Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Haza написав:PtClick, чи є відповідь від відповідних підрозділів на рахунок питання зняття обмеження поповнення депозитів через банкінг?
Добрый вечер, спасибо за Ваш вопрос. Информация, предоставленная Вами была передана в соответствующие структурные подразделения банка.
Просим вас отметить, что, например, для пополнения сберегательного счета в системе PtClick практически отсутствуют какие-либо ограничения.
Так, але по ощадному рахунку банк може змінювати ставку як йому заманеться та й наразі відсоток менший. Надіюсь відповідні підрозділи не затягнуть з відповіддю на місяці
Спасибо Вам за ваше обращение, но данный вопрос является инициативой, предложенной вами, мы уведомили соответствующих специалистов, однако мы не можем гарантировать или обещать внедрение подобных инициатив.
PtClick написав:Добрый вечер, спасибо за Ваш вопрос. Информация, предоставленная Вами была передана в соответствующие структурные подразделения банка.
Просим вас отметить, что, например, для пополнения сберегательного счета в системе PtClick практически отсутствуют какие-либо ограничения.
Так, але по ощадному рахунку банк може змінювати ставку як йому заманеться та й наразі відсоток менший. Надіюсь відповідні підрозділи не затягнуть з відповіддю на місяці
Спасибо Вам за ваше обращение, но данный вопрос является инициативой, предложенной вами, мы уведомили соответствующих специалистов, однако мы не можем гарантировать или обещать внедрение подобных инициатив.
Я не вимагаю обов'язкового впровадження. Головне, щоб ця ініціатива дійшла до тих, хто має можливість впровадити це, була розглянута, і рішення було освітленим на форумі Щоб було дійсно видно діалог з банком на ділі, а не лише на словах. Як на мене, ніяких технічних перешкод немає, головне бажання зробити
Haza написав:Я не вимагаю обов'язкового впровадження. Головне, щоб ця ініціатива дійшла до тих, хто має можливість впровадити це, була розглянута, і рішення було освітленим на форумі Щоб було дійсно видно діалог з банком на ділі, а не лише на словах. Як на мене, ніяких технічних перешкод немає, головне бажання зробити
' Доброе утро, мы донесли информацию до ответственных за это специалистов, однако мы не можем гарантировать освещение решения на данном ресурсе, но мы обязательно сделаем это, если данная инициатива будет реализована.
pharus написав:Вот и мне это скоро понадобится... Не сочтите за труд, отпишитесь о результате пожалуйста. С терминами разобрались, спасибо за подсказки, я малехо напутал.
Вот седня закрыл через ИБ "Готівка щомісяця". Четко в день закрытия около 10-00 нажал на кнопку. Получил тело и %% на карту через 5 мин. после отправки СМС. %% насчитали ровно за 28 дн. Пока доволен
pharus написав:Вот и мне это скоро понадобится... Не сочтите за труд, отпишитесь о результате пожалуйста. С терминами разобрались, спасибо за подсказки, я малехо напутал.
Вот седня закрыл через ИБ "Готівка щомісяця". Четко в день закрытия около 10-00 нажал на кнопку. Получил тело и %% на карту через 5 мин. после отправки СМС. %% насчитали ровно за 28 дн. Пока доволен
Благодарим Вас за Ваш отзыв относительно работы системы PtClick. Будем надеяться что мы и далее будем Вам столь же полезны.
PtClick шановний Представник, поясніть ще раз будь-ласка, регламент поновлення даних в Птклік щодо залишків на карткових рахунках. Приклади: 1) поповнення готівкою через АТМ в післяопераційний/ нічний/ вранішній час - в КЦ сказали, що в ПтКлік дані з'являться після 12-00 год наступного робочого дня. Питання: А якщо поповнити картку до 12-00 год, то чому дані не обновляються в той самий день? Чому "вчорашні" поповнення (післяопераційний час) - потрапляють до ПтКлік о 12-00, а "сьогоднішні" виконані вранці - вже ні ? О КОТРІЙ годині ви здійснюєте цей обмін даними між системою Банку та Процесінгом? Це ж можна оптимізувати - виконувати не 1 раз на добу, а якось - частіше... 2) поповнення в касі за допомогою POS-терміналу (з використанням картки) - все так само, як і з АТМ - так? 3) поповнення карткового рахунку без картки (через заяву на внесення коштів в касу) - коли відобразиться у ПтКлік? На таке поповнення є комісія, так? Пропоную: доопрацювати ваш регламент обміну даними з Процесінгом - щоб кошти, внесені через АТМ або POS-термінал до 12-00 год дня також потрапляли до системи в той же день.