Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 13511352135313541355 ... 1465>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Sense Bank 3.5 5 106
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
12%
13
2- Погане. Некомпетентне.
8%
9
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
18
4- Добре. Як і повинно бути.
40%
42
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
23%
24
Всього голосів : 106
Повідомлення Додано: Пон 27 січ, 2025 22:52

  Ratatui написав:Люююди! Здесь представитель бывает? Или все так плохо стало. 2 года небыл на форуме. Полный бардак.

Їх тут до фіга, але працюють якось дивно, можуть і в 10 вечора відповісти, а можуть по 3-7 днів не з'являтися
novichok
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3626
З нами з: 31.03.13
Подякував: 36 раз.
Подякували: 311 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 27 січ, 2025 23:00

  Ratatui написав:Люююди! Здесь представитель бывает? Или все так плохо стало. 2 года небыл на форуме. Полный бардак.

Добрий вечір!

В деяких випадках нам потрібно трішки більше часу, щоб розібратися у ситуації)
3 дні - це максимальний термін, але відповідь може бути і раніше
Знаю, що колеги в чаті вже займаються вирішенням вашого запитання, і як тільки з'явиться інформація, до вас одразу повернуться!

Валерія 🫧
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13137
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Вів 28 січ, 2025 11:12

  Sense Bank написав:
  Ratatui написав:Люююди! Здесь представитель бывает? Или все так плохо стало. 2 года небыл на форуме. Полный бардак.

Добрий вечір!

В деяких випадках нам потрібно трішки більше часу, щоб розібратися у ситуації)
3 дні - це максимальний термін, але відповідь може бути і раніше
Знаю, що колеги в чаті вже займаються вирішенням вашого запитання, і як тільки з'явиться інформація, до вас одразу повернуться!

Валерія 🫧

Валерия у меня единственный вопрос на который никто из поддержки неможет дать ответ : доступ к системе АСВП хоть у кого то в банке есть? Надо только посмотреть номер постоновления и всё! Там все указано. Не зря я недавно читал , что одному клиенту в вашем скоростном банке пришлось ждать 9 дней.
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7933
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 28 січ, 2025 22:54

Много воды утекло. Раньше была одна из самых активных веток. А теперь полный глухарь. Завтра расскажу как банк 3 дня борется с системой АСВП и пока проигрывает в данной борьбе.
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7933
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 29 січ, 2025 09:49

  Ratatui написав:Много воды утекло. Раньше была одна из самых активных веток. А теперь полный глухарь. Завтра расскажу как банк 3 дня борется с системой АСВП и пока проигрывает в данной борьбе.

Щодо вашої ситуації, то, додатково до всієї вказаної вами інформації, перечитав ваші чати з нашими агентами підтримки у застосунку Sense SuperApp.
Варто зауважити, що для зняття арешту з ваших рахунків в банку — недостатньо факту закриття впровадження, який вказаний в АСВП, і який ми можемо переглянути там.

Для зняття арешту ваш виконавець має надіслати в банк "Постанову про зняття арешту", аналогічну "Постанові про накладення арешту", яка обліковується в банку, у зазначений спосіб:
- через електронний канал НАІС (внутрішній канал обміну між ВДВС та банками)
- поштою в паперовій формі (оригінал документа) на адресу банку м. Київ вул. Васильківська, 100, або ж листом від ВДВС.

Зазначу, що зняття арешту в нашому банку це ручний процес, отже не є автоматизованим, тому цілком можливо, що інші банки вже зняли арешт, оскільки кожен банк має власні процедури в рамках поточного законодавства.

Наскільки я зрозумів з ваших слів в чаті, то ваш виконавець не надсилав "Постанову про зняття арешту" в банк, а лише закрив впровадження в АСВП, якщо все правильно, то раджу зв'язатись із виконавцем і повідомити, що для зняття арешту потрібна окрема Постанова із вказанням, що арешт знімається з усіх рахунків, відкритих у банку.

З повагою, Володимир 💎
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13137
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Сер 29 січ, 2025 11:04

Sense Bank Владимир то, что ваш банк работает в ручном режиме и пользуется голубиной почтой это я понял. Страна в смартфоне прошла мимо вашего банка. Вопрос к вам как к специалисту каким образом другие банки сняли арест и им достаточно информации в АСВП?
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7933
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 29 січ, 2025 11:22

Sense Bank Владимир только, что общался с государственным исполнителем и он сказал. что они подают информацию только через систему АСВП для всех банков. А какой системой будет пользоваться банк для вытягивания инфорации НАИС или еще чем это проблемы банка. Может позвоните конкурентам из других банков вы же наверняка общаетесь пусть научат ваших специалистов как получить информацию для разблокировки счёта. Если надо подскажу какие банки сняли блок автоматически.
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7933
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 29 січ, 2025 11:23

Sense Bank а блокуєте ви також за паперовим листом? Чи автоматично без всілякіх листів?
Кочевник
 
Повідомлень: 2499
З нами з: 16.02.17
Подякував: 401 раз.
Подякували: 190 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 29 січ, 2025 11:25

  Кочевник написав:Sense Bank а блокуєте ви також за паперовим листом? Чи автоматично без всілякіх листів?

Арешт накладається виключно при надходженні Постанови в банк (як через канал НАІС, так і листом від ВДВС).

З повагою, Володимир 💎
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13137
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Сер 29 січ, 2025 11:35

  Sense Bank написав:
  Кочевник написав:Sense Bank а блокуєте ви також за паперовим листом? Чи автоматично без всілякіх листів?

Арешт накладається виключно при надходженні Постанови в банк (як через канал НАІС, так і листом від ВДВС).

З повагою, Володимир 💎
То круг замкнулся. Как будем решать проблему? Обращаться в нацбанк или будут предложения по решению вопроса. Если кто-то мне перезвонит из ответственных специалистов могу дать телефон исполнителя может в личной беседе найдут выход.
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7933
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 13511352135313541355 ... 1465>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
О.Bank 1 ... 124, 125, 126
Фантом » Вів 24 гру, 2019 15:30
1257 308142
Переглянути останнє повідомлення
Нед 06 лип, 2025 01:04
flysoulfly
Universal Bank 1, 2
zoawlhxc » Вів 15 лют, 2022 11:52
16 25932
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 тра, 2025 14:27
yverstiuk
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама