления посчитали 2 раза. Ну и кроме гос. бюджета есть еще местные. Их тоже надо бы учесть.
Если теоретически, то из консолидированного бюджета нужно вычесть неналоговые поступления.
А можете показати 1 Де я в Бюджет додав не податки? Чи Ви теоретик в квадраті і для Вас податки - це навантаження на бізнес - а збори за щось там - не навантаження 2 Що я порахував два рази ? 3 По пенсійному фонду, я чорним по білому написав - читайте в оригіналі синім 4 Податки/збори місцевих бюджетів - ще сильніше збільшать податкове навантаження
Так що або уважно читайте або ,якщо я помилився - точно вкажіть де... А найкраще - це замість мого розрахунку - привести свій....
Цифри рівняти - найлегше... Бо у Вас два взаємопротилежних зауваження- які при їх врахуванні , перетворюють ймовірну помилку в нуль.
Столько нервов. Поступления в гос. бюджет учитывают поступления от налоговой и таможни. Их не нужно суммировать.
budivelnik написав:Зараз реально 22+19,5=31,5...якщо в лоб і не уточнювати про ПДВ і бази нарахування.... Так от 31,5 - пропонують замінити на 29%-26%-23% Як на мене мінус 3% від заробленого податків кожного року на ФондОплатиПраці - це позитив...
а це вже взагалі за гранню добра і зла.
Де добро Де зло Яка грань?
тут 22+19,5=31,5 ну не дати, не взяти, акадємєг. нове слово в математиці від володаря статків з 6 нулями. ви нулі там так схожим чином рахуєте?
wild.tomcat написав:тут 22+19,5=31,5 ну не дати, не взяти, акадємєг. нове слово в математиці від володаря статків з 6 нулями. ви нулі там так схожим чином рахуєте?
Ну слегка ошибся, там 31.96 (по итогам 2020). Так ли уже критично?
Таким чином 1 682 500 000 000/4 194 102 000 000 =40,11%
До мене ще є якісь зауваження?
В бюджете есть налоговые и неналоговые поступления. Неналоговые нужно убрать. В пенсионном фонде есть дотации из бюджета, их тоже нужно убрать. Это теория.
На практике, Вы почему-то поступления посчитали 2 раза. Ну и кроме гос. бюджета есть еще местные. Их тоже надо бы учесть.
Если теоретически, то из консолидированного бюджета нужно вычесть неналоговые поступления.
Столько нервов. Поступления в гос. бюджет учитывают поступления от налоговой и таможни. Их не нужно суммировать.
Терміну "податкове навантаження" в звіті немає, мабуть якось інакше називається.
А ВВП - 4194102 млн. грн. 1136687/4194102 = 0.27.
Звичайно, якщо податкове навантаження вираховується як відношення податків до ВВП.
Як тільки пішли цифри - так відразу й знайшли розбіжності 1 Виплати в Пенсійний Фонд у розмірі 282 млрд - ви куди заховали? .Цє ЄСВ 2 Основні надходження з митних платежів ...це як правило газ/нафта.... Їх куди заховали? 3 Є податки Є збори... Збори не рахуєте податками...але збори бізнес платить так само як і податки Наприклад - збір за використання частот..... - це не податок ? а що тоді?
Таким чином Поки що Ви мене не переконали і я залишаюсь при своїй думці, суть якої наступна а - навантаження на фонд оплати праці - 45% б - навантаження на бізнес в середньому 40,1%
І як ви класифікуєте це навантаження - не суттєво... Дуже нагадує спір про те як враховувати ЄСВ... Його заробляє - працівник Платить - підприємство...
То що тоді ЄСВ Плата на працівника...чи на підприємство? Чи це одне і те саме
І по 22+19,5 = 41,5... Ясно ще це математична похибка..яка не вартує 4 повідомлень..можна було в першому не надувати щоки і не розводити демагогію....
wild.tomcat написав:тут 22+19,5=31,5 ну не дати, не взяти, акадємєг. нове слово в математиці від володаря статків з 6 нулями. ви нулі там так схожим чином рахуєте?
