Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 12231224122512261227 ... 1424>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Sense Bank 3.5 5 105
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
12%
13
2- Погане. Некомпетентне.
9%
9
3- Задовільне. Хотілося б краще.
16%
17
4- Добре. Як і повинно бути.
40%
42
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
23%
24
Всього голосів : 105
Повідомлення Додано: Сер 19 чер, 2024 19:52

Бенні Хілл Шоу

  sens написав:Повернення платежу № Повернення оплати за 10 шт ЦП UA4000230106 відміна договору купівлі ЦП № MD-від 16.06.2024, без ПДВ

Ми полагодили!

Сервіс інвестицій в Sense Bank працює в штатному режимі.

Можна придбати облігації😉
sens
Аватар користувача
 
Повідомлень: 18094
З нами з: 12.09.13
Подякував: 34 раз.
Подякували: 950 раз.
 
Профіль
 
3
Повідомлення Додано: Сер 19 чер, 2024 20:44

Re: Sense Bank

  WallNutPen написав:Тут есть как бы три варианта.


Оце вам не влом було стільки тексту написати :) Як на мене банк перейшов у групу "понял - вичьорківаю" :)

Але бачу що все ж таки є бажання у людей отримати горіхи :) дріб'язково якось, Вам не здається?
DmitryZP
 
Повідомлень: 4575
З нами з: 04.11.11
Подякував: 19 раз.
Подякували: 829 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Чет 20 чер, 2024 00:58

Re: Sense Bank

  WallNutPen написав:И помнится в большинстве случаев банк выходил в схожих ситуациях с честью.
Если посмотреть на этот форум, то у банка самая активная ветка и так. То есть люди пользуются, и пользуются массово, а значит и так есть для чего.
M-Audio
 
Повідомлень: 3359
З нами з: 23.03.11
Подякував: 626 раз.
Подякували: 486 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Чет 20 чер, 2024 09:21

  M-Audio написав:Если посмотреть на этот форум, то у банка самая активная ветка и так. То есть люди пользуются, и пользуются массово, а значит и так есть для чего.

Странный вывод. Для оценки массовости есть вполне объективные показатели типа количества счетов.

Самая активная ветка скорее свидетельствует о самых мутных тарифах и услугах (в которых без форума не разобраться) и о качестве обслуживания (на которое жалуются) 8)
Когда всё ясно, понятно и работает без проблем - что на форуме писать? Истории успеха?
ramzes4
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1153
З нами з: 29.08.13
Подякував: 2493 раз.
Подякували: 312 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 21 чер, 2024 22:51

Re: Sense Bank

Добрый вечер ) я жаловалась, что никак не могла пополнить через easypay 2 свои карты с 2х же номеров телефонов.

Разгадку easypay в конце концов нашел, она оказалась очень простой
Необходимо номер второй карты вводить вручную, а не пользоваться считывателем на ТСО. Если пользоваться считывателем оба-два раза - срабатывает какой-то баг, и прошлая сумма не обнуляется. Иногда она даже к карте Моно приплюсовывается, не токо Sense

Имейте в виду, кто столкнется с той же проблемой.
Arien
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1205
З нами з: 09.09.14
Подякував: 167 раз.
Подякували: 74 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 22 чер, 2024 11:13

  ramzes4 написав:
  M-Audio написав:Если посмотреть на этот форум, то у банка самая активная ветка и так. То есть люди пользуются, и пользуются массово, а значит и так есть для чего.

Странный вывод. Для оценки массовости есть вполне объективные показатели типа количества счетов.

Самая активная ветка скорее свидетельствует о самых мутных тарифах и услугах (в которых без форума не разобраться) и о качестве обслуживания (на которое жалуются) 8)
Когда всё ясно, понятно и работает без проблем - что на форуме писать? Истории успеха?

якщо дивимось по масовості - то це Приват. На друномі місці - тадам... Ощад. чи може вже Моно.

активна гілка каже, що банк пропонує багато нестандартних рішень в спробі залучити клієнтів - не дуже успішно, але все одно намагається ;)

й так, оце облік по проводках - виходить це квест, хоча мені як фінансисту - що тут важкого? :D можливо, це одна з причин, чому клієнту зручніше Приват чи Моно.
Shaman
Аватар користувача
 
Повідомлень: 8821
З нами з: 29.09.19
Подякував: 753 раз.
Подякували: 1611 раз.
 
Профіль
 
1
3
5
Повідомлення Додано: Суб 22 чер, 2024 11:14

  WallNutPen написав:
  greenozon написав:а що Сенс може відповісти якщо потенційно під збій (із вини банку) попало десятки-сотні тисяч клієнтів? (мільйони???)

