v0land
спасибо за подсказку. Да, платеж был больше 20 дол. При случае проверю на меньшем, или позвоню.
|
|
![]()
УПЦ - это Украинская православная церковь?? ![]() ![]()
![]()
![]() ![]() обслуговування БПК в Укрсоцбанкуусім, хто намагався отримати довідку про картк.рахунок для посольства в Укрсоцбанку присячується...
Отже, навчена гірким досвідом розмови з працівниками банку в минулому, спочатку зателефонувала в філію банку на Жилянській. В телефонному режимі мені повідомили про необхідність звернутися до банку особисто для написання заяви і сплати комісії, при цьому: 1)повідомили неправдиву інформацію щодо порядку подачі заяви (виявилося, що заяви операціоністи не приймають) ![]() 2)не уточнили чи клієнт (тобто я) обслуговуюся саме і цій філії (адже, зі слів співробітника банку, видаються такі довідки лише «своїм» клієнтам) ![]() І ось я у філії, сиджу у черзі 15 хв., а коли наступає моя черга, виявляється, що чекала я даремно. Звертаюся до дівчини, яка все-таки приймає такі заяви (оскільки вона секретар і працює на ресепшині, розумію, що телефонні консультації були від неї), яка без будь-яких «зайвих» запитань приймає в мене заяву і направляє до каси для оплати комісії. Знову ж таки, ніхто не уточняє чи я обслуговуюся у цій філії ![]() Наступного дня поступає телефонний дзвінок від секретарки, яка мені повідомляє, що виявляється я прийшла не «по адресу», ніхто мені заяви такої не видасть на Жилянській (!), необхідно звертатися на Залізничне відділення, оскільки рахунки Банку переведені туди. Зауважу, що це пряме порушення вимог Постанови НБУ №223, за яким банк не має права відмовляти у наданні послуг на відділенні, яке займається обслуговуванням пласт.карток, мотивуючи це розподілом рахунків між різними його філіями/відділеннями. Це не проблема клієнта, це внутрішня проблема банку. Звичайно, секретарка не обтяжила себе вирішенням «моєї» проблеми, яку власне він і створила, а переклала усю відповідальність на клієнта, тобто на мене. Лише після мого (!) дзвінка на Залізничне відділення, питання було вирішене і філія з відділенням домовилися, що все-таки довідку мені видасть філія на Жилянській. цікаво, чому цього не можна було зробити одразу, без мого втручання??? якщо працівники цього дружнього банку перечитують цей форум, прошу їх звернути увагу на таке відношення до клієнта, якого вводять в оману, заставляють нервуватися, робити зайві телеф.дзвінки і самостійно шукати "правду" - це не клієнтоорієнтовано!!!!!! ![]()
![]() zozoolka
И, увы, это не единственный "косяк" в работе банка. Зато наяривают на телефон с предложением разместить на депозите "зависшие деньги", как они называют средства на текущем счету. У меня ответ один: на депозит под эти смешные проценты? Нет уж, резервируйтесь по полной.
![]()
я ведь пишу:
![]() Я бачу тенденцію: після розгортання кризи, вочевидь, в банках масово скоротили зарплати. Тому ті компетентні одиниці, які там працювали, повиходили заміж домогосподарками, а їхні поодинокі компетентні керівники насолоджуються безробіттям в котеджних містечках, живуть на заощадження.
Кадри рєшают всьо. (с) Сталін.
![]()
Сталин всё знал наперёд... с кадрами в наших банках катастрофа, и не только в Укрсоце. мне мало того, что нервы выстрепали в отделении на Сагайдачного при оформлении кредитки, так еще и забыли предупредить, что карточку надо предварительно активировать! об этом я узнал в колл-центре. для того, чтобы активировать, надо всего лишь проверить баланс в банкомате. не знаю, что меня дёрнуло, но я еще раз позвонил в колл-центр! и - о, чудо! - оказалось, что кредитку я могу активировать непосредственно по телефону через колл-центр! ну и кто они после этого??
|
|