Можно ли воспользоватся чужим паролем, или эта карта для каждого клиента уникальна? Более тупой системы еще не встречал..
|
|
Пользовался Кредо-Дайректом (бесплатная версия только для просмотра счета). После полугода неиспользования пароль забылся, и после 9-й попытки ввода доступ заблокировался. Чтобы разблокировать, сказали что надо купить карту на 40 паролей за 40 гривен
Можно ли воспользоватся чужим паролем, или эта карта для каждого клиента уникальна? Более тупой системы еще не встречал.. Постійні черги, некомпетентність і хамовитість. В відділенні десь 10-12 вікон – з них тільки 3-4 працюють. Кажуть поскорочували. Найгірше – «совковий» спосіб мислення. «А Ви в Ощадкасі стоїте в черзі і нічого» – ось відповідь працівниці банку. Справді, як писав хтось польською мовою на форумі раніше – СССР.
І ще одне "покращення" від банку - 1% комісії з додаткової картки, з рідного банкомату. Нікого не обходить що картка до того-ж самого зарплатного рахунку що і основна.
Ніякого попередження від банку про зміну тарифів. Ніякого повідомлення на банкоматі що буде зніматися комісія. Справді "европейська" практика.
Заради бога, покажіть де на банкоматі написано, що за користування ним буде зніматися комісія... А у вас sms банкінг підключений? В на сайті ви інформацію дивилися? Скажить дякую, що з основної картки комісію не беруть. В багатьох банках вона вже є.
Казати дякую за то, що банк не взяв комісію за зняття Ваших грошей? Смієтесь? Якщо незнаєте, то комісії зараз взагалі відміняють, але в нормальних банках.
Наприклад, в банкоматі ПриватБанку, при знятті з кредитки попереджують, яка буде комісія. Стосовно комісії – знятий відсоток повернули на картку. Але вся історія «покрита мраком».
В кол-центрі сказали що ввели нові тарифи, і справді з додаткової картки буде зніматися 1%. В відділенні сказали, що не повинен зніматися відсоток і що гроші повернуть. Я запиталася для чого взагалі знімали – на жаль працівник не знав. Моя підозра – глюк у програмному забезпеченні. Стосовно СМС-повідомлень. На жаль СМС-повідомлення приходять тільки на окремі операції. На повернення того ж відсотку повідомлення не приходило, тому можна було тільки по залишку вирахувати що гроші прийшли. Так само не прийшло повідомлення коли я робила повернення товару в магазині – така система – «тут граємо, тут не граємо». Так воно у нас працює – сказали в банку. До stasy_L – а Ви завжди заходите на сайт і перевіряєте чи не помінялися тарифи перед тим як зняти гроші з банкомату?
хотел снять 600 евро с карточки в отделении на Княжем затоне... пришол в прошлый четверг 17 февраля... сказали что такой суммы у них нету и сказали что как появится так позвонят или в этот четверг точно отдадут... естественно никто не позвонил... сегодня пошол ругатся... оказалось что инкасация к ним сегодня не доехала и несмогла привезти мои 600 евро... типа приходи завтра... вот такая вот дикость...
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||