Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Прямо зараз ринок ІТ кардинально змінюється: скоро формошльопери і крудоділи залишаться за бортом. От потреби в тих, хто вміє донавчати нейромережі буде просто шалена
dimo_0n написав:Да будет вам известно, что логика, как и этика, преподавалась в союзе отдельно. Была постепенно выпилена из программы ближе к розвалу. Вы же сам сказал, что ВСЕ нужно. Вот я и спрашиваю, что конкретно из алгебры, геомтрии и физики вы как ИТшник используете. Личо уверен что не более 5% из всех этих предметов... Так зачем ВСЕ?
А логка у вас это пузырьковая сортировка или бинарное дерево? Или 3 вида циклов(иф-элс вайл и ду), на которых все ваше программирование построено ещё со времен бейсиков вшитых в ЗХ-Спектрум? Так это база, примерно как математика в начальных классах.... Или логика - качать куски с гитхаба и интегрировать? Или искать решения на стековерфлоу ?
тобто Ви заявляєте, що побудована система освіти непотрібна? Що наприклад двійочник після бурси стане відмінним програмістом?
BIGor система освіти потребує кардинальних змін. Бо зараз є величезні проблеми на всіх рівнях. А тим часом, реально освіту розвивають хіба азіати (Китай, Корея). В США та Європи достатньо запасу ресурсів, щоб скуповувати таланти з усього світу
Bolt написав:Хто, що посоветует с форумных ИТшников, стоит поступать на Системный анализ(типа системный аналитик, ПМ) или лучше на чистое ИТ?
а що таке чисте ИТ? зараз під ІТ розуміють зовсім різні спеціальності.
якщо з математикою не дуже, то Системний аналіз не те, гадаю має сенс подивитися ще щось...
Мав на увазі програмістів. Кажуть там математика не дуже потрібна.
як на мене, ті програмісти, які кодять бази даних та таке інше, без математичного складу розуму - важкувато.
ви ж розумієте, це все умовність. ви кажете програміст - на якій мові? C#? Java? Python? вже скільки мов програмування. можна не ERP систему робити, а якийсь сайтики збирати. навчання в ЗВО знайомить з основами. й до речі, а який там рівень викладання - викладач вже 30 років на кафедрі чи сеньйор з галери? скориш перше.
один з варіантів - починати роботу з тестувальника, а там далі як піде. й хоч тестувальники це початковий ступінь, є тестувальники які перевіряють взагалі логіку побудови програм - а це зовсім різний рівень. правда, це вже на серйозних галерах - в житті воно якось простіше
банальна порада, але все-таки спробуйте дізнатись, а що подобається дитині? навіть в ІТ багато шляхів. ще є час
Дюрі-бачі написав:BIGor система освіти потребує кардинальних змін. Бо зараз є величезні проблеми на всіх рівнях. А тим часом, реально освіту розвивають хіба азіати (Китай, Корея). В США та Європи достатньо запасу ресурсів, щоб скуповувати таланти з усього світу
це ви дуже взагалі кажете. у нас так, проблема, бо вчителям потрібно якось крутитися, щоб заробити гроші, пересічний вчитель навіть на життя не заробить. відповідно й рівень викладання такий
Bolt написав:Хто, що посоветует с форумных ИТшников, стоит поступать на Системный анализ(типа системный аналитик, ПМ) или лучше на чистое ИТ?
А може краще вчитися працювати руками? За той час поки він дійде десь до 3 курсу і вже буде шукати щось як джун, ймовірно конкуренція між шкіряних мішків буде настільки шалена, а вимоги такі високі, що треба буде бути генієм щоб чогось досягти, навіть на хліб з маслом заробити, не те що розраховувати на щось більше
ви ж не руками працюєте . треба радити щось таке, що сам робиш.
руками - це якщо не можеш головою. чи якщо це дуже подобається, майже хобі - але це скориш виключення
Bolt написав:Хто, що посоветует с форумных ИТшников, стоит поступать на Системный анализ(типа системный аналитик, ПМ) или лучше на чистое ИТ?
А може краще вчитися працювати руками? За той час поки він дійде десь до 3 курсу і вже буде шукати щось як джун, ймовірно конкуренція між шкіряних мішків буде настільки шалена, а вимоги такі високі, що треба буде бути генієм щоб чогось досягти, навіть на хліб з маслом заробити, не те що розраховувати на щось більше
ви ж не руками працюєте . треба радити щось таке, що сам робиш.
руками - це якщо не можеш головою. чи якщо це дуже подобається, майже хобі - але це скориш виключення
Сенс радити, що сам робиш? Різні покоління, геть різні шляхи, які точно не повторяться. Може ще було порадити спочатку займати призові місця на республіканських олімпіадах кілька років?
Shaman написав:це ви дуже взагалі кажете. у нас так, проблема, бо вчителям потрібно якось крутитися, щоб заробити гроші, пересічний вчитель навіть на життя не заробить. відповідно й рівень викладання такий
Стикався не тільки з нашою системою, а й з Казахстаном, США, Китаєм безпосередньо, Ірланідєю, Польщею, Чехією через знайомих. Проблеми майже всюди одні і ті ж (крім Китаю): молодь не хоче вчитись, а вчителі мало заробляють.
Faceless написав:Може ще було порадити спочатку займати призові місця на республіканських олімпіадах кілька років?
Це як зі спортом: потрібно щоб зійшлись природні дані і вгроблено купу часу на тренування. От мої природні дані та лінь не дали зайняти призи на республіці, максимум область.
Дюрі-бачі написав:Стикався не тільки з нашою системою, а й з Казахстаном, США, Китаєм безпосередньо, Ірланідєю, Польщею, Чехією через знайомих. Проблеми майже всюди одні і ті ж (крім Китаю): молодь не хоче вчитись, а вчителі мало заробляють.
Треба вчитися в «правильних місцях». Тоді і вчитися буде хотітися (бо це «світле майбутнє»), і вчителі там багато і дуже багато заробляють. Гадаю, з переліку країн вище варто виключити принаймні США. Мабуть, і Ірландію. Я через тиждень буду відвідувати Stanford university (16 та 17 серпня), з 19 серпня - University of California- Santa Cruz, University of California-San Francisco, San Jose State University - то викладачі отримують не 14 000 - 16 000 гривень на місяць (самі знаєте), а орієнтовно 350 000$ на рік. Ідея оплати праці інша: «Ми прийняли на роботу найкращих та найуспішніших, найрозумніших. Приходь вчитися до нас: вони поділяться з тобою знаннями, щоби ти став найуспішнішим!» А студенти вчать товсті книжки «як підірвані», бо хочуть вже під час практики (інтернатура) отримувати по 7 500$ на місяць… Так що перелік вище можна трохи відредагувати… Наприклад, університетські новини цих днів: точно не буде враження, що хтось не хоче вчитися (цього року прийнято на перший курс в цьому університеті 5 400 студентів), а викладачі мало грошей отримують: https://news.ucsc.edu/
akurt я співпрацював із Manhattan College і там 95% найкращих і вмотивованих студентів - емігранти. А корінні Амераканці можуть і по 10 років ходити "вчитися"