Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
finfen написав:Тоді, будь ласка, поясніть мені що значить рядок "Накопичено 0 грн" і рядок "Виплачено 0 грн." в розділі "Національний кешбек" в Дії? І ще цікаво: в АТБ на сайті є товари з позначкою Кешбек, але вони вартують менше 20 грн. Але ж за умовами Нац.кешбеку треба, щоб товар коштував не менше 20 грн. для виплати кешбеку. Як це розуміти? Дякую.
Ви праві, так само праві, як і пані Оля 😊 Дійсно, нарахування бонусів відбувається на наступний день після здійснення покупки, а саме зарахування загальної суми накопиченого кешбеку на картку "Зроблено в Україні" відбувається після 20 числа наступного місяця. Стосовно вашого першого питання, то особисто у мене поки що сума накопиченого кешбеку в Дія 0 грн 😔 Але зі старту програми мали комунікації від Дія, що є певні затримки з відображенням, тому проблема скоріш за все в цьому.
Щодо маркування певних товарів, то маю інформацію, що певні продавці поспішили надрукувати цінники з позначками до остаточного затвердження умов програми, тому може виникати така ситуація, але тут радив би уточнити саме в Дія, або ж переглядати перелік товарів, що бере участь в акції за посиланням: https://madeinukraine.gov.ua/perelik-tovariv
Sense Bank написав:Дійсно, нарахування бонусів відбувається на наступний день після здійснення покупки
Тобто в Дії має таки відображатися кількість накопичених кешбек-грошей в рядку Накопичено на наступний після покупки день?
Так, правильно. Але через затримки з боку Дія накопичений кешбек відображається із запізненням. Якщо ж пройшло вже достатньо часу, то раджу уточнити у підтримці Дія щодо конкретного товару і чи бере він участь в програмі "Національний кешбек".
Sense Bank написав:Дійсно, нарахування бонусів відбувається на наступний день після здійснення покупки
Тобто в Дії має таки відображатися кількість накопичених кешбек-грошей в рядку Накопичено на наступний після покупки день?
Так, правильно. Але через затримки з боку Дія накопичений кешбек відображається із запізненням. Якщо ж пройшло вже достатньо часу, то раджу уточнити у підтримці Дія щодо конкретного товару і чи бере він участь в програмі "Національний кешбек".
З повагою, Володимир 💎
Це так, але чомусь коли по їншим банкам кешбек відображується із затримкою або не по всім покупкам, по Сенсу кешбек не відображується у жодного клієнта по жодній покупці. Може, краще представникам Банку уточнити в Дії, чому так сталося?
AlexTk написав:Це так, але чомусь коли по їншим банкам кешбек відображується із затримкою або не по всім покупкам, по Сенсу кешбек не відображується у жодного клієнта по жодній покупці. Може, краще представникам Банку уточнити в Дії, чому так сталося?
Перевіряв наявний кешбек у декількох колег, при оплаті з карток нашого банку вже є нарахування, у Дія все відображається коректно 😊 Підтвердження у вигляді скриншотів побачив на власні очі 😉 Тому проблем з боку банку немає, і краще уточнити в Дія або перевірити чи бере товар участь в програмі 🙌🏻
Sense Bank написав:Перевіряв наявний кешбек у декількох колег, при оплаті з карток нашого банку вже є нарахування, у Дія все відображається коректно 😊
Владимир лично у вас отображается? Или вы работая в банке не используете карту банка для данного кэшбека? По себе могу сказать, что платил в начале сентября картой вашего банка (до сих пор ничего) и кроме как вашего сообщения о якобы наличии кэшбека у коллег на других ресурсов пока фактов отображения кэшбека по оплатам картам сенса не встречал. ИМХО проблема не столько на стороне дии сколько на цепочке взаимодействия "дия-сенс", поскольку по картам других банков кэшбеки худо бедно стали отображаться...
Sense Bank написав:Перевіряв наявний кешбек у декількох колег, при оплаті з карток нашого банку вже є нарахування, у Дія все відображається коректно 😊
Владимир лично у вас отображается? Или вы работая в банке не используете карту банка для данного кэшбека? По себе могу сказать, что платил в начале сентября картой вашего банка (до сих пор ничего) и кроме как вашего сообщения о якобы наличии кэшбека у коллег на других ресурсов пока фактов отображения кэшбека по оплатам картам сенса не встречал. ИМХО проблема не столько на стороне дии сколько на цепочке взаимодействия "дия-сенс", поскольку по картам других банков кэшбеки худо бедно стали отображаться...
Особисто у мене наразі не відображається, оскільки покупки товарів українського виробництва не виконував, картка "Зроблено в Україні" у мене саме від Sense Bank 💙 Щодо відображення кешбеку, то залюбки поділюсь скриншотами із вами, якщо існує така потреба 😊 Але додатково поспілкуюсь із підтримкою Дія стосовно відображення, і відпишусь вам щодо результату нашої розмови 😉
Підкажіть, як підключити картку "АТБ" від Сенсу до програми "Кешбек. Зроблено в Україні"? Відкривати саму картку для виплат кешбеку мені не потрібно, така картка відкрита вже в іншому банку. Хочу лише підключити цю картку, щоб з покупок цією карткою нараховувався національний кешбек. Дякую за відповідь.
Искатель Перейдіть в "Профіль" і там одразу буде "Підключення до послуги "Кешбек "Зроблено в Україні" ". Там можна буде обрати картки, що будуть підключені до цієї програми 👌
Sense Bank написав:Искатель Перейдіть в "Профіль" і там одразу буде "Підключення до послуги "Кешбек "Зроблено в Україні" ". Там можна буде обрати картки, що будуть підключені до цієї програми 👌
*Андрій
Чи правильно я зрозумів: без відкриття картки "Зроблено в Україні" просто підключити діючі картки до програми не можна, так? Тобто у будь-якому випадку, навіть якщо не плануєш на неї виводити, треба відкрити картку "Зроблено в Україні"?