_hunter написав:т.е. вы тоже думаете, что никакого РПО в ближайшие пару-тройку лет ждать не стоит?
І наші партнери і москалі готові воювати як мінімум до кінця 2025. Але москалі, нажаль, виявились розумними і приймають заходи по економії вже зараз, щоб забрати останній наш шанс на перемогу. Вони розтягують бюджет, щоб гроші не закінчилися різко в 2026, а поступово закінчувались до 2030...
а партнери, вже назбирали добровольців на Північну війну і перейшли на воєнні рейки?
У Норвегії розпочався індивідуальний розгляд клопотань про надання притулку українцям, які на момент повномасштабного вторгнення Росії не проживали на батьківщині.
Про це повідомляє видання NRK, посилаючись на очільницю Міністерства юстиції та надзвичайних ситуацій Емілію Енгер Мель. Імміграційна служба Норвегії повідомила журналістам, що серед українців, чиї справи про надання притулку розглядаються сьогодні, 370 (47%) – це чоловіки призовного віку, яким від 18 до 60 років.
У своєму листі Мін’юст Норвегії заявив, що ризик бути відправленим на війну проти Росії в принципі не дає підстав для проживання в країні.
Ой+ написав:З іншого боку на вихідні мав виїзд через курортні карпатські місця Яремче і т.д., то все забито дорогими машинами з всієї України, забезпеченими людьми і на вигляд цілком кондиційними чоловіками.
Хіба це знімає стрес та частина силовиків, яка не на ЛБЗ
В якійсь мірі карпатські локації у виграші. Туристи з півдня переорієнтувались на захід, за кордон також можуть поїхати не тільки лиш всі. Але пости з ТЦК кругом, так що швидше всього без відповідних паперів нарід туда не поткнеться 😎.
Letusrock написав:згідно будівельників проблем з мобілізацією нема ніяких))
1 Згідно з Будівельником - наявність війни це вже велика проблема 2 Як тільки влада від Ми вЯлІкІє - що скажемо-те плебс і зробить.... перейшла до Бригади набирайте собі самі... Так відразу градус ненависті до мобілізації-стух 3 При цьому, влада як кожен шуллєр тримає в себе в рукаві різних безумних, які продовжують накидувати лайна на вентилятор... Так це не подобається...але це вже більш менш терпимо 4 Те що ТЦК обробляють максимум 25% звернень , тобто кожного дня отримують на чотири дні роботи, мусить привести чиновника до створення Інструкції ДСК(для службового користування) згідно якої і буде відбуватись сортування кого з чотирьох отриманих ставити в початок черги на ВЛК а кого в кінець. Так як розумні(вони ж багаті) не є цільовою аудиторією виборчого ядра сьогоднішніх керівників- то створити економічне бронювання у відкриту-вони не можуть( втратять електорат) З другого боку ігнорувати економічні проблеми вони також не можуть-падіння економіки=втрата влади То й буде створене ДСК в якому пропишуть приблизно наступне... При обробці бази данних Резерв+ , в першу чергу на ВЛК потрібно відправляти безробітних , в другу чергу тих хто згідно данних податкової платить найменше податків, усіх чий розмір податків вищий ніж 12000/місяць( в три рази вищий від середнього по Державі) відправляти в самий кінець черги на ВЛК...
От і вийде З одного боку економічного бронювання офіційно не має З другого боку , ті хто більше платить потрапить на ВЛК не швидше ніж через 6-9 місяців, а за цей час необхідних 200 000 вже буде призвано до лав ЗСУ.
І вовки ситі-і вівці цілі...
зараз повискакують з кущів гомосовєтікуси і почнуть верещати, що як так, це ж буде рабочє-крєстьяска армія, а не вшивої інтіліхєнції та очкастих ботанів
Собака гавкає-караван іде.... В тому і перевага каравану, що він може не звертати увагу на різні емоційні викиди.
Дефіцит бюджету Росії за січень-квітень становив 1,48 трлн руб. Багато в чому значний дефіцит пов'язаний із збільшенням витрат, які зросли на 21,5% в річному вимірі за перші чотири місяці 2024 року в порівнянні з відповідним періодом минулого року (в тому числі, витрат на війну проти України). Але впливає й графік виконання витрат – чимала їх частина авансується на початку року. Тому, ближче до середини року темпи витрат стануть помірнішими.
Поточний дефіцит бюджету РФ не говорить про бюджетні проблеми. При цьому доходи бюджету РФ за перші чотири місяці зросли на 50% в порівнянні із минулим роком.
Втім, річні темпи зростання доходів бюджету РФ поки що сильно «зашумлені» ефектом низької бази минулого року, насамперед в частині нафтогазових доходів – на початку 2023 року вони сильно впали на тлі введених ембарго та цінової стелі на нафту, що обмежили російський експорт. Ефект низької бази порівнянні перестане діяти в середині літа й тоді порівняння нафтогазових доходів бюджету РФ матимуть економічно коректний та показовий вигляд.
