Дельта

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 938939940941942 ... 1037>
Повідомлення Додано: Сер 23 лют, 2011 09:43

Вчора відкрив в Дельті "Чарівного гаманця" (відділення в м. Івано-Франківську) - пішов з ВіЕйБі-банку через комісію за зняття готівки по вкладу "Активні заощадження", яка вводиться з 1 березня.
Враження: 1) дуже довго довелось чекати. Договір іде в Київ, там реєструється і т.д. і т.п.
2) операціоністи не ввічливі, якісь байдужі (що одна, що друга, які мене обслуговували). В ВіЕйБі - значно краще - тебе завжди радо вітають, усміхаються, дають зрозуміти, що тебе цінують як клієнта.
3) в самому договорі дочитався до цікавого пункту (такого не було у жодному банку по вкладах типу "до запитання":
п.2.9 "...при розрахунку % на позитивний залишок коштів, що знаходяться на Рахунку, не враховується день зарахування коштів на Рахунок та не враховується день списання коштів з Рахунку".
Отже, на суму, якою ви сьогодні поповнили рахунок, % почнуть нараховуватись тільки завтра! Такого в жодному іншому банку (з тих, в яких я обслуговувався) не було - всюди % нараховувались на залишок коштів (включаючи день поповнення)! Дельта, напевно, розраховує на те, що договір мало хто вичитує. Таким чином реальна відсоткова ставка падає з 12% до 11,6% річних! (12%-12%/30)!
Аргументація банку: "ви можете попонити рахунок в кінці дня, і банк за цей день не може скористатися Вашими коштами".
Але, коли фірма (чи людина) отримує кредитні кошти в кінці дня, то банк бере з неї % за той день. Крім того в банка є ще можливість заробити на всіляких овернайтах...
Коротше - практика дрібного фолу по відношенню до клієнта.
4) Обмеження на обсяг зняття з депозиту за місяць (200 тис.грн.)
5) одне маленьке відділення банку в місті не сприяє зміцненню довіри до банка.
spbif
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 23 лют, 2011 09:58

spbif написав:Вчора відкрив в Дельті "Чарівного гаманця" (відділення в м. Івано-Франківську) - пішов з ВіЕйБі-банку через комісію за зняття готівки по вкладу "Активні заощадження", яка вводиться з 1 березня.
Враження: 1) дуже довго довелось чекати. Договір іде в Київ, там реєструється і т.д. і т.п.
2) операціоністи не ввічливі, якісь байдужі (що одна, що друга, які мене обслуговували). В ВіЕйБі - значно краще - тебе завжди радо вітають, усміхаються, дають зрозуміти, що тебе цінують як клієнта.
3) в самому договорі дочитався до цікавого пункту (такого не було у жодному банку по вкладах типу "до запитання":
п.2.9 "...при розрахунку % на позитивний залишок коштів, що знаходяться на Рахунку, не враховується день зарахування коштів на Рахунок та не враховується день списання коштів з Рахунку".
Отже, на суму, якою ви сьогодні поповнили рахунок, % почнуть нараховуватись тільки завтра! Такого в жодному іншому банку (з тих, в яких я обслуговувався) не було - всюди % нараховувались на залишок коштів (включаючи день поповнення)! Дельта, напевно, розраховує на те, що договір мало хто вичитує. Таким чином реальна відсоткова ставка падає з 12% до 11,6% річних! (12%-12%/30)!
Аргументація банку: "ви можете попонити рахунок в кінці дня, і банк за цей день не може скористатися Вашими коштами".
Але, коли фірма (чи людина) отримує кредитні кошти в кінці дня, то банк бере з неї % за той день. Крім того в банка є ще можливість заробити на всіляких овернайтах...
Коротше - практика дрібного фолу по відношенню до клієнта.
4) Обмеження на обсяг зняття з депозиту за місяць (200 тис.грн.)
5) одне маленьке відділення банку в місті не сприяє зміцненню довіри до банка.


эта норма прописана в гражданском кодексе кажется... и все банки так делают...
Унуноктий
Аватар користувача
 
Повідомлень: 21411
З нами з: 20.04.08
Подякував: 374 раз.
Подякували: 581 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 23 лют, 2011 11:38

spbif написав:3) в самому договорі дочитався до цікавого пункту (такого не було у жодному банку по вкладах типу "до запитання":
п.2.9 "...при розрахунку % на позитивний залишок коштів, що знаходяться на Рахунку, не враховується день зарахування коштів на Рахунок та не враховується день списання коштів з Рахунку".


