Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
В України є передумови для реалізації програми імпортозаміщення практично у всіх галузях.
Про це заявив перший-віце прем'єр Сергій Арбузов в інтерв'ю газеті "Урядовий кур'єр".
"Це велика комплексна програма, покликана замінити товари, які завозять з-за кордону, продукцією вітчизняного виробництва. І у нашої країни є передумови для її реалізації практично у всіх галузях. Навіть у такій складній, як енергетика, де частка імпорту дуже висока. Тож для нас як ніколи важливо реалізувати масштабні проекти зі збільшення власного видобутку енергоносіїв - зокрема, сланцевого газу", - заявив Арбузов.
Крім того, він зазначив, що в України є високі шанси замінити зарубіжну продукцію і в інших галузях.
"Можна навести приклад щодо інших секторів економіки. Наприклад, державні програми стимулювання покупки авіаперевізниками вітчизняних літаків за лізинговими схемами дозволять не тільки наростити обсяг виробництва повітряних суден, а й зберегти майже 5 тисяч робочих місць в авіаційній і суміжних видах промисловості. Якщо ми зорієнтуємо залізничний сектор на придбання українських вантажних вагонів, то дамо відповідній області замовлень на понад 700 млн доларів, а також забезпечимо потребу у вантажних перевезеннях із загальним прогнозним економічним ефектом понад 2 млрд гривень на рік", - сказав віце-прем'єр.
За його словами, у сфері сільського господарства в рамках програми імпортозаміщення важливо зацікавити вітчизняних виробників нарощувати виробництво і продавати свою продукцію всередині країни.
"Ще показовіша ситуація в сільському господарстві. Україна - житниця Європи, але при цьому жителі країни часто купують імпортні продукти харчування. Потрібно зацікавити вітчизняних виробників нарощувати виробництво, продавати свою продукцію всередині країни. А це і програми розвитку оптової торгівлі продукцією АПК, і проекти залучення інвестицій в конкретний сектор, і інші заходи, спрямовані на підтримку вітчизняного виробника", - заявив чиновник.
Теперь уже почти наверняка будет промышленная целевая денежная эмиссия на нужды технического перевооружения, импортозамещения, поддержания экономики в общем рабочем тонусе посредством увеличения заказов на работы.
Арбузов написав:"Можна навести приклад щодо інших секторів економіки. Наприклад, державні програми стимулювання покупки авіаперевізниками вітчизняних літаків за лізинговими схемами дозволять не тільки наростити обсяг виробництва повітряних суден, а й зберегти майже 5 тисяч робочих місць в авіаційній і суміжних видах промисловості.
Что я говорил, а?
Создание государственной общетранспортной корпорации "УкрТрансИзинг", которая будет получать эмиссионные кредиты от НБУ, заказывать на украинских заводах транспортного машиностроения продукцию и после этого передавать её в длительное пользование другим компаниям. Под эти схемы как нельзя лучше подходит поддержание выпуска продукции железнодорожного, авиационного, а также автомобильного транспорта.
Важно наладить стабильную работу в этом направлении, обеспечить заводы пусть небольшими, но постоянными заказами, на годы.
Естественно, в "УкрТрансИзинге"должны сидеть самые лучшие специалисты в транспортной отрасли, настоящие эксперты в своём деле. (Такие как Изя, а то и лучше).
Изя Гуд написав:"Кольцевой" "Ан" - заменитель сверхскоростных поездов с сверхдорогими путями (которых нет и близко)
А сколько стоит самолёт? Вы не поверите, но так само как и поезд.
вартість АН $25-30млн - 200-240млн грн тільки Росія змусила вже продати права на вантажні АН-140... пасажирські АН чекає та сама історія, якщо уряд не заставить місцевих перевізників "купувати українське"... вартість квитків на літак в 2-3 рази вища вартості квитків на потяг в українських реаліях літак перевозить в 2 рази менше пасажирів... витрати на обслуговування аеропортів вищі ніж залізничних вокзалів, до аеропорту зазвичай довше добиратись з міста собівартість перевезення залізничним та авіа транспортом потрібно прорахувати
Востаннє редагувалось tobias в Вів 09 кві, 2013 07:25, всього редагувалось 1 раз.
Изя Гуд написав:"Кольцевой" "Ан" - заменитель сверхскоростных поездов с сверхдорогими путями (которых нет и близко)
А сколько стоит самолёт? Вы не поверите, но так само как и поезд.
вартість АН $25-30млн - 200-240млн грн тільки Росія змусила вже продати права на вантажні АН-140 вартість квитків на літак в 2-3 рази вища вартості квитків на потяг в українських реаліях літак перевозить в 2 рази менше пасажирів... витрати на обслуговування аеропортів вищі ніж залізничних вокзалів, до аеропорту зазвичай довше добиратись з міста собівартість перевезення залізничним та авіа транспортом потрібно прорахувати
Эти моменты требуют проработки. 1. вартість АН $25-30млн - 200-240млн грн Да, это так. Но ведь и стоимость нового Экспериментального Крюковца-160 с 9-ю вагонами тоже будет за 20 млн. в долларах. АН-158-й немножко экономичнее при заполняемости близкой к предельной (около 100 пассажиров). Подкупает то, что он быстр, 800 км/ч. Ни один поезд никогда и близко не будет ездить с такой средней скоростью. Только экспериментальные поезда на ракетном топливе ради книги рекордов Гинеса пробивали такие пороги...
