Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
melkh написав:Driver А в чому був прикол, напишіть публіці, в мене теж писало навпаки прізвище та ім'я, прийшлось Хамку так і замовляти, бо не пропускало вперед.
А хз. Я так понял, мне исправили в индивидуальном порядке
Взагалі то НЕМАЄ точних правил послідовності написання Ім'я Прізвища, крім цього дозволяється робити до 3-х помилок (відмінностей від паспорту) в написанні цих атрибутів якщо не вказані конкретні поля: Name Surname Surname2 Surname3...
novichok написав:Розстрочка чекає оформлення ще з вихідних,так повинно бути? Раніше оформлювалась протягом 5 хвилин
Вітаю! Реальне оформлення і відображення розстрочки відбудеться в Sense SuperApp протягом 2-3 робочих днів. Адже поки операція списалась лише з балансу, а орієнтовно через 2-3 робочі дні вона спишеться з рахунку. І вже після оформлення зможете побачити її у Розстрочках.
А підкажіть, будь ласка, ви до переведення покупки у розстрочку не робили поповнень? Або навпаки, після переведення, не поповнювали вашу картку?
novichok написав:Розстрочка чекає оформлення ще з вихідних,так повинно бути? Раніше оформлювалась протягом 5 хвилин
Вітаю! Реальне оформлення і відображення розстрочки відбудеться в Sense SuperApp протягом 2-3 робочих днів. Адже поки операція списалась лише з балансу, а орієнтовно через 2-3 робочі дні вона спишеться з рахунку. І вже після оформлення зможете побачити її у Розстрочках.
А підкажіть, будь ласка, ви до переведення покупки у розстрочку не робили поповнень? Або навпаки, після переведення, не поповнювали вашу картку?
Тоді треба трішки більше даних, аби проаналізувати суть проблеми, вже підтюпцем біжу до вас у приватні повідомлення 😉 Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Інформація у ЗМІ щодо скасування санкцій ЄС проти Михайла Фрідмана і Петра Авена не впливає на статус АТ «Сенс Банк». Наразі 100% акцій АТ «Сенс Банк» належить державі. Жодних змін у статусі банку не відбулося. Змін у роботі банку із клієнтами немає та наразі не планується.
Sense Bank, скажите, можно ли получить дополнительную карту к Хамелеону? (т.е. чтобы к одному счёту было две физических карты)
тех.поддержка в чате говорит, что нельзя, но в тарифах есть такие пункты: 8.3 | Обслуговування додаткової картки в рамках розрахункових операцій, в рік | Не тарифікується 10 | Оформлення основної та додаткової картки при втраті, в зв`язку з пошкодженням | Не тарифікується https://sensebank.ua/upload/Tariffs-Cameleon.pdf
Driver написав:Sense Bank, скажите, можно ли получить дополнительную карту к Хамелеону? (т.е. чтобы к одному счёту было две физических карты)
тех.поддержка в чате говорит, что нельзя, но в тарифах есть такие пункты: 8.3 | Обслуговування додаткової картки в рамках розрахункових операцій, в рік | Не тарифікується 10 | Оформлення основної та додаткової картки при втраті, в зв`язку з пошкодженням | Не тарифікується https://sensebank.ua/upload/Tariffs-Cameleon.pdf
Кому верить?
Вітаю! Дійсно, неможливо оформити додаткову картку до Хамелеона А от щодо тарифів, дякую, уточню щоб оновили інформацію. Вибачаюся, що вас заплутали цим.