Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 12141215121612171218 ... 1454>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Sense Bank 3.5 5 106
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
12%
13
2- Погане. Некомпетентне.
8%
9
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
18
4- Добре. Як і повинно бути.
40%
42
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
23%
24
Всього голосів : 106
Повідомлення Додано: Суб 15 чер, 2024 21:06

  Ой+ написав:
  1finanсier написав:Тобто для визначення чи є підстава списувати плату у 100 грн чи нема
будуть братися до уваги лише операції, проведені по рахунку на момент РД, а не ті, які ще по рахунку не проведені?

Це тонка гра, можна дивитись у виписці, що проведено, а що ні, але чи варто лоскотати собі нерви? Але відповідь банку точна, можу добавити, що 2-3 дні проходить до проводки.

Ну все ж таки - тобто якщо зробити оплату ввечері РД, і проводка не пройде цим же днем, то коміс в 100 грн не спишуть?
1finanсier
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1059
З нами з: 02.09.19
Подякував: 369 раз.
Подякували: 71 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 15 чер, 2024 21:40

  Sense Bank написав:Скоріш за все розсилка була від нас на вашу пошту. Але будемо вдячні, якщо поділитесь скріншотами на нашу пошту help@sensebank.com.ua. До скріншотів, будь ласка, додайте ще ваші ПІБ та пошту на яку вам надійшло це.

*Андрій

К вечеру ещё два спам-письма прилетели.
Вот с этих адресов:
vyhoda@promo.epicentrk.ua
promo@promo.epicentrk.ua

С Эпицентром вообще дел не имел.
А почту, на которую это всё пришло, указывал, когда становился клиентом тогда-ещё-Альфа-банка
Driver
Аватар користувача
 
Повідомлень: 441
З нами з: 13.06.16
Подякував: 75 раз.
Подякували: 28 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 15 чер, 2024 22:31

1finanсier Не спишуть.
Ой+
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7028
З нами з: 19.04.12
Подякував: 109 раз.
Подякували: 1115 раз.
 
Профіль
 
2
2
Повідомлення Додано: Нед 16 чер, 2024 07:59

  Ой+ написав:1finanсier Не спишуть.

Не працює інтернет банкінг. Видає: "невідома помилка"...У всіх так?
nord
 
Повідомлень: 590
З нами з: 25.07.22
Подякував: 20 раз.
Подякували: 34 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Нед 16 чер, 2024 11:46

Re: Sense Bank

  nord написав:Не працює інтернет банкінг. Видає: "невідома помилка"...У всіх так?

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, зараз проблема спостерігається чи все вже добре?

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13124
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1414 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Нед 16 чер, 2024 16:43

  Sense Bank написав:
  nord написав:Не працює інтернет банкінг. Видає: "невідома помилка"...У всіх так?

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, зараз проблема спостерігається чи все вже добре?

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️

Через якийсь час помилка зникла.
nord
 
Повідомлень: 590
З нами з: 25.07.22
Подякував: 20 раз.
Подякували: 34 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Пон 17 чер, 2024 08:17

Доброго ранку 👋

Зараз є проблема у роботі сервісів банку, а саме не працює чат та відеочат та не оновлюються баланс картки у застосунку SenseSuper App.
Розуміємо ваше розчарування і докладаємо всіх можливих зусиль для якнайшвидшого відновлення роботи
*Андрій
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13124
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1414 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Пон 17 чер, 2024 08:58

Sense Bank ну это не про разочарования - это ведь системная работа банка - поэтому как бы ничего нового. Но только вы ведь не всю правду пишете. Ведь не обновляются не только остатки в ССА - они также не обновляются и в веб версии (соответсвенно работать со своими деньгами нельзя). Также не обновосляется информация о вновь открытом депозите (сам депозит ССА вроде открывает, но проверить без визуализации невозможно) и не приходит на почту договор о депозите.
И да - по моему убеждению банк это сделал сознательно - начало рабочего дня - клиенты сейчас планируют платежи - отключаем остатки и поддержку - извиняемся на форумах и социальных сетях и поступаем как "пингвины из Мадагаскара" - "Улыбаемся и машем!". Поэтому мне кажется банк это делает специально. И поясню почему:
Раньше - когда банк был не государственным а чуть более солидным в подобных ляпах банк своим клиентам предлагал сорри бонусы - ведь понятно что вы своими действиями наносите вред клиентам и не даете им нормально воспользоваться средствами - почему сейчас такого нет? Ведь определить кто заходил в период "сбоя" (сбоя ли?) в аппку или вэб вовсе не сложно и раздать им потом по 50-100 орехов - чисто за лояльность. Более того я даже подсказывал где взять деньги на это можно - удержать из выплат тех косоруких сотрудников, которые до такой ситуации банк постоянно доводят. А поскольку есть безнаказанность - и банк это знает, то со временем появляется соблазн банка воспользоваться беззащитностью клиентов. Причем абсолютно бесплатно как для банка так и для тех самых "косоруких". Слабо банку начать отвечать за лишение клиентов доступа к их деньгам и за отвратительное выполнение своих обязанностей перед этими самыми клиентами?
WallNutPen
 
Повідомлень: 1439
З нами з: 08.06.20
Подякував: 41 раз.
Подякували: 440 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Пон 17 чер, 2024 09:29

  Sense Bank написав:Доброго ранку 👋

Зараз є проблема у роботі сервісів банку, а саме не працює чат та відеочат та не оновлюються баланс картки у застосунку SenseSuper App.
Розуміємо ваше розчарування і докладаємо всіх можливих зусиль для якнайшвидшого відновлення роботи
*Андрій

Доповню список: перерахувати кошти зі своєї картки у Вашому банку на інший банк теж не можна: не приходить код.
Й коли ви все це полагодите, не шановні??
Annet_
 
Повідомлень: 466
З нами з: 29.03.14
Подякував: 41 раз.
Подякували: 24 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 17 чер, 2024 11:37

  Sense Bank написав:Доброго ранку 👋

Зараз є проблема у роботі сервісів банку, а саме не працює чат та відеочат та не оновлюються баланс картки у застосунку SenseSuper App.
Розуміємо ваше розчарування і докладаємо всіх можливих зусиль для якнайшвидшого відновлення роботи
*Андрій

Як добре, що з цього форуму я зміг дізнатися чому в мене не відображається залишок на карті. Але, бляха, це не мета мого користування продуктами банку. Коли плануєте полагодити?
l_e_x
 
Повідомлень: 158
З нами з: 04.07.14
Подякував: 47 раз.
Подякували: 28 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 12141215121612171218 ... 1454>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: SHURICK76 і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
О.Bank 1 ... 124, 125, 126
Фантом » Вів 24 гру, 2019 15:30
1257 303398
Переглянути останнє повідомлення
Нед 06 лип, 2025 01:04
flysoulfly
Universal Bank 1, 2
zoawlhxc » Вів 15 лют, 2022 11:52
16 25167
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 тра, 2025 14:27
yverstiuk
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама