Золоті автопарки державних монополій

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
У цьому форумі обговорюються всі питання, пов'язані з бюджетом: бюджетна система, бюджетний кодекс, державний бюджет, державний борг, місцеві бюджети, місячна звітність, фінансові органи
Повідомлення Додано: Чет 29 сер, 2013 17:48

Золоті автопарки державних монополій

Утримання автопарків держаних органів - одна з найулюбленіших тем преси.
Проекти або закони про бюджет свідчать, що 2013 року утримання президентського автопарку коштуватиме платникам податків 40 млн грн, депутатського - 36 млн грн, урядового - більше 20 млн грн.
Якщо глянути на кількість машин на балансі цих установ, можна дізнатися, що річне утримання однієї коштує стільки ж, як нова іномарка класу "В". Це забагато.
Водночас видатки найбільших держпідприємств з більш масштабними автопарками - закриті. Ці дані не відкривають сторонньому оку. Схоже, недарма.
Недавно "Економічна правда", вивчаючи фінансові плани "Укрзалізниці" та "Енергоатома", натрапила на інформацію про утримання їх автопарків на 2013 рік. Документи є у розпорядженні ЕП, уряд тільки недавно їх затвердив. Обидві компанії переживають скрутні часи, але на автопарки коштів не шкодують.
Так, залізничники постійно скаржаться на зношеність рухомого складу і відсутність коштів для придбання пасажирських вагонів. Тимчасом на балансі шести регіональних підприємств УЗ - не менше 700 авто. Найбільше - у Придніпровській залізниці - близько 170, найменше - у Львівській - близько 20.
З усіх машин тільки 2-3% українського виробництва, переважна більшість - російського походження 1990-х років. Однак вистачає і дорогих іномарок для начальників. Принаймні їх точно більше, ніж українських автівок.
Відповідно до фінансового плану УЗ на 2013 рік витрати залізниць на автопарк порівняно з 2012 роком зросли на 13,3% до 67,2 млн грн. При цьому фонд оплати праці порівняно з планом-2012 збільшився лише на 0,8%. Керівництво УЗ пояснює подорожчання обслуговування автопарку значним ступенем зносу.
Утім, якщо подивитися, які автомобілі удостоїлися найбільших витрат, одразу стане зрозуміло, що ремонти і ступінь зносу тут ні до чого. Найбільш яскраво це демонструє Придніпровська залізниця, яка передбачила у фінплані 573 тис грн для обслуговування автомобіля ГАЗ 31029 1995 року.

http://eimg.pravda.com.ua/images/doc/d/2/d2cf61b-1.jpg

ГАЗ 31029 1997 року. Фото zavedi.ru


Скільки ж бензину і мастила треба вливати в цю машину, щоби її річне користування коштувало як двадцять нових авто?
В автопарку залізниць достатньо машин, витрати на які значно перевищують середні показники. Наприклад, витрати Донецької залізниці на автомобілі "Лексус" становлять 180-318 тис грн. Хоча порівняно із "золотим" ГАЗ - це дитячі іграшки.
От як це пояснюють в "Укрзалізниці".
"Збільшення витрат на автомобілі Донецької та Придніпровської залізниць зумовлено збільшенням зарплати, плановою заміною запчастин у зв'язку з їх зношенням, ростом цін на пальне. Заплановано збільшення пробігу автомобілів.
Витрати Придніпровської залізниці на автомобіль ГАЗ 31029 1995 року випуску заплановані в сумі 573 тис грн у зв'язку із значним зношенням даного автомобіля, який потребує додаткових витрат на капітальний ремонт".
Взагалі ГАЗ, виявляється, дуже дорога машина в обслуговуванні. Виходячи з фінплану-2013, близько 20 авто цієї марки, моделі 3110, 31029 і 31105, коштуватимуть Донецькій залізниці 140-170 тис за одну машину.

http://eimg.pravda.com.ua/images/doc/b/e/be1cea3-2m.jpg

Донецька залізниця
Модель Рік випуску Витрати з утримання на 2013 рік, тис грн
1 Lexus 2005 318
2 Lexus 2005 296
3 УАЗ31621-2 2010 180
4 Lexus 2007 180
5 Lexus 2007 180
6 Ford 2007 180
7 Skoda 2006 180
8 Нива 2005 180
9 ГАЗ 3110 2005 171
10 ГАЗ 31105 2004 164

Придніпровська залізниця

Модель Рік випуску Витрати з утримання на 2013 рік, тис грн
1 ГАЗ 31029 1995 573
2 Opel Frontera 2007 236
3 Skoda Felicia 2007 180
4 Skoda Octavia 2006 180
5 ДЕУ Нубіра 1999 180
6 Toyota Avensis 2006 177
7 ВАЗ 21099 1999 162


Одеська залізниця
Модель Рік випуску Витрати з утримання на 2013 рік, тис грн
1 Toyota Camry 2007 180
2 Lexus LS 430 2006 180
3 Шевроле Лачетті 2005 180
4 Mercedes Benz S 500 2004 180
5 Mercedes-Benz G500 2004 180
6 Subaru Forester 2003 180
7 Nissan Primera 2003 180
8 ДЕУ Леганза 2003 180
9 ГАЗ 1992 176

