Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
PUMB Вы не знаете, почему открывая кредитный лимит в Вашем банке мне на телефон пришел спам от этих контор? GoPozuka MrGroshi MyPzu4ka Go_Money PreniumCASH
Ваш банк оказывает этим конторам особые услуги в поиске заемщиков? Иначе каким образом спамеры получили мой телефонный номер сразу после обращения именно в Ваш банк? А может быть проведем следственный эксперимент и попробуем еще раз открыть лимит? Придут СМСки опять? Ведь придут, ДА?
Стаття 7. Інформація, що міститься в кредитній історії
1. Кредитна історія містить таку інформацію:
1) відомості, що ідентифікують особу:
а) для фізичних осіб:
прізвище, ім’я та по батькові;
дата народження;
паспортні дані;
місце проживання;
ідентифікаційний номер згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків та інших обов’язкових платежів (у разі наявності) (далі - ідентифікаційний номер);
відомості про поточну трудову діяльність;
сімейний стан особи та кількість осіб, які перебувають на її утриманні;
дата і номер державної реєстрації, відомості про орган державної реєстрації та основний предмет господарської діяльності фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності;
amatorodessa Вітаємо! Післяплата на Новій пошті рахується як переказ коштів через сторонній сервіс. Відповідно, по ВСЕМОЖУ не буде входити в пільговий період така операція, а по новій кредитній картці ВСЕМОЖУ Online, буде входити в пільговий період, але матиме комісію 2.99%. За доставку операція рахується як покупка, тому завжди входить в пільговий період.
PUMB, зауваження щодо відображення роботи відділення в м. Краматорськ Краматорського р-н Донецької обл.:
у мобільному застосунку зазначено, що відділення працює (про якійсь обмеження в його роботі не зазначено);
на сайті банку зазначено, що у відділенні доступні: обслуговування в консультаційному режимі, касове обслуговування, банкомат і термінал самообслуговування.
На прикинці лютого я скаржився щодо цього. Підтримка хоч тепер має інформацію щодо роботи цього відділення, але в мобільному застосунку без змін.
Треба, щоб інформація була однаковою на всіх ресурсах банку.