Цивільний кодекс України, стаття 1061:
5. Проценти на банківський вклад нараховуються від дня, наступного за днем надходження вкладу у банк, до дня, який передує його поверненню вкладникові або списанню з рахунка вкладника з інших підстав.

Посилання: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... reg=435-15
sola
 
Повідомлень: 4152
З нами з: 02.03.09
Подякував: 492 раз.
Подякували: 505 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 23 лют, 2011 12:08

Re: Дельта

Сьогодні в 9-15 ранку зайшов зняти гроші з карткового рахунку до Київського відділення №2 на Фрунзе, 127. Банкомат працював, я ввів необхідну суму. Після чого на екрані з'явилося повідомлення типу - "Іде обробка Вашого запиту". Я почекав хвилину - ніякої подальшої реакції, ні грошей, ні чеку... Звернувся до співробітників банку, які повідомили мені, що банкомат не працює. Після того, як я пояснив ситуацію, мені порадили почекати деякий час біля банкомату. Через 2 хвилини екран банкомату видав - "Час на здійснення операції закінчився" і повернув картку, після чого прийшла смс - "з Вашого рахунку знято ... грн".
Співробітники банку пояснили мені, що у них "проблема з зв'язком", через що не працює банкомат, крім того - вони не можуть почати касове обслуговування клієнтів. Запропонували мені написати заяву на повернення коштів. Після написання цієї заяви і реєстрації її в системі через 30 хвилин прийшла смс зі змістом "Шановний клієнте! Операція на суму ... грн по картці успішно. Залишок ... грн (сума, яка була на рахунку до операції)".
Подібні збої зі зв'язком і проблеми в роботі з банкоматом у цьому відділенні відбуваються регулярно.
Цього разу я втратив через це 20 хвилин, при оформленні карткового рахунку - 40 хвилин; через регулярний збій в роботі банкомату теж траплялися неприємні ситуації.
При цьому хочу зазначити, що співробітники намагаються допомогти при вирішенні питань і рівень обслуговування у відділені досить пристойний.
Цікаво, що треба зробити, щоб подібних РЕГУЛЯРНИХ проблем не було надалі?
lerook
 
Повідомлень: 28
З нами з: 23.02.11
Подякував: 36 раз.
Подякували: 2 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 23 лют, 2011 12:34

Да. С банкоматами у них трабл. Даже в головном он не всегда пашет так, как хотелось бы.
Investor_K
Аватар користувача
 
Повідомлень: 10763
З нами з: 21.12.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 23 лют, 2011 13:33

А мне у них всегда нравилось, в смысле обслуживания и атмосферы. Даже, когда толпы людей на погашение кредита осаждают операционистов, спокойно и вежливо. Недавно пополняла депозит (депозит не бог весть какой по размеру и прихожу я к ним раза 2-3 в год всего-навсего), так, когда очередь подошла, меня по имени-отчеству пригласили. Дескать, присаживайтесь. Я даже растерялась в первую секунду. Но приятно, хоть и удивительно :)

Зная как у них с карточками дело обстоит я даже не хочу рисковать испортить себе о них впечатление: обслуживаюсь в другом банке, процент меньше, но проблем нет. В каждом банке какой-то бзик есть. Наверное, это издержки всей системы, которую делают наши люди с нашим образованием, опытом и менталитетом, независимо от "национальной принадлежности" банка.
midnight
Аватар користувача
 
Повідомлень: 175
З нами з: 24.03.09
Подякував: 13 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 23 лют, 2011 13:46

boeing написав:А как можно получить ЗГ?
При оформлении депозита мне на этот вопрос менеджер ответил что когда вклад будет составлять 100 т, спец. аналитик банка это увидит, и мне позвонят и предложат ЗГ.
На данный момент имею вклад 50 т на Найкращому и 50 т на ЧГ, а никто не звонит :)
Как это должно происходить в реальности?