Остальные см. по ссылке http://www.epravda.com.ua/publications/ ... 28/391724/


НАЕК "Енергоатом"

Модель Рік випуску Витрати з утримання на 2013 рік, тис грн
1 ГАЗ 32214 AC 2002 596
2 Toyota Camry 2009 525
3 Toyota Land Cruiser 2011 326
4 Volkswagen 1996 326
5 Audi 8 2003 281
6 Skoda Octavia 2005 262
7 Merсedes 2001 262
8 Lexus 2003 249
9 Toyota Camry 2007 245
10 ВАЗ 21099 2003 242

Для чого увесь цей автопарк УЗ чи "Енергоатому"? У фінансових планах підприємств про це сказано небагато: "службові потреби", "службове використання" або "забезпечення оперативної роботи керівництва".
Можна уявити, скільки часу керівники, наприклад, Донецької залізниці проводять робочих годин у Lexus, щоб його утримання сягало 300 тис грн. Цілком імовірно, вони у цих машинах живуть.
Знайти логіку у цих цифрах неможливо. Ні марка машини, ні рік її випуску не пояснюють суми витрат. Більше того, за деякими машинами компанії взагалі вписують суму витрат у графу "інші витрати". Утім, УЗ має пояснення. З ним можна ознайомитися у відповіді прес-служби залізниці на запит ЕП.

Отже, що входить до витрат на машину?
По-перше - оплата праці і соціальні відрахування. До речі, як зазначається у фінпланах, середня зарплата в УЗ становить 4,1 тис грн, у НАЕК - 9,8 тис грн.
По-друге - амортизація.
По-третє - матеріальні витрати, що можуть включати що завгодно - від витрат на пальне до ремонту.
По-четверте - страхування та адміністрування.
Утім, насправді це лише частина витрат. Варто додати "відкати" на ремонтах і шиномонтажі, зливання бензину "наліво", завищені страховки, нецільове використання автопарку. Це, ймовірно, не все, адже фантазія на тему, як витратити гроші компанії, у співробітника буває невичерпною.
У держпідприємствах ці "статті", очевидно, контролює керівництво. Інакше як можна пояснити завищені суми на утримання авто? Топ-менеджери підписують фінплани і не можуть не бачити підозрілі 596 тис грн на рік для ГАЗелі.
Набагато ефективніше було б купити новий, більш заощадливий мікроавтобус. Хіба в Україні бракує малолітражок, які б замінили ненажерливі ГАЗи? Однак у цьому ніхто не зацікавлений - ні водій, який не може прожити на одну зарплату, ні його жадібний керівник, який своє існування по-іншому не уявляє.
Ймовірно, автопарки простіше віддати на аутсорсинг. Однак чи не виграє такий тендер компанія із засновниками у Белізі та безпритульним керівником?

Источник:
http://www.epravda.com.ua/
Зображення
Бажаєте встановити кнопку "Подякувати"? Вам сюди - topic193734.html
ТупУм
Аватар користувача
Критикан
 
Повідомлень: 5419
З нами з: 25.01.06
Подякував: 23 раз.
Подякували: 440 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 29 сер, 2013 17:54

А Луценко ущерб в 40 тыс приписали и бегом арестовывать даже до суда! Тут за каждую машину можно пачку чиновья посадить!
komp
1
 
Повідомлень: 7438
З нами з: 08.11.07
Подякував: 1562 раз.
Подякували: 2738 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Чет 29 сер, 2013 19:06

в Києві на стоянці в Святошинському районі стоять кілька десятків нових Prius та інших авто для МВС. Чому вони досі не на вулицях столиці, або інших українських міст?
13 думки містять творчу енергію, корисно відправити у Всесвіт добру думку
past performance does not guarantee future results
tobias
 
Повідомлень: 4977
З нами з: 21.01.08
Подякував: 389 раз.
Подякували: 230 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 30 сер, 2013 10:05

tobias "приусы" это вообще редкий бред. Банальная реклама Toyota, что они заботятся о окружающей среде выполняя международные нормы по выбросу СО2.

Для преследования эти авто не годятся, экономичными они являются только на бумаге... В очередной раз кто-то получил откат. :mrgreen:
Зображення
Бажаєте встановити кнопку "Подякувати"? Вам сюди - topic193734.html
ТупУм
Аватар користувача
Критикан
 
Повідомлень: 5419
З нами з: 25.01.06
Подякував: 23 раз.
Подякували: 440 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 30 сер, 2013 11:16

  ТупУм написав:Для преследования эти авто не годятся, экономичными они являются только на бумаге... В очередной раз кто-то получил откат. :mrgreen:

Ви не зрозуміли питання... якщо ці авто стоять на стоянці в Києві, значить вони вже придбані. Чому їх не використовують?
13 думки містять творчу енергію, корисно відправити у Всесвіт добру думку
past performance does not guarantee future results
tobias
 
Повідомлень: 4977
З нами з: 21.01.08
Подякував: 389 раз.
Подякували: 230 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 05 вер, 2013 13:32

Re: Золоті автопарки державних монополій

Так ведь они даже не боятся расследований от журналистов. От прокуратуры не дождешься особо. И все всех устраивает...
Stomer
 
 
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Irina555, Модератор
реклама
Топ
відповідей
Топ
користувачів