2.вартість квитків на літак в 2-3 рази вища вартості квитків на потяг в українських реаліях Полагаю, надо сравнивать со стоимостью билетов именно поездов "Хюндай" с авиабилетами. Т.к. Стоимость крюковчанина в вагоне второго класса (как я уже отмечал), будет не намного ниже. При этом, авиакомпании юзают б/у самолёты остаточной стоимостью 8-12 млн. долларов, это тоже нужно учитывать. Наш авиазавод не сможет делать б/у самолёты по такой цене.
3.літак перевозить в 2 рази менше пасажирів... Ну, если АН-158 рассчитан на перевозку 100 пассажиров вторым классом, то в поезде 100 человек можно впихнут в один вагон.
4.витрати на обслуговування аеропортів вищі ніж залізничних вокзалів, до аеропорту зазвичай довше добиратись з міста собівартість перевезення залізничним та авіа транспортом потрібно прорахувати
Понятно, что расходы наземного транспорта не сравнимы с расходами воздушного транспорта... И всё же я продолжаю надеяться на дальнейшее техническое развитие ближнемагистральных широкофлюзеляжных судов... Если бы его ёмкость увеличили хотя бы до 200 человек при расходе горючего всего на 20% больше...
Ну а железная дорога это вопрос сложный. Одни вагон стоит полтора миллиона в пересчёте на доллары, и при длительной поездке конечно было бы хорошо, если бы она была максимально комфортной. Если бы можно было слепить пассажирский состав из 90-ти вагонов (как грузовой), а не 9 - было бы чуть легче. так сказать, дом на колёсах. Едь из Москвы во Владивосток хоть и месяц.
P.S. Самый доступный ж/д вагон был бы, если бы в нём были одни стоячие места. Что-то наподобие вагончика метро в час пик. Только вагон поезда помощнее, в него можно было бы набить и 400-500 стоячих пассажиров. Тогда цена одного билета была бы доступной даже детям.
Полагаю, стоячие места в самолёте были бы по цене соизмеримы (или даже ниже), чем сидячие места в Хюндае. Часик постоял - и ты уже прилетел в другой город, и недорого.
Нужно прорабатывать идею что-то вроде стоячих кинотеатров в самолётах. Люди любят кино, они и не заметят, как время пролетит. Возможно ещё разработать таблетки какие-то, от усталости стоя на ногах долго и неподвижно.
У держбюджеті на 2013 рік передбачено 166,8 мільйона гривень на фінансовий лізинг вітчизняної сільгосптехніки.
Про це повідомив міністр аграрної політики та продовольства Микола Присяжнюк, передає прес-служба.
"Ми розуміємо, що забезпечення аграріїв сучасною технікою є невідкладним завданням, яке допоможе мінімізувати втрати під час збору врожаю. Однак дрібним сільгоспвиробникам важко придбати необхідну техніку самотужки. Тому механізм фінансового лізингу в цьому випадку є одним із найефективніших. Так, у 2013 році на програми лізингу вітчизняної сільгосптехніки з держбюджету виділено 166,8 млн гривень", - поінформував Присяжнюк.
Міністр також наголосив, що зараз держава активно працює над удосконаленням механізмів державної підтримки придбання сучасної сільгосптехніки вітчизняного виробництва. Так, відповідно до Програми активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки, цьогоріч передбачено збільшення видатків на фінансовий лізинг. І це дасть змогу аграріям вже в цьому році отримати понад 4 тисячі сучасних сільгоспмашин.
Водночас, очільник відомства зазначив, що урядом також затверджено комплексну Державну цільову програму реалізації технічної політики в агропромисловому комплексі до 2015 року. І цей документ є базовим для розвитку галузі сільгоспмашинобудування.
"Ми поставили перед собою завдання щодо виробництва конкурентоспроможної сучасної техніки на вітчизняних заводах і забезпечення нею сільськогосподарських виробників за доступними цінами. Зокрема, в 2013 році планується виробити близько 400 зернозбиральних комбайнів", - наголосив Присяжнюк.
За счёт выпуска облигаций внутреннего займа, полагаю. (Как вариант, за счёт создания ОАО и увеличение капитализации)
То есть вы бы свои деньги в облигации вложили бы? Добровольно. А учитывая рентабельность проекта и его сроки, то вложили бы? Или вы опять предлагаете всех в добровольно принудительном порядке?
Ага и еще, из всего того что вы назвали максимум что смогут среализовать это стоячие места в самолетах
А на счет лизинга. Вопрос сложноватый. Смысл в лизинге то учитывая современную систему лизингового бизнеса в Украине, который успешно умер в декабре 2008 года?
vmlevchuk написав:То есть вы бы свои деньги в облигации вложили бы? Добровольно. А учитывая рентабельность проекта и его сроки, то вложили бы? Или вы опять предлагаете всех в добровольно принудительном порядке?
Зачем свои. Банки и так охотно вкладываются в ОВГЗ независимо от того, под какие проекты их выпускают. Ведь в этом случае долг будет гарантирован государством.
А на счет лизинга. Вопрос сложноватый. Смысл в лизинге то учитывая современную систему лизингового бизнеса в Украине, который успешно умер в декабре 2008 года?
Вы ошибаетесь. Железнодорожный лизинг актуален и сейчас. Прямо сегодня. Например, западно-украинская железная дорога подписала в лизинг десяток тягачей производства России. На 7 лет. Цена их, при этом двоекратно возрастёт по сравнению с предоплатой или оплатой по факту.