Налог на финансовые транзакции и Социальный стандарт

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Обговорення питань про податки та систему оподаткування на фінансовому форумі Finance.UA - податковий кодекс, податки з доходів фізичних осіб, транспортний податок, ставки, види податків і зборів
Повідомлення Додано: Чет 27 бер, 2014 19:04

Налог на финансовые транзакции и Социальный стандарт

Голові НБУ Кубіву Степану Івановичу

Бітюкова Євгенія Олексійовича



Заява

Прошу дати оцінку можливим наслідкам наступного законопроекту з точки зору НБУ, як монетарного регулятора (чи буде при прийнятті цього закону інфляція керованою НБУ?).

Якщо у законопроекті є загроза неконтрольованої інфляції, прошу допомоги у формуванні кількістного плану щодо податку з фінансових транзакцій та безпечного плану збільшення виплат Соціального Стандарту (щоб інфляція була контрольованою НБУ).

Планую пропонувати законопроект до Верховної Ради.

Суть законопроекту:

-​ Пропонується ввести «Соціальний стандарт» - сумму грошей, що буде безумовно виплачуватись кожному живому громаданину України. Сума грошей не повинна перевищувати суму Податкової Соціальної Пільги (609,00 гривень у 2014).

-​ Гроші будуть виплачуватись за рахунок нового Податку на фінансові транзакціі (наприклад 0.01% від кожної транзакції між різними фізичними та- або юридичними особами, що враховує транзакції з акціями, цінними паперами, облігаціями та похідними фінансовими інструментами). Податок округлюється у більшу сторону до копійок – тобто, якщо транзакція не кратна 10 гривням, платиться додаткова 1 копійка.

Податок буде стягуватись з операцій, де хоча б одна з осіб задіяних у транзакції має Українську юрисдикцію та\ або транзакція здійснюватиметься на территорії України.

Механізм введення:

1)​ Податок на фінансові операції буде адмініструватись та сплачуватись комерційними банками, як податковими агентами на спеціальний казначейский рахунок, що контролюватиметься НБУ.

2)​ Сума податку повинна стягуватись атоматично - тобто спочатку податок, а потім транзакція.

3)​ Податок не повертається у разі повернення або скасування транзакції.

4)​ Гроші зі спеціального казначейського рахунку можуть бути направлені тільки на виплату Соціального Стандарту, або погашення позики НБУ.

5)​ Уряд не буде виділяти кошти з бюджету на ці виплати та не зможе направляти ці кошти на інші статті державного бюджету.

6)​ Початкова сума на виплати буде надана НБУ у вигляді безвідсоткової позики.

7)​ Початкова сума виплат може бути меньше, ніж Податкова Соціальна Пільга, але рівною для всіх – це потрібно для запобігання неконтрольованої инфляції на початку.

8)​ Виплата Соціального стандарту можлива тільки у безготівковій формі на банківську картку громадянина.

9)​ Виплати Соціального Стандарту починаються після заяви – доручення громадянина або опікуна громадянина до комерційного банку – емітеннта картки. Виплати закінчуються після закриття рахунку - та/або смерті громадянина.

10)​ Гроші Соціального Стандарту, що перераховуються на картку є доходами та власністю громаданина, як фізичної особи з усіма правовими наслідками.

Правова основа щодо введення соціального стандарту:

Конституція України.

Стаття 21. Усi люди є вiльнi i рiвнi у своїй гiдностi та правах. Права i свободи людини є невiдчужуваними та непорушними.

Стаття 23. Кожна людина має право на вiльний розвиток своєї особистостi, якщо при

цьому не порушуються права i свободи iнших людей, та має обов'язки перед суспiльством,

в якому забезпечується вiльний i всебiчний розвиток її особистостi.

Стаття 24. Громадяни мають рiвнi конституцiйнi права i свободи та є рiвними перед

законом.

Стаття 27. Кожна людина має невiд'ємне право на життя.

Приклади та пояснення:

Населення України - 46 000 000

Податкової Соціальна Пільга 2014 – 609 гривень

Виплата соціального стандарту за місяць:

609 * 46 000 000 = 28 014 000 000 гривень у місяць

за рік:

28 014 000 000 * 12 = 336 168 000 000 гривень

Для порівняння: грошова база за на Лютий 2014 складала:

308 600 000 000 гривень

Максимальний ріст грошової бази буде приблизно 9,08% у перший місяць, а далі відносна доля росту грошової бази буде меньшою кожного місяця.

Ризики:

1) Можливе подвоєння грошової бази на протязі першого року

2) Максимально можлива інфляція 100% на протязі року

Спосіб мінімізації ризикив - початок виплат соціального стандарту з меньших сум та поступове доведення до розміру Податкової Соціальної Пільги синхронно з ростом надходжень від Податку на фінансові транзакції.

