Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
rollo написав:Дякую! Але... Зробив покупку в Метро на 980 грн. а горіхів немає, хоч вибрана категорія продукти Хотів оформити розстрочку безкоштовну на 3 місяця, але пропонують від 6 місяців з комісією. Як далі жити?
Акційну розстрочку на 3 місяці ви можете оформити на покупку від 1000грн, тому на цю покупкку вона і не доступна😔 А з приводу кешиків, біжу до вас в особисті, щоб перевірити більш детально, що пішло не так) Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Щось дивно. У мене є транзакція на 5100, а дає оформити 3х місячну розстрочку по ній на 2821.78. Чому так? Застосовується якійсь відсоток?
Скоріше за все у вас на рахунку були власні кошти на момент проведення покупки, якщо бажаєте можемо все перевірити, прилечу до вас в особисті) Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Sense Bank написав:serg1974 Розумію, що це виглядає дуже підозріло, що вас із дружиною заблокували в один день, але все може бути
*Андрій
Снова спрошу через форум поддержку Сенса: Вы не хотите пояснить, почему банк заблокировал сразу меня и жену, не проводивших как минимум пару недель никаких операций по внесению наличных, например, но ровно после жалобы на действия сотрудников отделения ?
Якщо коротко,то робить висновки. Вбачаєте порушення прав і хочете отримати справедливе рішення,а також вимагати за страждання моральну компенсацію - можете подати цивільний позов і намагатися доказати свою позицію в суді.
Sense Bank написав:serg1974 Розумію, що це виглядає дуже підозріло, що вас із дружиною заблокували в один день, але все може бути
*Андрій
Снова спрошу через форум поддержку Сенса: Вы не хотите пояснить, почему банк заблокировал сразу меня и жену, не проводивших как минимум пару недель никаких операций по внесению наличных, например, но ровно после жалобы на действия сотрудников отделения ?
Якщо коротко,то робить висновки. Вбачаєте порушення прав і хочете отримати справедливе рішення,а також вимагати за страждання моральну компенсацію - можете подати цивільний позов і намагатися доказати свою позицію в суді.
з одного боку, такі речі важко доводити, якщо подавати позов.
з іншого боку, якби банк був комерційний, то він був би зацікавлений виявити такі зловживання. бо такі штуки, як фінмон, які мають величезні повноваження, повинні мати механізми контролю від зловживань конкретними людьми. описаний випадок як там highly likely - яскравий випадок такого зловживання. ви на мене скаргу, так зараз мій приятель з фінмону вас покошмарить. сьогодні приятель покошмарить, завтра на щось закриє очі - воно так й відбувається. але банк державний, тобто нічийний - тому маємо що маємо.
з третього боку - я інколи читаю тут погрози - ось подам скаргу в НБУ, але через випадки, коли форумчанин сам тупанув - це те ж ненормально, хоча буває всюди. та й скарга, мені видали, що обіцяли, а комусь видали сині - теж таке собі (хоча враховуючі наші реалії - так, начальник відділення highly likely співпрацює з гуртовими обмінками).
якщо банк має надто прискіпливого клієнта - чому б й не викинути його на мороз? може банк просто припинити обслуговування когось чи мають бути підстави?
й форумчани, не забувайте, - коли звертаєтесь з якимось проханнями тут - ви деанонімізуєте себе
Будь-який банк сильніше за абсолютну більшість його клієнтів. А з урахуванням змін в законодавстві за останнє десятиріччя, його можливості майже зовсім не обмежені. Тому єдиний правильний механізм взаємодії з банками -- чітко знати межу, яку у відносинах з даним банком в даній конкретній ситуації перетинати не слід. Так екологічніше і результативніше. Форуми, в т.ч. цей, дуже допомагають у цьому питанні.
M-Audio написав:Будь-який банк сильніше за абсолютну більшість його клієнтів. А з урахуванням змін в законодавстві за останнє десятиріччя, його можливості майже зовсім не обмежені. Тому єдиний правильний механізм взаємодії з банками -- чітко знати межу, яку у відносинах з даним банком в даній конкретній ситуації перетинати не слід. Так екологічніше і результативніше. Форуми, в т.ч. цей, дуже допомагають у цьому питанні.
