Castaneda написав:Так не мовчіть же - навпаки прошу детально описати можливі недоліки
Кожен вибирає під себе. Особисто мені потрібна 3-к десь 85м2. З нормальною школою під боком, метро та бажано парковою зоною. У цому ЖК крім метро все інше відсутнє. Тому я його не розглядаю. Що видно неозброєним оком - грязне повітря від потоку машин під вікнами, "веселенький" процес по заїзжанню на міст кожного ранку та вечора...
Відповідаю сам собі. Подивився на сайті -пишуть "від 15 994" Якщо так, то може й не погано. Подивився уважніше планування,не зрозумів,чому ви пишите,что видові тільки 3-ки ? В 1-му будинку з усіх боків які завгодно. Інша справа, що само собою зараз вилізе коеф. за "видовитість" і ціна 1-к з видом на Дніпро буде під 30000...
es77 написав:Відповідаю сам собі. Подивився на сайті -пишуть "від 15 994" Якщо так, то може й не погано. Подивився уважніше планування,не зрозумів,чому ви пишите,что видові тільки 3-ки ? В 1-му будинку з усіх боків які завгодно. Інша справа, що само собою зараз вилізе коеф. за "видовитість" і ціна 1-к з видом на Дніпро буде під 30000...
Про 3-ки це я трохи переплутав із іншим жк. А ось близькість до метро - дійсно приваблива штука. Все-таки мало у Києві об'єктів економ-комфорт класу (а я інакше не можу класифікувати цей об'єкт), який може похвалитися такою близькістю до транспортних розв'язок, метро та Дніпра за таку ціну. Хоча із іншої сторони шумний проспект прямо під боком - не найкращий сусід. >Введення в експлуатацію - II квартал 2018 року. Ось це відлякує. 2 роки в реаліях України можуть обернутися неприємними сюрпризами.
Castaneda написав:Про 3-ки це я трохи переплутав із іншим жк.
Треба визнати,що я також погарячкував стосовно 3-к квартир у 64м2. Але винний у цьому-калічний веб-сайт "Славутича". Там прикол, якщо на сторінці http://www.bud-slavutich.com/ua/apartment/ вибрати тільки 3-к квартири, то побачимо тільки планування по 64 м. , на які я сварився раніше, а якщо поставити галки в номерах будинків, відбувається чудо, і у виборці з'являються інші варіанти, серед яких є навіть 83м2. Здається ,забудовнику треба покрутити веб-дизайнерів за фаберже...
Castaneda написав:А ось близькість до метро - дійсно приваблива штука. Все-таки мало у Києві об'єктів економ-комфорт класу (а я інакше не можу класифікувати цей об'єкт), який може похвалитися такою близькістю до транспортних розв'язок, метро та Дніпра за таку ціну. Хоча із іншої сторони шумний проспект прямо під боком - не найкращий сусід. >Введення в експлуатацію - II квартал 2018 року. Ось це відлякує. 2 роки в реаліях України можуть обернутися неприємними сюрпризами.
Це наша реальність. Якщо хочеться щось готове-платіть мало не в двічі більше...
а по суті - "метро близько" то добре, але коли настільки - то фактично щойно вийшовши з під"ізду ви потрапляете в запльовану клоаку із базарчиків, мафів, генеделиків та віповідної публіки. може є інші приклади, але мені яскраво запам"ятався вихід із м. Мінська в строну вул. тимошенко - там перехід з літерою М фактично у дворі нового будинку. і поки чекав кілька хвилин людину - спостергів весь той людскьий трафік та не міг уявити як вно там житеметься щасливим мешканцям. жах, як на мене.
"В базе данных «УкрАвто» более 1 млн. проданных автомобилей за последние 5-6 лет." Васадзэ продал более 1 млн авто с 2010го, по 200тыс/год(550авто/день)???
Кстати так и не понял вашего посыла про ОШ... Объясните если не затруднит...
а по суті - "метро близько" то добре, але коли настільки - то фактично щойно вийшовши з під"ізду ви потрапляете в запльовану клоаку із базарчиків, мафів, генеделиків та віповідної публіки. може є інші приклади, але мені яскраво запам"ятався вихід із м. Мінська в строну вул. тимошенко - там перехід з літерою М фактично у дворі нового будинку. і поки чекав кілька хвилин людину - спостергів весь той людскьий трафік та не міг уявити як вно там житеметься щасливим мешканцям. жах, як на мене.
Южный стоит... Удобно фуры контролировать на окружной. нужно брать крайний справа...
а по суті - "метро близько" то добре, але коли настільки - то фактично щойно вийшовши з під"ізду ви потрапляете в запльовану клоаку із базарчиків, мафів, генеделиків та віповідної публіки. може є інші приклади, але мені яскраво запам"ятався вихід із м. Мінська в строну вул. тимошенко - там перехід з літерою М фактично у дворі нового будинку. і поки чекав кілька хвилин людину - спостергів весь той людскьий трафік та не міг уявити як вно там житеметься щасливим мешканцям. жах, як на мене.
Метро близько - то добре пока нищеброд и все накопленное сливаешь на квартиру. Через пару лет очухиваешься, покупаешь авто и метро больше особо не пользуешься. Хорошо иметь метро в радиусе километра, на всяк случай, если снежный затор или еще какой-то катаклизм.