Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
теперь можно с таксовона звонить бесплатно с любой точки Украины
осталость на сайте ПУМБа разместить сервис поиска ближайшего таксофона и наряду с картой отделений сделать карту таксофонов Укртелекома - как-никак собственник один, нужно продвигать бренд
Wolfenstein написав:PUMB Почему вы убрали возможность дозвона в кол-центр через 0-800-500-490, но при этом если позвонить на него - автоинформатор сообщает о том, что правильный номер 044-290-7-290? Ведь вы продолжаете платить поминутку за входящие звонки на 0-800... Сделайте автоматический перезвон клиенту, звонящему на 0-800 с зарегистрированного телефона, как это реализовано у некоторых банков. Для удешевления можете организовать перезвон с телефона того оператора моб. связи, с которого звонит клиент.
Wolfenstein написав:PUMB Почему вы убрали возможность дозвона в кол-центр через 0-800-500-490, но при этом если позвонить на него - автоинформатор сообщает о том, что правильный номер 044-290-7-290? Ведь вы продолжаете платить поминутку за входящие звонки на 0-800... Сделайте автоматический перезвон клиенту, звонящему на 0-800 с зарегистрированного телефона, как это реализовано у некоторых банков. Для удешевления можете организовать перезвон с телефона того оператора моб. связи, с которого звонит клиент.
Спасибо за предложение! Направляем его коллегам для анализа целесообразности реализации.
"Завдяки новому номеру банк зможе одночасно обслуговувати більше клієнтів та зменшити час дозвону до оператора. Кількість клієнтів-фізичних осіб ПУМБ збільшилася більш ніж на 50% тільки за останні 12 місяців. Банк впроваджує такі технічні рішення, які дозволять ефективно обслуговувати зростаючу кількість клієнтів".
Чего не на 0-900- ? Сразу бы время дозвона стало моментальным
де на сайті подивитись повні тарифи по "все можу"? якісь раціо/емоціо на сторінці продукту "все можу" бачу, "все можу" для клієнтів ренісансу бачу, а власне "все можу" не знаходжу. не клієнту банка відкривають охоче?
casper12 написав:де на сайті подивитись повні тарифи по "все можу"? якісь раціо/емоціо на сторінці продукту "все можу" бачу, "все можу" для клієнтів ренісансу бачу, а власне "все можу" не знаходжу. не клієнту банка відкривають охоче?
Немає... Там все розпорошено по кільком файлам. В відділенні взагалі незнають тарифів по карті. Страховки нав'язують... А "контроль якості" все це ігнорує, як й представник банку на форумі. P.S. Мені по акції з Укртелеком відкрили й отримав бонус 50 грн на телефон. В карті є свої плюси, а от якість обслуговування в банку суцільний "-"!
теперь можно с таксовона звонить бесплатно с любой точки Украины
представляете как это комфортно из общественного места звонить в банк по финансовым вопросам?...
а если на счету нет 20-30 гривен для оплаты звонка на стационарный телефон? Ну хотя бы сообщить о краже карточки или мошеннической операции будет можно оперативно через таксофон. Да и вообще это дико отдавать 30 грн за звонок на гор. линию банка