Компенсуючий механізм:

1)​ Податок на фінансові тразакції 0,1% (у тому числи на операції з цінними паперами та похідними фінансовими інструментами).

Доходи населення за 2013 та витрати:

1 149 244 000 000 + 1 310 584 000 000 = 2 459 828 000 000

Податок становив би = 2 459 828 000 за 2013.

Це приблизно 1% від суми необхідної на виплати у 2014 році, але це тільки по операціям населення, без врахування транзакцій бізнесу та ринку цінних паперів (в мене немає цих даних).

Якщо сума Соціального стандарту буде обмежена, завжди настане такий момент, коли сума податку на фінансові транзакції, що збирається, буде дорівнювати або більше сумі Соціального Стандарту, що сплачується.

В результаті створиться баланс виплат та надходжень. Необхідна сума буде надаватись спеціальною позикою від НБУ, надлишкова сума буде повертатись до НБУ, як погашення позики.

Але первинною у цій парі повинна бути Сума соціального стандарту – тому що віплачиватиметься безумовно.

Наприклад, можно почати виплати зі 100 гривень збільшуючи ці вплати на 20 гривень або іншу суму кожень місяць до рівня Податкової Соціальної Пільги.

Навіщо та кому це потрібно:

Це потрібно громадянам України, кожен з яких відчує економічний захіст права на життя.

(Кожен громадянін незважаючи на вік, соціальний статус, стать буде отримувати гарантовану допомогу від держави. Вона буде нижче прожиткового мінімуму але вона буде — що демуонструватиме реальне піклування держави про кожного громадянина без діскримінацій.)

Громадяни безпосередньо та позитивно відчують куди йде частина податків.

(Буде наочно зрозуміло, що податки це корисна та потрібна річ. Буде знижена соціальна напруга, томущо багато людей отримують заробітну платню на рівни прожиткового мінмуму та така допомога буде для них сутьтєвою.)

Це потрібно Україні, яка повинна швидко зрівняти доходи громадян з Россійськими та перевищити їх.

(Під час цього конфлікту з Росією важливо продемонструвати ріст доходів громадян та єкономіні успіхи тут та зараз а не через рік. Демонстраці того що мі є кращими буде більш позитивною чим порівняльний виграш потім на фоні спрацьовування економічних санкцій щодо Россії з боку світу. Такжо це може стати одним з важливих факторів повернення Криму.)

Це потрібно малому бізнесу, який грунтується переважно на послугах громадянам.

(Малий бізнес потребує регулярного платоспроможного спросу з боку населення. Гроші будуть витрачені на те чого люди раніше не могли собі дозволити.)

Це потрібно великому роздрібному бізнесу, тому що є непрямою дотацією у реальну єкономіку. (Роздрібний бізнес зможе збільшити та підтримувати обороти з населенням. Також люди зможуть жити та працьювати деякий час після введення стандарту на ту саму заробітню що раніше, тобто бізнес буде мати певний час на розвиток не збільшуючи видатків на зарплату.)

Це потрібно регіонам України, тому що стимулюватиме новий бізнес та робочі місця там, де бізнесу немає взагалі, але є люди.

(Регіони де з грошима тільки міліціонери та пенсіонери отримають шанс на розвиток за рахунок задоволення внутрішнбого попиту.)

Це потрібно Уряду України, тому що створить монетарну базу для ефективних та рентабельних загально-державних програм (Медицина, Освіта, інше...).

(Уряд зможе ввести працьюючу програму загального медичного страхування платять усі але усі можуть себе це дозволити, рентабельних та рівних для усіх умов навчання — за освіту платять усі але це усім по кишені. Також збільшаться оборутки банківського сектору. Стане більш безпечним та відповідно більш дешевим кредитування населення — завжди є гарантованих доход який можна частково використати на погашення займів. Буде близький до 100 охват населення банківскими картками та звичка використовувати платіжни картки замість готівки у розрахунках. З більших видатків відповідно більши оборутки та більші податки)

Це потрібно економіці України

(Комерційні банки зможуть знизити ставки за депозитами так кредитами, що підвищить економічну активність.)

Бітюков Евгеній Олексійович

bitukoffe@mail.ru

Зарегистрировано в Экспедиции НБУ 27.03.2014 телефон 230-18-44
Воин в 4м поколении. Український Легіон
Социальный стандарт и налог на фин. транзакции спасут страну!
MordorSV
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1325
З нами з: 03.02.09
Подякував: 445 раз.
Подякували: 466 раз.
 
Профіль
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Irina555, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
0 669
Переглянути останнє повідомлення
Чет 06 жов, 2016 11:06
taxukraineorg
0 684
Переглянути останнє повідомлення
Вів 04 жов, 2016 12:26
taxukraineorg
5 16467
Переглянути останнє повідомлення
Вів 19 кві, 2016 09:59
lenin892007
реклама
Топ
відповідей
Топ
користувачів