:!: :?: :idea:

Тут есть как бы три варианта. Если банк - пофигист - просто забить большой и толстый и послать всех недовольных в сад (суд) с туманными перспективами что либо с банка поиметь. Если банк - толераст - он выскажет массу извинений при этом сделав милую мордочку из разряда ну а то я ну не шмогла. При этом самым горячим могут что-то кинуть на лапу, чтобы сбить пыл. Ну или если банк волнует лояльность клиентов - то исключительно по своей доброй воле банк может предложить на выбор ряд плюшек. К примеру дать немного орехов. Или дать на июль повышенный процент кэшбека в какой-то из категорий кэшбека, или дать повышенный лимит на бесплатные р2р ну или ещё что. На самом деле банку должно виднее как он оценивает клиентскую лояльность и потенциальные имиджевые потери при поведении банка-пофигиста или банка-толераста. По большому случаю пусть не столь кардинальные на залеты у Аллы/Сени бывали и раньше. И помнится в большинстве случаев банк выходил в схожих ситуациях с честью. В любом случае если есть желание сделать можно много чего и получить взамен возросшую лояльность. Но можно поступить и как вы - задавая вопросы а что банк может сделать? Имхо тут вопрос надо ставить - как банк хочет себя показать перед клиентами в ситуации когда клиенты пострадали по вине банка? Толерастом? Пофигистом? Ваш вариант? ;)

банк став державним. й подобається вам чи ні, але оці проблеми його зараз не так хвилюють. один з великих недоліків державного керування. чекайте, коли його приватизують :D
Shaman
Аватар користувача
 
Повідомлень: 8821
З нами з: 29.09.19
Подякував: 753 раз.
Подякували: 1611 раз.
 
Профіль
 
1
3
5
Повідомлення Додано: Суб 22 чер, 2024 12:46

  Shaman написав:
  WallNutPen написав:
  greenozon написав:а що Сенс може відповісти якщо потенційно під збій (із вини банку) попало десятки-сотні тисяч клієнтів? (мільйони???)

:!: :?: :idea:

Тут есть как бы три варианта. Если банк - пофигист - просто забить большой и толстый и послать всех недовольных в сад (суд) с туманными перспективами что либо с банка поиметь. Если банк - толераст - он выскажет массу извинений при этом сделав милую мордочку из разряда ну а то я ну не шмогла. При этом самым горячим могут что-то кинуть на лапу, чтобы сбить пыл. Ну или если банк волнует лояльность клиентов - то исключительно по своей доброй воле банк может предложить на выбор ряд плюшек. К примеру дать немного орехов. Или дать на июль повышенный процент кэшбека в какой-то из категорий кэшбека, или дать повышенный лимит на бесплатные р2р ну или ещё что. На самом деле банку должно виднее как он оценивает клиентскую лояльность и потенциальные имиджевые потери при поведении банка-пофигиста или банка-толераста. По большому случаю пусть не столь кардинальные на залеты у Аллы/Сени бывали и раньше. И помнится в большинстве случаев банк выходил в схожих ситуациях с честью. В любом случае если есть желание сделать можно много чего и получить взамен возросшую лояльность. Но можно поступить и как вы - задавая вопросы а что банк может сделать? Имхо тут вопрос надо ставить - как банк хочет себя показать перед клиентами в ситуации когда клиенты пострадали по вине банка? Толерастом? Пофигистом? Ваш вариант? ;)

банк став державним. й подобається вам чи ні, але оці проблеми його зараз не так хвилюють. один з великих недоліків державного керування. чекайте, коли його приватизують :D

Угу, сразу за укргазом и приватом? Я сегодня закрыл счета. Земля пухом, как говорится.
anduzenko
Аватар користувача
 
Повідомлень: 272
З нами з: 18.10.17
Подякував: 50 раз.
Подякували: 31 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 24 чер, 2024 17:26

Привіт-привіт-привіт! Володимир на зв'язку 💎

Я знову повертаюсь до вас із відпустки, з новими силами та гарними новинами 😉

Як ви помітили, а може і не помітили — нещодавно виправили проблему з відображенням кількості доступних проходів до бізнес-лаунжів.
Якщо ви забули, то я вам напам'ятаю, що раніше спостерігали за картками кількість доступних проходів 999 (в ситуаціях, коли умови для безплатних проходів не були виконані), зараз же таке некоректне відображення виправили, і тепер, якщо умови не були виконані, то в застосунку Sense SuperApp буде саме прочерк "-", якщо виконані, то буде відображати доступні проходи!

P.S. Безмежно вдячний всім, хто долучався, всім, хто надавав приклади та допомогу, ми зробили Sense SuperApp краще — разом 🤝
Готовий відповісти на ваші питання, якщо вам щось цікаво, як і обіцяв)
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13095
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1411 раз.
 
Профіль
 
2
2
1
Повідомлення Додано: Пон 24 чер, 2024 19:26

Re: Sense Bank

  Sense Bank написав:нещодавно виправили проблему з відображенням кількості доступних проходів до бізнес-лаунжів


оце так покращення :) тут мабуть кожний другий переймався цією проблемою :)

цікаво це у вас так пріоритети розставили що саме цю проблему нарешті вирішили - тот он горіхи чекають через "паламаку", а ви із фіксом лічильніка лаунж-зони :)
DmitryZP
 
Повідомлень: 4575
З нами з: 04.11.11
Подякував: 19 раз.
Подякували: 829 раз.
 
Профіль
 
1
  #<1 ... 12231224122512261227 ... 1424>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Ferlakur і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
О.Bank 1 ... 123, 124, 125
Фантом » Вів 24 гру, 2019 15:30
1240 287473
Переглянути останнє повідомлення
Вів 13 тра, 2025 08:13
Кочевник
Universal Bank 1, 2
zoawlhxc » Вів 15 лют, 2022 11:52
16 23773
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 тра, 2025 14:27
yverstiuk
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама