| 
                    
                    
  
    
    |   | izibank | + Додатитему
 | Відповістина тему
 |  Народний рейтинг банків, що діють в Україні,  на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
 
      
      
         Додано: Нед 10 бер, 2024 20:44 
          
          
         Комусь вдалося провести актуалізацію данних? Разів 15 вантажив фотки, селфі,підписи не пропускало. При цьому не каже яка помилка, все примушує фоткати заново. Паспорт старий. 
        
          novichok
        
          
            
 Повідомлень: 3682З нами з: 31.03.13Подякував: 38 раз.Подякували: 316 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
      
      
         Додано: Нед 10 бер, 2024 20:47 
          
          
         novichok Дозвольте уточнити, Ви новий клієнт банку, чи перевстановлюєте програму? Востаннє редагувалось sergikkc007  в Нед 10 бер, 2024 20:54, всього редагувалось 1 раз.
          
         
        
          sergikkc007
        
          
            
 Повідомлень: 375З нами з: 21.04.20Подякував: 639 раз.Подякували: 112 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
      
      
         Додано: Нед 10 бер, 2024 20:51 
          
          
          novichok написав: Комусь вдалося провести актуалізацію данних? Разів 15 вантажив фотки, селфі,підписи не пропускало. При цьому не каже яка помилка, все примушує фоткати заново. Паспорт старий.
 Вчера у меня прошла. Всё пропустило с первого раза. Именно бумажный паспорт. Правда, делание селфи понятно исключительно интуитивно: пишут "поверните голову, как показано на рисунке", а где искать тот рисунок нужно догадаться уже самостоятельно. 
        
          moveton
        
          
            
 Повідомлень: 6109З нами з: 23.03.18Подякував: 79 раз.Подякували: 754 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              3
            
           
            
              7
            
           
      
      
      
      
        
          novichok
        
          
            
 Повідомлень: 3682З нами з: 31.03.13Подякував: 38 раз.Подякували: 316 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
      
      
         Додано: Нед 10 бер, 2024 20:56 
          
          
         novichok  Дозвольте уточнити, Ви новий клієнт банку, чи перевстановлюєте неробочу апку? 
        
          sergikkc007
        
          
            
 Повідомлень: 375З нами з: 21.04.20Подякував: 639 раз.Подякували: 112 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
      
      
         Додано: Нед 10 бер, 2024 21:01 
          
          
          sergikkc007 написав:novichok   Дозвольте уточнити, Ви новий клієнт банку, чи перевстановлюєте неробочу апку?
 Роблю спроби актуалізувати  данні.  апку перестановив, кліент старий. 
        
          novichok
        
          
            
 Повідомлень: 3682З нами з: 31.03.13Подякував: 38 раз.Подякували: 316 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
      
      
         Додано: Нед 10 бер, 2024 21:09 
          
          
         novichok В моєму випадку, при оновленні програми вбивав номер телефону , який не є фінансовим - запускався процес актуалізації даних. Вніс фінансовий номертелефону - все запрацювало без актуалізації даних...тому У Вас і запитав...- чи Ви не помилилися з номером телефону... 
        
          sergikkc007
        
          
            
 Повідомлень: 375З нами з: 21.04.20Подякував: 639 раз.Подякували: 112 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
      
      
         Додано: Нед 10 бер, 2024 21:11 
          
          
         sergikkc007 нє, не помилився. 
        
          novichok
        
          
            
 Повідомлень: 3682З нами з: 31.03.13Подякував: 38 раз.Подякували: 316 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
      
      
         Додано: Нед 10 бер, 2024 21:14 
          
          
          sergikkc007 написав: нічого не працює, новоскачана апка пропонує реєструватися по новій
  sergikkc007 написав:novichok  В моєму випадку, при оновленні програми вбивав номер телефону , який не є фінансовим - запускався процес актуалізації даних. Вніс фінансовий номертелефону - все запрацювало без актуалізації даних...тому У Вас і запитав...- чи Ви не помилилися з номером телефону...
 Продолжается путаница в показаниях. Так просило зарегистрироваться, как нового клиента (что при новом телефоне логично) или актуализировать данные старого клиента (даже не представляю как старый клиент в этом случае был идентифицирован)?   При актуализации данных не уверен, что вообще есть куда телефон вводить, но если и есть, то уже допустим любой. На то она и актуализация. 
        
          moveton
        
          
            
 Повідомлень: 6109З нами з: 23.03.18Подякував: 79 раз.Подякували: 754 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              3
            
           
            
              7
            
           
      
      
         Додано: Нед 10 бер, 2024 21:28 
          
          
         moveton Вибачте, за плутанину в свідченнях. При внесенні фінансового номера телефону програма запрацювала без додаткових вимог. 
        
          sergikkc007
        
          
            
 Повідомлень: 375З нами з: 21.04.20Подякував: 639 раз.Подякували: 112 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
    
   
    
      |  | + Додатитему
 | Відповістина тему
 |  
    
   | 
                    
                        | 
	
		Топвідповідей
 
		Топкористувачів
 
	Найкращі відповіді за минулий тиждень |  
                        |  |  |