katso написав:Ну так это два штрафа в год. Или как Вы предпологаете - по дороге в ТЦК остановят 5 патрулей и выпишут 5 штрафов в день? И это еще за кадром сроки их рассмотрения и вопрос а не возьмут ли адвокаты дешевле суммы штрафа чтоб оспорить их в суде, например коллективным иском.
Невеличке уточнення: правопорушення виникає не з самої повістки (отримання не отримання її), а з неявки до ТЦК. Саме факт нез'явлення у ТЦК (в час, що зазначений в повістці, або визначений новим законом - 60 днів) є правопорушенням.
Перший "патруль", який випише повістку, відмітить в системі її виписку, вручення. Тому другий, третій - п'ятий побачить її в системі і не буде повторно виписувати. Якщо ж за першим оцим нез'явленням порушник отримав своє; пройшов час, визначений у цій першій повістці, то випишиться друга повістка. За неявку вдруге, саме неявку за другим викликом (тобто повторне порушення) відповідне наступне друге більше покарання. Потім третє...
Letusrock написав:.......... В той же час міняти необхідно, людьми аналогічної якості та мотивації (причому методом пряника а не кнута). Методи як цього досягти я вже писав, але тоді Шаман відповів щось типу "де ти був такий розумний весною 2022"
Если не сложно, пожалуйста, повторите или дайте ссылку. Я как-то пропустил.
katso написав:Ну так это два штрафа в год. Или как Вы предпологаете - по дороге в ТЦК остановят 5 патрулей и выпишут 5 штрафов в день? И это еще за кадром сроки их рассмотрения и вопрос а не возьмут ли адвокаты дешевле суммы штрафа чтоб оспорить их в суде, например коллективным иском.
Невеличке уточнення: правопорушення виникає не з самої повістки (отримання не отримання її), а з неявки до ТЦК. Саме факт нез'явлення у ТЦК (в час, що зазначений в повістці, або визначений новим законом - 60 днів) є правопорушенням.
Перший "патруль", який випише повістку, відмітить в системі її виписку, вручення. Тому другий, третій - п'ятий побачить її в системі і не буде повторно виписувати. Якщо ж за першим оцим нез'явленням порушник отримав своє; пройшов час, визначений у цій першій повістці, то випишиться друга повістка. За неявку вдруге, саме неявку за другим викликом (тобто повторне порушення) відповідне наступне друге більше покарання. Потім третє...
Так. Варіанти ухиляянта Розглядаємо варіант 1: людина оновила свої.дані і дала тлф, адресу, мило. Десь в понеділок надсилають повістку (поштою, на мило, в вайбери, телеграми, смс на явку в пʼятницю на ранок. В пʼятницю ввечері за неявку постанова і штраф. В кабінеті «е-ухилянт» повідомлення про це. Можливо в дію також. В базі «оберіг» відмітка про неявку (бусики біля метро закатали рукава) В понеділок нова повістка на пʼятницю. Ну і так можна щотижня. Якщо типу пошта не доставить за 1-3 дні, щоб було ще 2-3 дні прибути, то можна терміни і збільшити до 10 днів на одне коло. Суть не міняється. Чому Кацо вирішив що 2 рази на рік? Хто це де визначив? Варіант 2: дані в ТЦК за 60 днів не оновив. Якщо бази синхронізовано (про що вже багато сказано) , то в ТЦК про це бачать, виносять постанову на 61+ день. В базах у бусифікаторів знов же ця людина світиться. На руках у неї нема жодного військово-облікового документ (а вимога мати вже є) . На всіх БП на авто йому показати нема чого, а при детальній перевірці по базі він світиться як отой самий негідник. Далі бусифікаттри закочують рукава.
В обох випадках штрафи наростають, якщо платяться - ок. Якщо ні - в роботу включається ДВС. Рахунки (в тому числі зарплатні), арешт авто, анулювання водійської ліцензії , ну і там можна опції додавати інші.
Мабуть можна не виходити з дому , і жити так рік-два, при умові що нема ні майна, ні роботи, з дому не виходиш, їжу везе сільпо, розрахунок за кеш (якщо він накопичений і є) . За цей час штрафів виросте до сотні тисяч. Раптом кінець війни, ти хочеш легалізуватись, сплачуєш всі штрафи, повертаєш собі все переписане майно, пере здаєш на права. Переміг систему: 2 роки викинуті з життя, кілька тисяч доларів сплатив за таке життя. Втіха «зате живий» сумнівна, бо живих мільйони, більшість з яких в ЗСУ не були (та може навіть і в ТЦК не викликались) бо мільйони ЗСУ і не потрібні.