100 тис. грн. має бути на депозиті строком не менше 6 міс.
ЧГ - депозит до запитання.
Тому, й ЗГ оформляти Вам на даний момент немає підстав.
V2
4
 
Повідомлень: 8327
З нами з: 03.07.09
Подякував: 299 раз.
Подякували: 1370 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Сер 23 лют, 2011 13:53

midnight написав:А мне у них всегда нравилось, в смысле обслуживания и атмосферы. Даже, когда толпы людей на погашение кредита осаждают операционистов, спокойно и вежливо. Недавно пополняла депозит (депозит не бог весть какой по размеру и прихожу я к ним раза 2-3 в год всего-навсего), так, когда очередь подошла, меня по имени-отчеству пригласили. Дескать, присаживайтесь. Я даже растерялась в первую секунду. Но приятно, хоть и удивительно :)

Зная как у них с карточками дело обстоит я даже не хочу рисковать испортить себе о них впечатление: обслуживаюсь в другом банке, процент меньше, но проблем нет. В каждом банке какой-то бзик есть. Наверное, это издержки всей системы, которую делают наши люди с нашим образованием, опытом и менталитетом, независимо от "национальной принадлежности" банка.


Со всем согласен - вежливо, корректно, приятно иметь дело С ПЕРСОНАЛОМ!
Вопрос-же адресовался ответственным за связь (сисадмины, руководство БАНКА, а не отделения) и за банкоматы...

Оффтопом - вопрос - о каком банке с карточным счетом с меньшими процентами идет речь? Если нельзя в теме ответить (типа реклама) - то прошу в личку...

P.S. И шо Вы таки думаете!!! Только-что звонила начальник отдела работы с клиентами (или какого-то другого, но явно из офиса, а не из отделения банка - имя я от неожиданности выпустил из памяти) и любезно уточнила, пришла ли мне СМС о возврате денег... Приятно)))
Востаннє редагувалось lerook в Сер 23 лют, 2011 16:25, всього редагувалось 1 раз.
lerook
 
Повідомлень: 28
З нами з: 23.02.11
Подякував: 36 раз.
Подякували: 2 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 23 лют, 2011 13:57

V2 написав:
boeing написав:А как можно получить ЗГ?
При оформлении депозита мне на этот вопрос менеджер ответил что когда вклад будет составлять 100 т, спец. аналитик банка это увидит, и мне позвонят и предложат ЗГ.
На данный момент имею вклад 50 т на Найкращому и 50 т на ЧГ, а никто не звонит :)
Как это должно происходить в реальности?


100 тис. грн. має бути на депозиті строком не менше 6 міс.
ЧГ - депозит до запитання.
Тому, й ЗГ оформляти Вам на даний момент немає підстав.

как это "немає підстав"? а если за деньги? если"горит" голдой посветить то можно, согласно ТАРИФИВ на обслуговування платіжних карток Visa Gold
Тарифний пакет "Золотий гаманець Особливий ІІ" п. 1.4.Обслуговування основної картки протягом року 299 грн. / 40 USD / 40 EUR без ПДВ
idiklip
Аватар користувача
 
Повідомлень: 998
З нами з: 17.10.08
Подякував: 2 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 23 лют, 2011 15:56

Re: Дельта

всех кто служил и заслужил - с праздничком!
вопрос к начальнику транспортного цеха, кода прояснится ситуация с каргиллом и докапитализацией? новые предложения по депо оригинальностью не отличаются. лагун хочет получить деньги вкладчиков, свои вкладывать не спешит, а за базар кто будет отвечать? http://www.deltabank.com.ua/ru/news/archive/view/192 пацан сказал и шо...
чик
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7537
З нами з: 03.01.09
Подякував: 6630 раз.
Подякували: 1170 раз.
 
Профіль
 
2
1
  #<1 ... 938939940941942 ... 1037>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Дельта - 2014 - 2 1 ... 6231, 6232, 6233
Алексей77 » Нед 01 чер, 2014 08:04
62323 4156200
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 січ, 2015 01:00
Delta official
Дельта 2014 1 ... 2482, 2483, 2484
Delta official » Сер 01 січ, 2014 00:20
24837 1231534
Переглянути останнє повідомлення
Нед 01 чер, 2014 00:20
Mirax
Дельта 2013 1 ... 3134, 3135, 3136
big539 » Вів 01 січ, 2013 15:49
31350 1522127
Переглянути останнє повідомлення
Суб 03 тра, 2014 17:35
Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама