Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
форму логіну спотрворили до МАБ, опцію відкрити депозит прибрали - це в банка нові стратеги з"явилися? вам тяжко пітримувати МАБ? це надскладна задача для вашого ІТ? зайшов зробити декілька платежів, думав докинути грошей на депозит, а ніх не має вже... довбні якісь, немає слів - давайте вже наступний крок "всі дії тільки у відділенні" - станете новаторами
DmitryZP З 05/10 відбулось відключення певних функцій в інтернет-банку My Sense Bank та оновлення входу в інтернет-банк☺ Зараз ми працюємо над покращенням саме мобільного застосунку Sense SuperApp, тому оновлень веб-версії не буде. Ми розуміємо, що деякі клієнти звикли працювати в My Sense Bank, тому ми його повністю не відключали, а лише прибрали деякі функції. Переглянути, що саме прибрали, а які функції залишились ви можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/ ... 4695600274
Sense Bank написав:DmitryZP З 05/10 відбулось відключення певних функцій в інтернет-банку My Sense Bank та оновлення входу в інтернет-банк☺ Зараз ми працюємо над покращенням саме мобільного застосунку Sense SuperApp, тому оновлень веб-версії не буде. Ми розуміємо, що деякі клієнти звикли працювати в My Sense Bank, тому ми його повністю не відключали, а лише прибрали деякі функції. Переглянути, що саме прибрали, а які функції залишились ви можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/ ... 4695600274
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
ви як запиляна платівка, повтроюєте ту ... про те, над чим працююєте. алла (чи все ж сєня?) скоро очевидно прозріє (ще надто чемно сказано), коли клієнти почнуть "прибирати" лише "деякі фунцкціі" з цього банку. залишаться лише ті, хто своім задом зможе сонячних зайчиків пускати. тоді весь оленьорогий менагемент (той, в якого так (не)вистачило розуму все це зробити, нагнути клієнта, що робити категорично протипоказано) можливо все ж прозріє, а можливо і ні, але лапу (і не тільки) смоктати з голодухи все ж прийдеться. і це буде вірно. тому що клієнта потрібно шанувати і поважати.
flysoulfly Коли нам надходить скарга, про невірно надану інформацію нашими співробітниками, в першу чергу ми переглядаємо чати, прослуховуємо дзвінки, щоб зрозуміти яка ситуація виникла. Якщо дійсно співробітник некоректно надав інформацію, чи зробив щось не так, без покарання він не залишається. Покарання може бути як депремація спіробітника так і звільнення. В деяких ситуація, некоректно надана інформація можу бути через технічні проблеми в системах. Ми стараємось працювати на результат і надавати коректу інформацію. Може бути все що завгодно, тому кожну ситуацію/проблему треба розглядати окремо під мікроскопом )) Все що сталось і не сталось - вирішимо,не хвилюйтесь🤗 Тому ми тут і працюємо для вас 💛💙
DmitryZP написав:greenozon вам подобається застосунок супер сенс? реально, він зручний як на вашу думку?
як на мене МАБ набагато зручніший, хоча б взяти роботу із шаблонами платежів
я - консерватор, і звісно веб-ІБ мій вибір, але прогрес не зупинити, він женеться вперед як скажена собака, все більше банків залишають/зупиняють cвої веб-ІБ ... на жаль але тут таке враження якісь садисти потрошки відрізають руки-ноги і насолоджуються воєм клієнтів
Sense Bank А можете передать руководству, чтоб вас всех уволили? Оптимизация так оптимизация. Толку от вас, в отличии от почившего МАБа, всё равно ноль. За последние полгода вы ни одному форумчанину, ничем не помогли. Попугаев и в поддержке приложения достаточно.