Варіантів НЕ ухилянта більше. Він може потрапити в ЗСУ. Можливо навіть в найгірший варіант - Стрілець (гранатометник чи інший) в мотокопитну бригаду. Можливо на інші прийнятніші посади, навіть тилові бо некомплект зараз абсолютно всюди. Можливо навіть не викличуть, бо повторююсь треба не мільйони. Шанс потрапити в ЗСУ 10-20%. Для кожного є свій шлях. Найрозумніші його обирають. Включно з посадами в ЗСУ. Вівці чекають, поки хтось вирішить їх долю. . Вибір за кожним.
detroytred написав:Перший "патруль", який випише повістку, відмітить в системі її виписку, вручення. Тому другий, третій - п'ятий побачить її в системі і не буде повторно виписувати. Якщо ж за першим оцим нез'явленням порушник отримав своє; пройшов час, визначений у цій першій повістці, то випишиться друга повістка. За неявку вдруге, саме неявку за другим викликом (тобто повторне порушення) відповідне наступне друге більше покарання. Потім третє...
Конституція України Стаття 61.
Ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.
получается интересный финт. военком может раз в неделю выписывать повестку и за неявку выписывать 17 тыс штрафа и так до бесконечности. Ни у одного чиновника в Украине нет таких жирных карательных полномочий. К концу войны военкомы станут богаче арабских шейхов.
Прошу sens прокомментировать всё ли мы правильно понимаем. По нарушению пдд были прецеденты, когда нарушитель нарушал скоростной режим в одном и том же месте и получил куёвую тучу штрафов. Но тут система выписывает и ноль коррупции. А вонком может выписать, а может не выписать и это огромное поле чудес.
и как на счёт вот этого
221 КоАП). Срок давности для привлечения к административной ответственности (наложения админштрафа) составляет 3 месяца с момента совершения.
т.е. военком в течении 3х месяцев должен успеть выписать штраф всем не явившимся.
Хотаб Саме так. Відносно опису самої системи роботи ТЦК точнісінько.
А от стосовно подальших міркувань може бути ряд нюансів. Зверху вниз: - суворість покарання в нашій країні зачастую компенсується фактичною м'якістю виконання. Іноді майже повним ігнором виконання. - одна справа боротьба з поодинокими порушниками, зовсім інше - боротьба з масами порушників. Для цього потрібна зацікавленість виконавців, бажання брати відповідальність, об'єднання усіх конкуруючих гілок влади та сил. Суттєво більший комплекс заходів. Тільки практика покаже, як воно буде діяти. Бо на папері в нас повинні діяти всі інші боротьби з, наприклад, -- корупціонерами, шкідниками екології і до порушниками правил торгівлі та мови.
- можна скільки завгодно доводити людини, що раціональніше їй постипити так-то; але вона поступить по-своєму. Не видно ніяких нових змін впливу на саме свідомість окремого потенційного мобілізованого.
Скажу більше. Парадокс: діючі військові в розмові з знайомими, близькими, клянуть отих "ухилянтів", вказують на необхідність поповнення і ... тут же додають "не вздумай сюди йти (бо дуже багато тут косяків, зашкварів)". А от незнайомого готові за шкірку тягнути. В більшості випадків спокійнісінько спілкуються зі своїми ж близькими, знайомими *ухилянтами*, недобровольцями, а несвоїм готові пику натовкти.
- да власне що таке конкуренція?)))) Прогорять з часом майже всі. Тільки хтось сьогодні, а хтось завтра. Одвічна ділема вибору: синиця в руці чи лелека в небі. Виграний умовно один день вже в руці... Пересічні живуть отим самим одним днем... Це їх сутність. Це природньо. А якщо кортить ризикнути, то обирають ризики -- від хабара влк, фіктивних шлюбів, *Шляху* і до Тиси. Розповіді про "раціональніше ж самому обрати підрозділ" їх не переконують.
Висновок очевидний: або отим активним ядром, або треба будувати систему примусу (систему! повністю перебудовувати суспільство та держінституції. Запроваджувати нові принципи).
vitaliiangel Саме так. Тільки не до нескінченності, а визначено: - за перше... - повторне ... (більший штраф) - третє - вже водійські права Ну і паралельно -- виконавча служба при несплаті.