Математична помилка.... При цьому - статки в мене з цього року вже з 7 нулями... от Ви переплутали 6 і 7...і що? Ви просто технічно помилились Чи не в стані розрізнити 6 і 7 порядків?
vt313 написав:В бюджете есть налоговые и неналоговые поступления. Неналоговые нужно убрать. В пенсионном фонде есть дотации из бюджета, их тоже нужно убрать. Это теория.
На практике, Вы почему-то поступления посчитали 2 раза. Ну и кроме гос. бюджета есть еще местные. Их тоже надо бы учесть.
Если теоретически, то из консолидированного бюджета нужно вычесть неналоговые поступления.
Столько нервов. Поступления в гос. бюджет учитывают поступления от налоговой и таможни. Их не нужно суммировать.
Терміну "податкове навантаження" в звіті немає, мабуть якось інакше називається.
А ВВП - 4194102 млн. грн. 1136687/4194102 = 0.27.
Звичайно, якщо податкове навантаження вираховується як відношення податків до ВВП.
Як тільки пішли цифри - так відразу й знайшли розбіжності 1 Виплати в Пенсійний Фонд у розмірі 282 млрд - ви куди заховали? .Цє ЄСВ 2 Основні надходження з митних платежів ...це як правило газ/нафта.... Їх куди заховали? 3 Є податки Є збори... Збори не рахуєте податками...але збори бізнес платить так само як і податки Наприклад - збір за використання частот..... - це не податок ? а що тоді?
Таким чином Поки що Ви мене не переконали і я залишаюсь при своїй думці, суть якої наступна а - навантаження на фонд оплати праці - 45% б - навантаження на бізнес в середньому 40,1%
І як ви класифікуєте це навантаження - не суттєво... Дуже нагадує спір про те як враховувати ЄСВ... Його заробляє - працівник Платить - підприємство...
То що тоді ЄСВ Плата на працівника...чи на підприємство? Чи це одне і те саме
І по 22+19,5 = 41,5... Ясно ще це математична похибка..яка не вартує 4 повідомлень..можна було в першому не надувати щоки і не розводити демагогію....
Дал же ссылку. Почитайте. ЕСВ не учитывается. Все остальное учтено. Ну не считается ЕСВ налогом. Впрочем, понятие "налоговая нагрузка" не определено, так что каждый может вкладывать туда все что хочет. Желательно один раз, но не обязательно.
І ПДВ - не податок на зарплату.... Коротше з Вами все ясно..Ви теоретик... Але в мене до Вас запитання Ви тільки теоретичну сторону в своїй діяльності розглядаєте - чи вас деколи цікавить і практичний розмір отриманих коштів за виконану Вами роботу?
Уявіть собі Я граюсь в такого ж розумника як і Ви і починаю маніпулювати термінами. Наприклад Я Вам обіцяю податкове навантаження в 20%... Тобто Ви думаєте що отримаєте 10000 зробивши роботи на 12000 Роботу Ви робите..приходите за грошима..а я Вам видаю 6000... Ви звичайно починаєте цікавитись а де ще 4000 А я Вам так спокійно пояснюю Я взяв з 12 000 ЄСВ...але ж це до податкових платежів не належить Також я врахував мито яке було сплачено в ціні бензину..але ж Ви митні платежі також податковими не вважаєте..
То як - згодні працювати за 6000...думаючи що отримаєте 10000?
І ПДВ - не податок на зарплату.... Коротше з Вами все ясно..Ви теоретик... Але в мене до Вас запитання Ви тільки теоретичну сторону в своїй діяльності розглядаєте - чи вас деколи цікавить і практичний розмір отриманих коштів за виконану Вами роботу?
Уявіть собі Я граюсь в такого ж розумника як і Ви і починаю маніпулювати термінами. Наприклад Я Вам обіцяю податкове навантаження в 20%... Тобто Ви думаєте що отримаєте 10000 зробивши роботи на 12000 Роботу Ви робите..приходите за грошима..а я Вам видаю 6000... Ви звичайно починаєте цікавитись а де ще 4000 А я Вам так спокійно пояснюю Я взяв з 12 000 ЄСВ...але ж це до податкових платежів не належить Також я врахував мито яке було сплачено в ціні бензину..але ж Ви митні платежі також податковими не вважаєте..
То як - згодні працювати за 6000...думаючи що отримаєте 10000?
Просто рекомендация. Научитесь читать, считать. А не придумывать и делать умный вид.