|
Платинум Банк - БАНКРОТ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
Додано: Пон 03 лис, 2014 18:40
m u k написав:Vitaka вибачте за передчасні висновки, в ступор мене ввела графа "введіть код з СМС", а СМС не йде, й не йде  , а збоку пімпочка "надіслати СМС", можливо, на даному етапі варто забрати "введіть код з СМС" (це вікно активне, тобто можна код вводити, так ні - ЙОГО ЩЕ ТРЕБА ОТРИМАТИ  ) Другий раз так проколююсь  незвично 
На диво - ПЛКлік сьогодні (перший робочий день місяця) працював без збоїв. Так тримати.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 03 лис, 2014 18:41
Platinum Bank написав: BBC написав:Platinum Bank Для оплат в интернет на карту нужно устонавливать лимит или он есть по умолчанию?
Добрый день! При выпуске карт, по всем без исключения, лимиты на расчеты в интернет установлены нулевые. Поэтому изначально для расчетов картой в сети Интернет нужно позвонить в контакт-центр банка и установить лимит. Лимит может быть установлен как разовый, так и постоянный.
Спасибо, уже воспользовался этим способом.
-
BBC
-
-
- Повідомлень: 14395
- З нами з: 12.08.10
- Подякував: 1105 раз.
- Подякували: 1199 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Пон 03 лис, 2014 20:13
Ув. Platinum Bank
Может с точки зрения безопасности закрывать отделение на период инкассации это гут, но с точки зрения клиентаориентированности Банка это не есть хорошо, вообще Вы единственный банк из тех с которыми я сотрудничаю, который так поступает, не всегда есть возможность/желание ждать, бывают что такие неоправданные с точки зрения клиента задержки сильно раздражают, пересмотрите плиз свои процедуры.
Сегодня пришел в отделение получить проценты, смотрю отделение закрыто, на входе стоит охранник, я уже так попадал, думаю пройдет у них инкассация погуляю минут десять и приду, погулял, подхожу охранник через стекло показывает еще 5 минут, погулял еще больше пять минут, возвращаюсь двери в отделение все еще закрыты, пришлось еще ждать, в общей сложности прождал минут 20 пока откроется отделение...
-
Ivan_74
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2189
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 46 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 03 лис, 2014 23:48
В Дельте то же кино.
-
Bariaba
-
-
- Повідомлень: 363
- З нами з: 20.05.13
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 22 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 03 лис, 2014 23:55
Bariaba написав:В Дельте то же кино.
В Дельте бываю гораздо чаще чем в Платинуме, ни разу не попадал что бы отделения закрывали, а тут прям невезуха, регулярно попадаю, может у них в разных городах разные правила 
-
Ivan_74
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2189
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 46 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 04 лис, 2014 03:34
Platinum Bank написав: Mashape написав:Прохання до офіційних представників платинум банку. Чи можна зробити, щоб у мене мова за замовчуванням у ptclick була завжди українська? Бо дуже незручно кожен раз переключати. Дякую.
Доброго дня! Зараз доступна можливість змінювати мову одразу при вході на сайт PtClick і вже до моменту виходу із системи користуватися нею на обраній мові. Але пропозицію щодо встановлення української за замовчуванням приймаємо та реалізуємо невдовзі.
Підтримую пропозицію щодо встановлення української за замовчуванням.
-
Інкогніто
-
-
- Повідомлень: 1291
- З нами з: 04.09.10
- Подякував: 136 раз.
- Подякували: 66 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 04 лис, 2014 03:36
m u k написав:Vitaka вибачте за передчасні висновки, в ступор мене ввела графа "введіть код з СМС", а СМС не йде, й не йде  , а збоку пімпочка "надіслати СМС", можливо, на даному етапі варто забрати "введіть код з СМС" (це вікно активне, тобто можна код вводити, так ні - ЙОГО ЩЕ ТРЕБА ОТРИМАТИ  ) Другий раз так проколююсь  незвично 
Я також двічі чекав, в Дельта, Альфа та Ідея на цьому етапі нічого не тиснеш.
-
Інкогніто
-
-
- Повідомлень: 1291
- З нами з: 04.09.10
- Подякував: 136 раз.
- Подякували: 66 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 04 лис, 2014 11:30
Інкогніто написав: m u k написав:Vitaka вибачте за передчасні висновки, в ступор мене ввела графа "введіть код з СМС", а СМС не йде, й не йде  , а збоку пімпочка "надіслати СМС", можливо, на даному етапі варто забрати "введіть код з СМС" (це вікно активне, тобто можна код вводити, так ні - ЙОГО ЩЕ ТРЕБА ОТРИМАТИ  ) Другий раз так проколююсь  незвично 
Я також двічі чекав, в Дельта, Альфа та Ідея на цьому етапі нічого не тиснеш.
Панове, всіх влаштовує одне додаткове натискання кнопки для отримання СМС! Що за мода нав'язувати свою думку решті? Працює все - то й рухати нічого не треба. В кожного і-б є свої особливості, основне, щоб працювали без збоїв
-
kmm3
-
-
- Повідомлень: 766
- З нами з: 20.03.14
- Подякував: 45 раз.
- Подякували: 207 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 04 лис, 2014 11:51
Я стесняюсь спросить - а банк еще живой? Я пытаюсь позвонить в отделение по предоставленным мне номерам - никто не берет трубку. Звоню на "горячую" линию - пункта "соединиться с оператором" в меню нет ВООБЩЕ, но если нажать 9, то вроде как начинает соединять, но опять же, никто не отвечает.
-
KIM
-
-
- Повідомлень: 1878
- З нами з: 28.10.08
- Подякував: 67 раз.
- Подякували: 239 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
19 |
43862 |
|
|
56227 |
8863890 |
Сер 23 жов, 2024 15:18 Y3G0R
|
|
3462 |
2011731 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|