Стосовно ж подальшого - ? Чи можна після оцих етапів ще й кримінал, КПК ухиляння притягнути - ? Якщо повідомлення в Телеграмі легко трактується, як перешкоджання діяльності, то -- запросто))
detroytred написав:Хотаб Саме так. Відносно опису самої системи роботи ТЦК точнісінько.
А от стосовно подальших міркувань може бути ряд нюансів. Зверху вниз: - суворість покарання в нашій країні зачастую компенсується фактичною м'якістю виконання. Іноді майже повним ігнором виконання. - одна справа боротьба з поодинокими порушниками, зовсім інше - боротьба з масами порушників. Для цього потрібна зацікавленість виконавців, бажання брати відповідальність, об'єднання усіх конкуруючих гілок влади та сил. Суттєво більший комплекс заходів. Тільки практика покаже, як воно буде діяти. Бо на папері в нас повинні діяти всі інші боротьби з, наприклад, -- корупціонерами, шкідниками екології і до порушниками правил торгівлі та мови.
- можна скільки завгодно доводити людини, що раціональніше їй постипити так-то; але вона поступить по-своєму. Не видно ніяких нових змін впливу на саме свідомість окремого потенційного мобілізованого.
Скажу більше. Парадокс: діючі військові в розмові з знайомими, близькими, клянуть отих "ухилянтів", вказують на необхідність поповнення і ... тут же додають "не вздумай сюди йти (бо дуже багато тут косяків, зашкварів)". А от незнайомого готові за шкірку тягнути. В більшості випадків спокійнісінько спілкуються зі своїми ж близькими, знайомими *ухилянтами*, недобровольцями, а несвоїм готові пику натовкти.
- да власне що таке конкуренція?)))) Прогорять з часом майже всі. Тільки хтось сьогодні, а хтось завтра. Одвічна ділема вибору: синиця в руці чи лелека в небі. Виграний умовно один день вже в руці... Пересічні живуть отим самим одним днем... Це їх сутність. Це природньо. А якщо кортить ризикнути, то обирають ризики -- від хабара влк, фіктивних шлюбів, *Шляху* і до Тиси. Розповіді про "раціональніше ж самому обрати підрозділ" їх не переконують.
Висновок очевидний: або отим активним ядром, або треба будувати систему примусу (систему! повністю перебудовувати суспільство та держінституції. Запроваджувати нові принципи).
не примусу, а мотивації...з раба комбатанти в масі так собі, як з кізяків кулі
detroytred написав:vitaliiangel Саме так. Тільки не до нескінченності, а визначено: - за перше... - повторне ... (більший штраф) - третє - вже водійські права Ну і паралельно -- виконавча служба при несплаті.
Стосовно ж подальшого - ? Чи можна після оцих етапів ще й кримінал, КПК ухиляння притягнути - ? Якщо повідомлення в Телеграмі легко трактується, як перешкоджання діяльності, то -- запросто))
і яке співвідношення буде тих що проти проти ти хто за? хто кому наб"є пику в результаті, доблесні борцуни проти всього поганого за все хороше, чи сцикотливі елої що поховалися по ракушкам?
з.і. за $100 в місяць можна в ракушці бєз ізлішеств, а не переносити тяготи
flyman написав:не примусу, а мотивації...з раба комбатанти в масі так собі, як з кізяків кулі
Згоден. От тільки впровадити мотивацію на порядок складніше, ніж примус.
Було б інакше, то ніхто отим примусом не займався. Раніше. Мотивація існувала б самого рання. Але чомусь))) раніше -- суцільний примус.
Елементів багато. Але достатньо навіть одного -- де взяти отих прометеїв, які займуться втіленням мотиваційного підходу? Де оті святі?)) А от спробувати примус -- хоч греблю гати... Інша справа, що це теж нелегко. В часи демократії.
Флай, саме про те, що впровадити навіть отой примус не просто нелегко, а дуже-дуже складно, я й кажу. Подивись в гуглі отой наказ "ні кроку назад". Цікавий... Там ключове -- відповідальність (по яку казав учора Віталій), покарання саме командирів-начальників... А не отих рядових))
Востаннє редагувалось detroytred в Суб 11 тра, 2024 08:12, всього редагувалось 1 раз.