Наразі, чим далі, ця межа виглядає як не зв'язуватися з банками взагалі.
M-Audio написав:Будь-який банк сильніше за абсолютну більшість його клієнтів. А з урахуванням змін в законодавстві за останнє десятиріччя, його можливості майже зовсім не обмежені. Тому єдиний правильний механізм взаємодії з банками -- чітко знати межу, яку у відносинах з даним банком в даній конкретній ситуації перетинати не слід. Так екологічніше і результативніше. Форуми, в т.ч. цей, дуже допомагають у цьому питанні.
Наразі, чим далі, ця межа виглядає як не зв'язуватися з банками взагалі.
11. Переказ коштів з кредитної картки на іншу картку Банку через банкомат Банку та за допомогою послуги «Переказ з карти на карту» 12 (на картку будь-якого банку), від суми операції 11.1. за рахунок власних коштів (по Україні) 18 Не тарифікується 10
и
Переказ коштів через систему Інтернет-Банкінгу “My Sense bank”, мобільні додатки «Sense Superapp» 31. Для кредитних карток: 31.1. На рахунки фізичних та юридичних осіб, що відкриті в будь-якому банку на території України (в т.ч. в АТ «СЕНС БАНК»), від суми операції 31.1.1. - за рахунок власних коштів через мобільний додаток «Sense Superapp» Не тарифікується 10
упомянутые тут сноски:
10 - Плата за надання банківських послуг, вказаних в даному розділі Тарифів окремо не тарифікується, оскільки вартість видачі готівки, в т.ч. за рахунок власних коштів, через банкомати по всьому світу згідно пункту 10.2.2.2 цих Тарифів. 12 - Мається на увазі перекази за технологіями VISA Direct та MasterCard MoneySend, що здійснені через будь які сервіси в т.ч. зовнішні ресурси. 18 - Тариф застосовується тільки у випадку, якщо вся сума операції була здійснена за рахунок власних коштів. Якщо ж операція була здійснена частково або повністю за рахунок кредитних коштів, то застосовуються тариф згідно п.11.2 на всю суму операції з урахуванням власних коштів
То есть согласно приведенных тарифов при наличии на карте Выгода только своих (в лимите Сенс привычно отказывает) по идее переводы по Украине с сенс суперапп что на карты (р2р), что счета (СЭП) в других украинских банках д.б. бесплатны. Пытаюсь сделать р2р в 1 грн. - рисует комис 5,01 грн. - кто-то может подсказать почему так и на основе какого пункта тарифов? СЭП - благо пишет действительно без комиса. А если потянуть чужим Манисендом тоже окомишивает? п.11.1 и особенно сноска 12 вроде явно пишет что бесплатно, но опасаюсь тестить так как полагаю что сам комис не покажет при подтверждении оплаты, а спишет уже по факту потом. ЗЫ. Я понимаю, что можно толкнуть на Хам-он а с него потом уже р2р-ить, но хочу избежать излишних телодвижений
WallNutPen написав:То есть согласно приведенных тарифов при наличии на карте Выгода только своих (в лимите Сенс привычно отказывает) по идее переводы по Украине с сенс суперапп что на карты (р2р), что счета (СЭП) в других украинских банках д.б. бесплатны. Пытаюсь сделать р2р в 1 грн. - рисует комис 5,01 грн. - кто-то может подсказать почему так и на основе какого пункта тарифов?
С некоторых пор у Алки кроме тарифов карты есть так называемый тариф самой услуги. Он ниде не отображается, думаю, шо и лорды про него не знают. Я -- знаю Это очередной виток маразма смузистофф
Amethyst написав:С некоторых пор у Алки кроме тарифов карты есть так называемый тариф самой услуги.
Тогда конкретный вопрос - фее-лордам - оно действительно так как написал Аметист? Как это натягивается на тарифы карты? Как о таком узнавать до начала совершения операции? Имеется в виду о существовании каких-то специфических тарифов еще и услуги которая может применяться не смотря (или даже вопреки) тарифам карты... И да - еще остается открытм вопрос как будет сенсбанком тарифицирован Манисенд (р2р) в котором донором будет карта Выгода и который будет инициированный сторонним р2р сервисом?