|
Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Сер 19 чер, 2024 19:52
sens написав:Повернення платежу № Повернення оплати за 10 шт ЦП UA4000230106 відміна договору купівлі ЦП № MD-від 16.06.2024, без ПДВ
Ми полагодили! Сервіс інвестицій в Sense Bank працює в штатному режимі. Можна придбати облігації😉
-
sens
-
-
- Повідомлень: 18094
- З нами з: 12.09.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 950 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Сер 19 чер, 2024 20:44
WallNutPen написав:Тут есть как бы три варианта.
Оце вам не влом було стільки тексту написати  Як на мене банк перейшов у групу "понял - вичьорківаю"  Але бачу що все ж таки є бажання у людей отримати горіхи  дріб'язково якось, Вам не здається?
-
DmitryZP
-
-
- Повідомлень: 4575
- З нами з: 04.11.11
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 829 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 20 чер, 2024 00:58
WallNutPen написав:И помнится в большинстве случаев банк выходил в схожих ситуациях с честью.
Если посмотреть на этот форум, то у банка самая активная ветка и так. То есть люди пользуются, и пользуются массово, а значит и так есть для чего.
-
M-Audio
-
-
- Повідомлень: 3359
- З нами з: 23.03.11
- Подякував: 626 раз.
- Подякували: 486 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Чет 20 чер, 2024 09:21
M-Audio написав:Если посмотреть на этот форум, то у банка самая активная ветка и так. То есть люди пользуются, и пользуются массово, а значит и так есть для чего.
Странный вывод. Для оценки массовости есть вполне объективные показатели типа количества счетов. Самая активная ветка скорее свидетельствует о самых мутных тарифах и услугах (в которых без форума не разобраться) и о качестве обслуживания (на которое жалуются)  Когда всё ясно, понятно и работает без проблем - что на форуме писать? Истории успеха?
-
ramzes4
-
-
- Повідомлень: 1153
- З нами з: 29.08.13
- Подякував: 2493 раз.
- Подякували: 312 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 21 чер, 2024 22:51
Добрый вечер ) я жаловалась, что никак не могла пополнить через easypay 2 свои карты с 2х же номеров телефонов.
Разгадку easypay в конце концов нашел, она оказалась очень простой Необходимо номер второй карты вводить вручную, а не пользоваться считывателем на ТСО. Если пользоваться считывателем оба-два раза - срабатывает какой-то баг, и прошлая сумма не обнуляется. Иногда она даже к карте Моно приплюсовывается, не токо Sense
Имейте в виду, кто столкнется с той же проблемой.
-
Arien
-
-
- Повідомлень: 1205
- З нами з: 09.09.14
- Подякував: 167 раз.
- Подякували: 74 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 22 чер, 2024 11:13
ramzes4 написав: M-Audio написав:Если посмотреть на этот форум, то у банка самая активная ветка и так. То есть люди пользуются, и пользуются массово, а значит и так есть для чего.
Странный вывод. Для оценки массовости есть вполне объективные показатели типа количества счетов. Самая активная ветка скорее свидетельствует о самых мутных тарифах и услугах (в которых без форума не разобраться) и о качестве обслуживания (на которое жалуются)  Когда всё ясно, понятно и работает без проблем - что на форуме писать? Истории успеха?
якщо дивимось по масовості - то це Приват. На друномі місці - тадам... Ощад. чи може вже Моно. активна гілка каже, що банк пропонує багато нестандартних рішень в спробі залучити клієнтів - не дуже успішно, але все одно намагається  й так, оце облік по проводках - виходить це квест, хоча мені як фінансисту - що тут важкого?  можливо, це одна з причин, чому клієнту зручніше Приват чи Моно.
-
Shaman
-
-
- Повідомлень: 8821
- З нами з: 29.09.19
- Подякував: 753 раз.
- Подякували: 1611 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
5
-
Shaman
-
-
- Повідомлень: 8821
- З нами з: 29.09.19
- Подякував: 753 раз.
- Подякували: 1611 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
5
Додано: Суб 22 чер, 2024 12:46
Угу, сразу за укргазом и приватом? Я сегодня закрыл счета. Земля пухом, как говорится.
-
anduzenko
-
-
- Повідомлень: 272
- З нами з: 18.10.17
- Подякував: 50 раз.
- Подякували: 31 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 24 чер, 2024 17:26
Привіт-привіт-привіт! Володимир на зв'язку 💎
Я знову повертаюсь до вас із відпустки, з новими силами та гарними новинами 😉
Як ви помітили, а може і не помітили — нещодавно виправили проблему з відображенням кількості доступних проходів до бізнес-лаунжів. Якщо ви забули, то я вам напам'ятаю, що раніше спостерігали за картками кількість доступних проходів 999 (в ситуаціях, коли умови для безплатних проходів не були виконані), зараз же таке некоректне відображення виправили, і тепер, якщо умови не були виконані, то в застосунку Sense SuperApp буде саме прочерк "-", якщо виконані, то буде відображати доступні проходи!
P.S. Безмежно вдячний всім, хто долучався, всім, хто надавав приклади та допомогу, ми зробили Sense SuperApp краще — разом 🤝 Готовий відповісти на ваші питання, якщо вам щось цікаво, як і обіцяв)
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13095
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1411 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
1
Додано: Пон 24 чер, 2024 19:26
Sense Bank написав:нещодавно виправили проблему з відображенням кількості доступних проходів до бізнес-лаунжів
оце так покращення  тут мабуть кожний другий переймався цією проблемою  цікаво це у вас так пріоритети розставили що саме цю проблему нарешті вирішили - тот он горіхи чекають через "паламаку", а ви із фіксом лічильніка лаунж-зони 
-
DmitryZP
-
-
- Повідомлень: 4575
- З нами з: 04.11.11
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 829 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Схожі теми
|
|
1240 |
287473 |
|
|
16 |
23773 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|