Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 13001301130213031304 ... 1464>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Sense Bank 3.5 5 106
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
12%
13
2- Погане. Некомпетентне.
8%
9
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
18
4- Добре. Як і повинно бути.
40%
42
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
23%
24
Всього голосів : 106
Повідомлення Додано: Чет 07 лис, 2024 09:24

quadro_tony_da
Дякуємо за вашу думку! Розуміємо, що зміни можуть сприйматися не одразу, але ми постійно працюємо над покращенням екрану та додаванням нових фіч, новий екран з кожним релізом буде ставити тільки краще. Сподіваємось, що вони знайдете плюси в даному екрані з часом та будете задоволені нашим застосунком!
*Денис
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13137
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Чет 07 лис, 2024 11:16

Re: Sense Bank

  Sense Bank написав:Вітаю! Завдяки вашому та всіх клієнтів зворотному зв'язку, ми зможемо ще покращити дизайн у застосунку.
Але головне те, що доступ до "старого" екрану є, тобто можливо змінимо відкриття відразу на нього, а вже далі свайпами можна "бігати" поміж інших екранів 🙌

Кістяний лорд Підтримки, Ярослав


Доброго дня,на старому...
Точніше на нормальному головному екрані, є іконка часиків - Історія операцій.
Чи то нові розробники не зрозуміли їх функціонал? Але все поломали!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Раніше, якщо на них тапнути, можна було дивитись історію транзакцій в хронологічном порядку!
Але в цих часіках був ще один важливий функціонал!!!
Якщо взяти "кульку" картки яка на головному екрані, і перенести її на ті "часіки", показувало історію транзакцій, саме за цієї картки.
Acceptus
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1449
З нами з: 25.05.11
Подякував: 61 раз.
Подякували: 176 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Чет 07 лис, 2024 14:35

Нагадує анекдот. (хочу підкреслити - це лише анекдот, що спав на думку :) )

- Вибачте, але ваш дизайн - гівно!
- Перепрошую, але ж це дизайн гівна.
- Щож, тоді непогано.
Amid
 
Повідомлень: 1848
З нами з: 12.06.08
Подякував: 243 раз.
Подякували: 355 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Чет 07 лис, 2024 15:22

Acceptus Дякуємо за ваш відгук та увагу до деталей. Розуміємо, що функція швидкого перегляду історії транзакцій була зручною для вас. У новому інтерфейсі доступ до історії став ще простішим: тепер, натиснувши на потрібну картку, ви відразу побачите історію транзакцій саме за цією карткою. Також, свайпнувши вліво, можна перейти до історії всіх операцій, де можна легко обрати фільтр і переглянути потрібну інформацію.

Новий екран спроектований з акцентом на інновації та зручність користування. Ми постійно вдосконалюємо його, і з кожним оновленням застосунок ставатиме ще зручнішим. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими!
Ми завжди готові до влучних пропозицій, тому будемо раді побачити їх тут, можливо саме її ми зможемо реалізувати в нашому застосунку
Ваш вартовий підтримки, Денис :D
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13137
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Чет 07 лис, 2024 17:52

  Sense Bank написав:
  Driver написав:В этом месяце опять вернули ту фигню, что процент кэшбека по дебетовым картам выше, чем по кредитным.

Sense Bank, передайте ответственному отделу наше негодование :x

Відписав у приватні повідомлення, аби уточнити деталі!

З повагою, Володимир 💎

Получил ответ от Владимира. Суть ответа:

(...) такі % були розраховані для вас індивідуально, і вам було запропоновано отримувати більший відсоток саме за оплату дебетовими картками, це не є багом чи помилкою (...)

Sense Bank:
1) ещё раз спасибо за ответ!
2) тогда передайте ответственному отделу моё индивидуальное негодование
Driver
Аватар користувача
 
Повідомлень: 444
З нами з: 13.06.16
Подякував: 75 раз.
Подякували: 28 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 07 лис, 2024 17:57

  Driver написав:
  Sense Bank написав:
  Driver написав:В этом месяце опять вернули ту фигню, что процент кэшбека по дебетовым картам выше, чем по кредитным.

Sense Bank, передайте ответственному отделу наше негодование :x

Відписав у приватні повідомлення, аби уточнити деталі!

З повагою, Володимир 💎

Получил ответ от Владимира. Суть ответа:

(...) такі % були розраховані для вас індивідуально, і вам було запропоновано отримувати більший відсоток саме за оплату дебетовими картками, це не є багом чи помилкою (...)

