Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
ytaras написав:Питання до користувачів карти Універсальна. Прочитав що пільговий період починаєтсья 1-го числа і триває до 25го наступного місяця. Я зробив оплату кредитними коштами 30го травня, чи правильно пише мені приват що потрібно внести до 25 липня гроші?
Сума повного погашення: ХХХХ UAH
Щоб не платити відсотків за користування кредитом, усі витрати, які Ви здійснили цього місяця, потрібно погасити до 25 липня.
Якщо Ви не зможете внести цю суму, Вам потрібно буде вносити обов'язковий платіж щомісяця до 25 числа, поки не буде погашено весь кредит, а на суму кредиту буде нараховуватися 0.00001 % на місяць (в кінці місяця).
ytaras написав:Питання до користувачів карти Універсальна. Прочитав що пільговий період починаєтсья 1-го числа і триває до 25го наступного місяця. Я зробив оплату кредитними коштами 30го травня, чи правильно пише мені приват що потрібно внести до 25 липня гроші?
Сума повного погашення: ХХХХ UAH
Щоб не платити відсотків за користування кредитом, усі витрати, які Ви здійснили цього місяця, потрібно погасити до 25 липня.
Якщо Ви не зможете внести цю суму, Вам потрібно буде вносити обов'язковий платіж щомісяця до 25 числа, поки не буде погашено весь кредит, а на суму кредиту буде нараховуватися 0.00001 % на місяць (в кінці місяця).
Фактичне списання коштів з Вашої картки на користь точки оплати відбувся на кілька днів пізніше. Таке найчастіше буває, коли картка та термінал оплати належать різним банкам. Прихват порахував пільговий період від дати фактичного списання коштів, тому для нього ця оплата пройшла уже у червні, звідси і пільговий період до 25-го липня. Даний банк не дає можливості самостійно постфактум визначити дату фактичного списання коштів, тому Вам залишається лише вірити тому, що він сам виставляє до оплати. Можете зробити скріншот і спати спокійно.
guntherhouse777 написав:А что за банк?
Щоб мене чмирили як Тараса? Німецька банка з абонками за відкриті рахунки.
klug написав:Даний банк не дає можливості самостійно постфактум визначити дату фактичного списання коштів, тому Вам залишається лише вірити тому, що він сам виставляє до оплати.
Начебто в сервісі довідок можна замовити відповідну випуску й там будуть проводки зазначені.
klug написав:Таке враження, ніби greenozon у нього SMMником влаштувався. От та банку Тарас знайшов незвичну, я навіть не знав, що у них взагалі термінали є.
Зателефонувала кура з Приватбанку і наполегливо пропонувала пройти процедуру зняття біометричного зліпку мого голосу, мовляв, це прискорить мою ідентифікацію при зверненнях у підтримку і додатково захистить мене від щахраїв. На мої відмови висувала нові контраргументи, в кінці зійшлись на тому, що я ще подумаю над остаточним рішенням. Ще хтось мав подібний досвід? Чи не підсуне банк якусь свиню (типу блокування рахунків з метою захисту від шахраїв), щоб схилити мене до "правильного" рішення?
Julio написав:Зателефонувала кура з Приватбанку і наполегливо пропонувала пройти процедуру зняття біометричного зліпку мого голосу, мовляв, це прискорить мою ідентифікацію при зверненнях у підтримку і додатково захистить мене від щахраїв. На мої відмови висувала нові контраргументи, в кінці зійшлись на тому, що я ще подумаю над остаточним рішенням. Ще хтось мав подібний досвід? Чи не підсуне банк якусь свиню (типу блокування рахунків з метою захисту від шахраїв), щоб схилити мене до "правильного" рішення?
Я взагалі сам пройшов цю процедуру.За власним бажанням.Не бачу нічого страшного.
Julio написав:Зателефонувала кура з Приватбанку і наполегливо пропонувала пройти процедуру зняття біометричного зліпку мого голосу, мовляв, це прискорить мою ідентифікацію при зверненнях у підтримку і додатково захистить мене від щахраїв. На мої відмови висувала нові контраргументи, в кінці зійшлись на тому, що я ще подумаю над остаточним рішенням. Ще хтось мав подібний досвід? Чи не підсуне банк якусь свиню (типу блокування рахунків з метою захисту від шахраїв), щоб схилити мене до "правильного" рішення?
Julio написав:Зателефонувала кура з Приватбанку і наполегливо пропонувала пройти процедуру зняття біометричного зліпку мого голосу, мовляв, це прискорить мою ідентифікацію при зверненнях у підтримку і додатково захистить мене від щахраїв. На мої відмови висувала нові контраргументи, в кінці зійшлись на тому, що я ще подумаю над остаточним рішенням. Ще хтось мав подібний досвід? Чи не підсуне банк якусь свиню (типу блокування рахунків з метою захисту від шахраїв), щоб схилити мене до "правильного" рішення?
Я отказалась ибо не уверена, что идентифицируют мой голос когда горло будет болеть. Сказала, что меня больше устраивает существующая система идентификации. Это было месяц или два назад. Без последствий. В ТАСе кстати вместо идентификации по голосу предлагают для ускорения идентификации установить ТПИН код как когда-то было в Дельте.