Зростання нафтогазових доходів бюджету РФ пов'язане з двома факторами:
високими цінами на нафту: протягом цього року Brent коштує вище $80 за барель. Це викликане тим, що США поповнюють запаси нафти, забезпечуючи сталий попит, угода ОПЕК про заморожування видобутку стримує пропозицію сировини, а також діями хуситів в Червоному морі й конфліктом на Близькому Сході; нафтові податки в РФ вже не залежать переважно від обсягу експорту. Змінена методика розрахунку головного сировинного податку – на видобуток корисних копалин. Тепер для розрахунку обирається найбільша ціна із двох – або ціна Brent мінус встановлений дисконт ($20), або вартість Urals в російських портах, до якої додано тариф відправки на європейський ринок ($2 за барель). Простіше кажучи, для оподаткування не має вирішального значення скільки нафти експортовано, оскільки податок беруть при видобутку, так би мовити, «на свердловині». Ненафтогазові доходи бюджету РФ зросли в січні-квітні на 37%. Тут також є ефект низької бази, пов’язаний зі слабкою економічною активністю в першій половині минулого року – зростання ВВП РФ в 2023 році припало на ІІІ-IV квартали, а в І кварталі взагалі був спад.
Головний фактор, що збільшує ненафтогазові податкові надходження в РФ (передусім податок на додану вартість) – зростання внутрішнього попиту. «Вливання» бюджетних коштів в ВПК забезпечує перетікання грошей працівників ВПК та сімей військовослужбовців-загарбників до ринкових секторів та підтримує попит. Високі доходи працівників російського ВПК штовхають вгору зарплати в цивільних секторах економіки. Але разом із збільшенням податкових надходжень, це призводить до зростання цін, тому Центробанк РФ задля боротьби з інфляцією вимушений тримати свою ставку на високому рівні – 16%. На середньостроковому горизонті це пригнітить економічне зростання й знизить потенціал ненафтогазових доходів бюджету РФ. Й кінець-кінцем, не від гарного життя в РФ планується збільшення податків на доходи населення.
З урахуванням кон’юнктури світового ринку нафти, раціональних як для інтересів режиму Путіна змін в податкових механізмах, формування за рахунок військової економіки передумов для зростання податкової бази, західним партнерам України доцільно модернізувати композицію своєї політики.
Є сенс довгостроково націлитись на найбільш вразливі місця російської економіки та військової машини, щоб з часом підірвати потенціал агресивної зовнішньої політики РФ. Для цього необхідно посилити санкції та контроль в галузі постачання товарів подвійного призначення, витіснити Росію з ніш збройового експорту, які стимулюють її ВПК, максимально обмежити доступ до нових технологій, заохочувати «відплив мізків».
Наділення Мінфіну США правом запроваджувати вторинні санкції проти юридичних та фізичних осіб за сприяння російському експорту та військовому виробництву змусять економіку РФ відчути тиск введених раніше обмежень. Це вже відчувається. Від зменшення обсягу перевезень російської нафти грецькими танкерами до проблем із розрахунками китайських банків (в тому числі через це в березні китайський експорт до РФ скоротився на 16%, в квітні – на 13%, в порівнянні із відповідними місяцями минулого року).
Також потрібна подальша ізоляція фінансової системи Росії та зниження її газового експорту – потрібна повна заборона на експорт до ЄС російського зрідженого природного газу, яка обговорюється в рамках чотирнадцятого пакету санкцій, та припинення постачання трубопровідного газу українською ГТС разом із закінченням дії контракту між «Нафтогазом» та «Газпромом» 31 грудня цього року (треба готуватися до протистояння тиску з боку Словаччини та Угорщини).
в каком году у русских деньги на войну закончатся, 2025?
sergey_stasyuk555 написав:а ТЦК просто потрібен "ресурс" в штуках, і особо внікати хто там платник податків чи виробник зброї, чи "полупридатний інвалід, яких відмінили" - вони схоже не будуть, тупо виконують план і пісєц...
Тоді про що ми спілкуємось
В тцк все просто - в них перспектива, як не виконають план - поїдуть на передок самі...
Хз де вони зібрались їх шукати. Бо в самих США на озброєні стоїть щонайменше 80 таких батарей.
Якщо говорити про "внутрішні резерви" в США, то маємо таку картину. З відкритих джерел відомо, що ВПС США мають в своєму розпорядженні 6 зенітних бригад у складі збройних сил та ще 3 у резерві. Загалом на чергуванні 16 батальйонів (battalion) Patriot, стандартною кількістю батарей (battery, він же ж fire unit) у батальйоні - п'ять. Тобто загалом на чергуванні може перебувати 80 батарей.
Бельгія не дозволить Україні бити своїм озброєнням, закрема винищувачами F-16, по території держави-агресора Росії. У Брюсселі наголосили, що ці літаки можуть бути використані лише на українській території для захисту неба над Україною.