Sense Bank:
1) ещё раз спасибо за ответ!
2) тогда передайте ответственному отделу моё индивидуальное негодование

Ясна річ, фідбек передав)
Дякую і вам за залученість 😊

З повагою, Володимир 💎
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13137
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Чет 07 лис, 2024 20:47

Re: Sense Bank

  Sense Bank написав:У новому інтерфейсі доступ до історії став ще простішим: тепер, натиснувши на потрібну картку, ви відразу побачите історію транзакцій саме за цією карткою.
Ось мені треба перекинути 200 грн з Графіту на Ящера. Через drag and drop це виявилося швидше, ніж обирати карту, потім чекати поки Sense загрузить усе необхідне, потім натиснути на кнопку переказати, вибрати між своїми рахунками, знову очкувати оновлення даних, обрати картку, ввести суму -- багато дій.
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6349
З нами з: 08.03.18
Подякував: 581 раз.
Подякували: 1140 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: Чет 07 лис, 2024 20:57

  Howl написав:
  Sense Bank написав:У новому інтерфейсі доступ до історії став ще простішим: тепер, натиснувши на потрібну картку, ви відразу побачите історію транзакцій саме за цією карткою.
Ось мені треба перекинути 200 грн з Графіту на Ящера. Через drag and drop це виявилося швидше, ніж обирати карту, потім чекати поки Sense загрузить усе необхідне, потім натиснути на кнопку переказати, вибрати між своїми рахунками, знову очкувати оновлення даних, обрати картку, ввести суму -- багато дій.

В цілому особисто для мене функція Drag'n'Drop все ще зручніша для переказу між власними картками.
Але мені стало цікаво, і я тільки що заміряв через секундомір час витрачений на переказ з Хамелеона на карту АТБ через Drag'n'Drop і через головний екран. Результати цього невеличкого тесту показали, що через головний екран у мене переказ займає десь 15,65 секунд (я здивований який я повільний 😄), а через Drag'n'Drop переказ займає 14,28 секунд (заміри орієнтовні).
Тому можу зробити висновок, що різниця в декілька секунд якою б ситуація не була — для мене непринципова, тому я б радив використовувати той спосіб, який є зручнішим для кожного 😉
Благо, у застосунку можна використати обидва способи)

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13137
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Чет 07 лис, 2024 22:11

Re: Sense Bank

  Sense Bank написав:Тому можу зробити висновок, що різниця в декілька секунд якою б ситуація не була — для мене непринципова
Ось скажіть вашому Sense SuperApp, який під час завантаження інформації на різних екранах не дає зробити операцію. Зауважу, що цей індикатор завантаження/оновлення на різних екранах розташованих у різних місцях.

І прохання робити заміри також не в ідеальному середовищі, а ще в момент у "хвилинах слабкості" (Ярослав вам може пояснити що це таке), коли спостерігається різне покриття тощо.
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6349
З нами з: 08.03.18
Подякував: 581 раз.
Подякували: 1140 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 08 лис, 2024 02:25

  Sense Bank написав:Результати цього невеличкого тесту показали, що через головний екран у мене переказ займає десь 15,65 секунд (я здивований який я повільний 😄), а через Drag'n'Drop переказ займає 14,28 секунд (заміри орієнтовні).
Тому можу зробити висновок, що різниця в декілька секунд якою б ситуація не була — для мене непринципова, тому я б радив використовувати той спосіб, який є зручнішим для кожного 😉
Благо, у застосунку можна використати обидва способи)

Ваш друг та помічник, Володимир 💎


раньше рабочий стол был доступен сразу а теперь его нужно свайпить.
плюс карта которую вы использовали для пополнения - она у вас какая по счету в карусели? первая? а если карт 9 и нужная по средине карусели?
так что замер уже не совсем корректный.

если открыть рабочий стол старый и только тогда начинать отсчет то перетаскиванием у меня выходит пополняется за 3 секунды.
если на новом рабочем столе начинать ганять карусель и потом по меню шарится то около 12 сек
tester7336
 
Заблокований
Повідомлень: 1014
З нами з: 30.06.24
Подякував: 11 раз.
Подякували: 8 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 13001301130213031304 ... 1464>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Google Adsense [Bot] і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
О.Bank 1 ... 124, 125, 126
Фантом » Вів 24 гру, 2019 15:30
1257 308111
Переглянути останнє повідомлення
Нед 06 лип, 2025 01:04
flysoulfly
Universal Bank 1, 2
zoawlhxc » Вів 15 лют, 2022 11:52
16 25927
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 тра, 2025 14:27
yverstiuk
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама