Швидкісне залізничне сполучення

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
  #<1 ... 56789 ... 11>
Повідомлення Додано: Суб 06 кві, 2013 15:18

Арбузов читает мои мысли.

В України є передумови для реалізації програми імпортозаміщення практично у всіх галузях.

Про це заявив перший-віце прем'єр Сергій Арбузов в інтерв'ю газеті "Урядовий кур'єр".

"Це велика комплексна програма, покликана замінити товари, які завозять з-за кордону, продукцією вітчизняного виробництва. І у нашої країни є передумови для її реалізації практично у всіх галузях. Навіть у такій складній, як енергетика, де частка імпорту дуже висока. Тож для нас як ніколи важливо реалізувати масштабні проекти зі збільшення власного видобутку енергоносіїв - зокрема, сланцевого газу", - заявив Арбузов.

Крім того, він зазначив, що в України є високі шанси замінити зарубіжну продукцію і в інших галузях.

"Можна навести приклад щодо інших секторів економіки. Наприклад, державні програми стимулювання покупки авіаперевізниками вітчизняних літаків за лізинговими схемами дозволять не тільки наростити обсяг виробництва повітряних суден, а й зберегти майже 5 тисяч робочих місць в авіаційній і суміжних видах промисловості. Якщо ми зорієнтуємо залізничний сектор на придбання українських вантажних вагонів, то дамо відповідній області замовлень на понад 700 млн доларів, а також забезпечимо потребу у вантажних перевезеннях із загальним прогнозним економічним ефектом понад 2 млрд гривень на рік", - сказав віце-прем'єр.

За його словами, у сфері сільського господарства в рамках програми імпортозаміщення важливо зацікавити вітчизняних виробників нарощувати виробництво і продавати свою продукцію всередині країни.

"Ще показовіша ситуація в сільському господарстві. Україна - житниця Європи, але при цьому жителі країни часто купують імпортні продукти харчування. Потрібно зацікавити вітчизняних виробників нарощувати виробництво, продавати свою продукцію всередині країни. А це і програми розвитку оптової торгівлі продукцією АПК, і проекти залучення інвестицій в конкретний сектор, і інші заходи, спрямовані на підтримку вітчизняного виробника", - заявив чиновник.





Теперь уже почти наверняка будет промышленная целевая денежная эмиссия на нужды технического перевооружения, импортозамещения, поддержания экономики в общем рабочем тонусе посредством увеличения заказов на работы.



  Арбузов написав:"Можна навести приклад щодо інших секторів економіки. Наприклад, державні програми стимулювання покупки авіаперевізниками вітчизняних літаків за лізинговими схемами дозволять не тільки наростити обсяг виробництва повітряних суден, а й зберегти майже 5 тисяч робочих місць в авіаційній і суміжних видах промисловості.




Что я говорил, а?

Создание государственной общетранспортной корпорации "УкрТрансИзинг", которая будет получать эмиссионные кредиты от НБУ, заказывать на украинских заводах транспортного машиностроения продукцию и после этого передавать её в длительное пользование другим компаниям.
Под эти схемы как нельзя лучше подходит поддержание выпуска продукции железнодорожного, авиационного, а также автомобильного транспорта.

Важно наладить стабильную работу в этом направлении, обеспечить заводы пусть небольшими, но постоянными заказами, на годы.

Естественно, в "УкрТрансИзинге"должны сидеть самые лучшие специалисты в транспортной отрасли, настоящие эксперты в своём деле.
(Такие как Изя, а то и лучше).
Изя Гуд
 
 
 
Повідомлення Додано: Суб 06 кві, 2013 15:30

"Кольцевой" "Ан" - заменитель сверхскоростных поездов с сверхдорогими путями (которых нет и близко)


http://fotohost.org/images/a1387f20-570kB.jpg


А также заменитель сверхдорогих вагонов со спальными местами, которые едут с Луцка к Харькову за 15 часов



http://fotohost.org/images/a13ca90a-173kB.jpg


А сколько стоит самолёт?
Вы не поверите, но так само как и поезд.


http://fotohost.org/images/a140fc11-11kB.jpg
Изя Гуд
 
 
 
Повідомлення Додано: Нед 07 кві, 2013 11:22

  Изя Гуд написав:"Кольцевой" "Ан" - заменитель сверхскоростных поездов с сверхдорогими путями (которых нет и близко)

А сколько стоит самолёт?
Вы не поверите, но так само как и поезд.

вартість АН $25-30млн - 200-240млн грн
тільки Росія змусила вже продати права на вантажні АН-140... пасажирські АН чекає та сама історія, якщо уряд не заставить місцевих перевізників "купувати українське"...
вартість квитків на літак в 2-3 рази вища вартості квитків на потяг в українських реаліях
літак перевозить в 2 рази менше пасажирів...
витрати на обслуговування аеропортів вищі ніж залізничних вокзалів, до аеропорту зазвичай довше добиратись з міста
собівартість перевезення залізничним та авіа транспортом потрібно прорахувати
Востаннє редагувалось tobias в Вів 09 кві, 2013 07:25, всього редагувалось 1 раз.
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 07 кві, 2013 12:20

  tobias написав:
  Изя Гуд написав:"Кольцевой" "Ан" - заменитель сверхскоростных поездов с сверхдорогими путями (которых нет и близко)

А сколько стоит самолёт?
Вы не поверите, но так само как и поезд.

вартість АН $25-30млн - 200-240млн грн
тільки Росія змусила вже продати права на вантажні АН-140
вартість квитків на літак в 2-3 рази вища вартості квитків на потяг в українських реаліях
літак перевозить в 2 рази менше пасажирів...
витрати на обслуговування аеропортів вищі ніж залізничних вокзалів, до аеропорту зазвичай довше добиратись з міста
собівартість перевезення залізничним та авіа транспортом потрібно прорахувати


Эти моменты требуют проработки.
1. вартість АН $25-30млн - 200-240млн грн
Да, это так. Но ведь и стоимость нового Экспериментального Крюковца-160 с 9-ю вагонами тоже будет за 20 млн. в долларах. :roll:
АН-158-й немножко экономичнее при заполняемости близкой к предельной (около 100 пассажиров). Подкупает то, что он быстр, 800 км/ч.
Ни один поезд никогда и близко не будет ездить с такой средней скоростью. Только экспериментальные поезда на ракетном топливе ради книги рекордов Гинеса пробивали такие пороги...

2.вартість квитків на літак в 2-3 рази вища вартості квитків на потяг в українських реаліях
Полагаю, надо сравнивать со стоимостью билетов именно поездов "Хюндай" с авиабилетами. Т.к. Стоимость крюковчанина в вагоне второго класса (как я уже отмечал), будет не намного ниже.
При этом, авиакомпании юзают б/у самолёты остаточной стоимостью 8-12 млн. долларов, это тоже нужно учитывать. Наш авиазавод не сможет делать б/у самолёты по такой цене. :roll:

3.літак перевозить в 2 рази менше пасажирів...
Ну, если АН-158 рассчитан на перевозку 100 пассажиров вторым классом, то в поезде 100 человек можно впихнут в один вагон. :lol:


http://fotohost.org/images/a1775b5b-199kB.jpg

4.витрати на обслуговування аеропортів вищі ніж залізничних вокзалів, до аеропорту зазвичай довше добиратись з міста
собівартість перевезення залізничним та авіа транспортом потрібно прорахувати


Понятно, что расходы наземного транспорта не сравнимы с расходами воздушного транспорта...
И всё же я продолжаю надеяться на дальнейшее техническое развитие ближнемагистральных широкофлюзеляжных судов...
Если бы его ёмкость увеличили хотя бы до 200 человек при расходе горючего всего на 20% больше...

Ну а железная дорога это вопрос сложный. Одни вагон стоит полтора миллиона в пересчёте на доллары, и при длительной поездке конечно было бы хорошо, если бы она была максимально комфортной.
Если бы можно было слепить пассажирский состав из 90-ти вагонов (как грузовой), а не 9 - было бы чуть легче. :roll:
так сказать, дом на колёсах. Едь из Москвы во Владивосток хоть и месяц. :lol: :lol: :lol:

P.S. Самый доступный ж/д вагон был бы, если бы в нём были одни стоячие места. Что-то наподобие вагончика метро в час пик. Только вагон поезда помощнее, в него можно было бы набить и 400-500 стоячих пассажиров. Тогда цена одного билета была бы доступной даже детям. :roll:
Изя Гуд
 
 
 
Повідомлення Додано: Нед 07 кві, 2013 12:30

Полагаю, стоячие места в самолёте были бы по цене соизмеримы (или даже ниже), чем сидячие места в Хюндае.
Часик постоял - и ты уже прилетел в другой город, и недорого.

