а сообщить уважаемому сообществу?
за 400 интересуемся
а то, бывает, нал не через что вносить - то света нет, то 400 уже есть, а в ПУМБ стремно
|
|
![]() Не за что) Что Вам ответили за счётчик 400 тысяч в месяц, обнуляется или суммируется?
![]() Re: ПУМБкто-нибудь сталкивался с покупкой автобусных билетов с гривневой карты ПУМБ на фликсбасе?
Все время платила с Альфы - оплата совпадала со стоимостью билета. Решила оплатить с пумба - списали большую сумму почти на 3% - говорят конвертация. Почему в Альфе такой конвертации не было ни разу..? Стоимость билета высталяется в гривне, в Альфе совпадала оплата, а в пумбе какая-то конвертация (билет если что с тем же маршрутом, что и с Альфы) ![]() ПУМБ. Не приймають електронні документи з Дії22 грудня звертався до відділення (Київ, Саксаганського, 19) щоб актуалізувати персональні данні (паспорт). Надав паспорт (фізичний) і код платника податків з дії (попередньо телефонував на підтримку, перепитав що код з дії мають прийняти).
Але ж ні, код платника податків з дії не підійшов, не приймають. Тільки паперовий оригінал давайте! Дівчина бігала кудись уточнювати, потім ще у сусіда поруч питала - ні, з дії код не приймаю, тільки паперовий оригінал. Залишив звернення. Вчора прийшла СМС, як ви оцінюєте результати рогляду (хоча ніхто не телефонував, не повідомляв про них). Поставив 0. Сьогодні телефонує якась Анастасія з відділу контролю якості, чому 0? Так, кажу, ніхто ж не телефонував що там роглянуто і які результати розгляду мені досі не відомо. У такому разі має бути не 0? Невже не телефонували?, я відмічу, а стосовно вашого звернення - там код не підтягнувся з дії і все ![]() Код, звісно був, співробітник його декілька разів дивився, пробував щось там своїм телефоном або сканувати або фотографувати. Та й взагалі, візьміть перевірте по камерах, там все має бути видно що менеджер ПУМБА гоняв до когось за консультацією, що я передавав свій телефон з кодом в дії, менеджер щось там фотографував чи сканував своїм телефоном з мого, питав іншого співробітника і все це дійство тривало хвилин 20. І це все у разі "там код не підтягнувся"? Так само як і з повідомленням про розгляд. Але там хоч має бути можливість перевірити, чи дійсно не телефонували, усі розмови пишуться. Шахраї! ![]() Цифровую, то есть виртуальную карту в приложении я оформлял моментально, но я уже давно клиент ПУМБ, а если новым клиентам наверно надо в отделение или пройти, если получится видеоверификацию онлайн.
![]() Re: ПУМБХз как ты оформлял моментально - после подписи ДИИ - вылазит видео верификация в приложении ПУМБ - которая моментально проваливается - без шансов! И тем более как уже клиент банка - оформлении цифровой кредитки также требует видео-верификацию - которая тупо не работает. ![]() Мне кредитка не нужна, я оформлял виртуальную дебетовую карту, для нее видеоверификация не нужна.
![]() Re: ПУМБНу мне уже тоже не нужна, до лучших времен, если они будут у ПУМБ-а... И ты там определись, толи пластик ты заказавал на почту толи цифровую карту оформлял? А то вижу столько опыта с ПУМБ-ом различного...?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор |
|