|
ПУМБ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: П'ят 16 вер, 2022 17:04
PUMB - ще одне питання по сплаті комуналки через додаток - чому у квітанціях відсутні введені при виконанні платежу показники лічильників - за воду/світло і т.п.? Це зовсім погано...
-
Charter
-
-
- Повідомлень: 171
- З нами з: 27.03.15
- Подякував: 22 раз.
- Подякували: 16 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 16 вер, 2022 17:14
Charter Зачем они там нужны? Показания ежемесячно вводятся на сайтах поставщиков, дублировать их при оплате - никому не нужный маразм.
-
Vorlon
-
-
- Повідомлень: 10480
- З нами з: 14.06.13
- Подякував: 490 раз.
- Подякували: 1141 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 16 вер, 2022 21:05
Charter написав:PUMB - ще одне питання по сплаті комуналки через додаток - чому у квітанціях відсутні введені при виконанні платежу показники лічильників - за воду/світло і т.п.? Це зовсім погано...
можно так ввести, что поставщик ох*еет, и вы потом от счета категорически не рекомендую, только сайты-оригиналы я вводил так, кажется, на Юнекс когда акция была, вроде там через Портмону они подвязались, но вот так... а может и ПУМБ,хз, в общем с тех пор только на сайтах
-
cohan
-
-
- Повідомлень: 6497
- З нами з: 27.09.19
- Подякував: 112 раз.
- Подякували: 534 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 17 вер, 2022 12:06
Charter написав:PUMB - підкажіть, яким чином можна настроїти мобільний додаток, щоб він надсилав квитанцію/ції комунальних платежів на твою зареєстровану адресу електронної пошти? Дуже моторошно кожного разу шукати платіж - переглянути квитанцію - поділитися - вибрати поштовий додаток - ввести свою адресу пошти. Невже це трудно якось налагодити?
Вітаємо! При виборі оплати та функції "Поділитися" пропонується відправити електронну квитанцію через додаток Gmail. Якщо Ви авторизовані в обліковому записі Gmail, він за замовчуванням вказується як адреса для відправки квитанції. В такому випадку ручний набір електронної пошти не потрібний.
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3333
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 17 вер, 2022 13:20
Поліна strikes back.
-
klug
-
-
- Повідомлень: 8865
- З нами з: 18.08.14
- Подякував: 373 раз.
- Подякували: 1244 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
4
Додано: Суб 17 вер, 2022 16:06
PUMB написав:При виборі оплати та функції "Поділитися" пропонується відправити електронну квитанцію через додаток Gmail
Дякую за відповідь. А якщо нема Gmail? У кожного клієнта встановлений свій поштовий клієнт, який йому подобається. Може простіше налагодити систему автоматичного направлення на зареєстровану адресу пошти?
-
Charter
-
-
- Повідомлень: 171
- З нами з: 27.03.15
- Подякував: 22 раз.
- Подякували: 16 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 17 вер, 2022 16:09
Vorlon написав:Charter Зачем они там нужны?
Мені потрібні, дуже спрощує життя - пару років плачу через Моно, немає проблем - відкрив попередню квитанцію, подивився показники. Не треба ще заходити кудись на кучу сайтів обслуговуючих компаній, що потребує багато часу.
-
Charter
-
-
- Повідомлень: 171
- З нами з: 27.03.15
- Подякував: 22 раз.
- Подякували: 16 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 18 вер, 2022 16:50
Магазин солодощів (кешбек 5%) провели як магазин продуктів (кешбек 0.75%). Як то кажуть, не надуриш - не проживеш! 
-
AndriyQ
-
-
- Повідомлень: 168
- З нами з: 04.07.15
- Подякував: 45 раз.
- Подякували: 31 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 18 вер, 2022 17:16
AndriyQ написав:Магазин солодощів (кешбек 5%) провели як магазин продуктів (кешбек 0.75%). Як то кажуть, не надуриш - не проживеш! 
Як налаштований термінал в магазині, так і провели.
-
Ferlakur
-
-
- Повідомлень: 4422
- З нами з: 14.10.08
- Подякував: 321 раз.
- Подякували: 321 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 18 вер, 2022 18:51
Ferlakur написав: AndriyQ написав:Магазин солодощів (кешбек 5%) провели як магазин продуктів (кешбек 0.75%). Як то кажуть, не надуриш - не проживеш! 
Як налаштований термінал в магазині, так і провели.
Саме так. Але інколи термінали налаштовані дуже дивно. І ні магаз, ні тим більш банк нічого робити не хоче. З власного досвіду: "Цукерня" (рос. кондитерская) - не солодощі, а кафе. "Мамина ферма" (доставка свіжої городини, сири, фрукти і т.д.) - гуртова торговля одягом або кур'єрські послуги (було рандомно - який термінал доставщику дали, таке і є). "Антикриза" (одяг, іграшки, посуд, побутова хімія - "товари з Європи") - декілька кас, на одній "впіймав" тютюнові вироби, на інших - товари для дому. "Дитяча Планета", "Дитяче Горище" (зона розваг для дітей - гірки, батути, машинки, ...) - кафе, колись було - розваги. Тобто термінали міняються, перенастроюються, у власника змінюється/додається КВЕД. І наперед ніхто не скаже свій МСС. Продавці 95% взагалі дивуються і лякаються від питання про це. Інколи кличуть "старшого", але і там на допомогу годі очікувати. Тільки пробні покупки картами, де МСС можна побачити зразу. Перед високовартісними покупками особливо. І не дивуйтеся, якщо ще вчора було одне, а сьогодні вже...
-
alibob
-
-
- Повідомлень: 686
- З нами з: 31.01.18
- Подякував: 169 раз.
- Подякували: 79 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|