Які документи потрібні під час перевірки

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Обговорення питань про податки та систему оподаткування на фінансовому форумі Finance.UA - податковий кодекс, податки з доходів фізичних осіб, транспортний податок, ставки, види податків і зборів
Повідомлення Додано: Вів 14 кві, 2015 23:06

Які документи потрібні під час перевірки

Я місяць тому зареєструвався як спрощенець на 3-й групі, не платник ПДВ. Діяльність КВЕД 62.01 - Комп’ютерне програмування, 62.02 - Консультації з питань інформатизації. Використовую лише безготівкові розрахунки.

У податковій мені постійно наголошували на тому, що для перевірок будуть потрібні договори. Читав Податковий кодекс, там визначень не знайшов. Читав наказ "Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку", там знайшов перелік обов’язкових реквізитів, що повинні бути у цих документах, а також те, що первинні документи складаються на спеціально встановлених бланках. Які ж первинні документи я зобов’язаний мати при перевірці, де можна знайти їх перелік?
Bobby
 
Повідомлень: 1
З нами з: 14.04.15
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 30 чер, 2015 23:02

Тоже,интересно.
vicetan
 
Повідомлень: 12
З нами з: 29.06.15
Подякував: 6 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Irina555, Модератор
реклама
Топ
відповідей
Топ
користувачів