Нужно прорабатывать идею что-то вроде стоячих кинотеатров в самолётах. Люди любят кино, они и не заметят, как время пролетит. Возможно ещё разработать таблетки какие-то, от усталости стоя на ногах долго и неподвижно. :roll:
Изя Гуд
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 08 кві, 2013 00:00

Эмиссионный лизинг сельхозтехники:
У держбюджеті на 2013 рік передбачено 166,8 мільйона гривень на фінансовий лізинг вітчизняної сільгосптехніки.

Про це повідомив міністр аграрної політики та продовольства Микола Присяжнюк, передає прес-служба.

"Ми розуміємо, що забезпечення аграріїв сучасною технікою є невідкладним завданням, яке допоможе мінімізувати втрати під час збору врожаю. Однак дрібним сільгоспвиробникам важко придбати необхідну техніку самотужки. Тому механізм фінансового лізингу в цьому випадку є одним із найефективніших. Так, у 2013 році на програми лізингу вітчизняної сільгосптехніки з держбюджету виділено 166,8 млн гривень", - поінформував Присяжнюк.

Міністр також наголосив, що зараз держава активно працює над удосконаленням механізмів державної підтримки придбання сучасної сільгосптехніки вітчизняного виробництва. Так, відповідно до Програми активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки, цьогоріч передбачено збільшення видатків на фінансовий лізинг. І це дасть змогу аграріям вже в цьому році отримати понад 4 тисячі сучасних сільгоспмашин.

Водночас, очільник відомства зазначив, що урядом також затверджено комплексну Державну цільову програму реалізації технічної політики в агропромисловому комплексі до 2015 року. І цей документ є базовим для розвитку галузі сільгоспмашинобудування.

"Ми поставили перед собою завдання щодо виробництва конкурентоспроможної сучасної техніки на вітчизняних заводах і забезпечення нею сільськогосподарських виробників за доступними цінами. Зокрема, в 2013 році планується виробити близько 400 зернозбиральних комбайнів", - наголосив Присяжнюк.


166 миллионов гривен - это 1 поезд Экр
Изя Гуд
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 08 кві, 2013 15:24

  Изя Гуд написав:
  colonel написав:
  Изя Гуд написав:Надо строить железные дороги

За какие же деньги это делать?


За счёт выпуска облигаций внутреннего займа, полагаю.
(Как вариант, за счёт создания ОАО и увеличение капитализации)

То есть вы бы свои деньги в облигации вложили бы? Добровольно.
А учитывая рентабельность проекта и его сроки, то вложили бы?
Или вы опять предлагаете всех в добровольно принудительном порядке?
vmlevchuk
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 08 кві, 2013 15:28

Re: Швидкісне залізничне сполучення

Ага и еще, из всего того что вы назвали максимум что смогут среализовать это стоячие места в самолетах :)

А на счет лизинга. Вопрос сложноватый. Смысл в лизинге то учитывая современную систему лизингового бизнеса в Украине, который успешно умер в декабре 2008 года?
vmlevchuk
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 08 кві, 2013 15:52

  vmlevchuk написав:То есть вы бы свои деньги в облигации вложили бы? Добровольно.
А учитывая рентабельность проекта и его сроки, то вложили бы?
Или вы опять предлагаете всех в добровольно принудительном порядке?

Зачем свои. Банки и так охотно вкладываются в ОВГЗ независимо от того, под какие проекты их выпускают. Ведь в этом случае долг будет гарантирован государством.
colonel
 
Повідомлень: 369
З нами з: 08.01.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 08 кві, 2013 20:10

  vmlevchuk написав:

А на счет лизинга. Вопрос сложноватый. Смысл в лизинге то учитывая современную систему лизингового бизнеса в Украине, который успешно умер в декабре 2008 года?


Вы ошибаетесь. Железнодорожный лизинг актуален и сейчас. Прямо сегодня.
Например, западно-украинская железная дорога подписала в лизинг десяток тягачей производства России. На 7 лет.
Цена их, при этом двоекратно возрастёт по сравнению с предоплатой или оплатой по факту.
Изя Гуд
 
 
 
  #<1 ... 56789 ... 11>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама