Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
The_Rebel написав:А чому ви вважаєте, що саме вдома їх хтось ненавидить?
Вибачаюсь, що влажу, але схоже що живете в інформаційному ваккуумі. Почитайте навіть тих людей щирих "вкраїнчиків" в вишиванках тут на цій гілці. Стільки образ проти себе в житті не чув.
Ну може бути, я більше про свої відчуття і оточення говорив. У нас у компанії десь до 30% виїхали, половина з них вже не працює у нас, а половина на удальонці ще з нами, географія від Болгарії до США і Канади. При цьому десь 5-10% в ЗСУ (є або були). І нормально до емігрантів усі ставляться
Значит повезло с окружением. Но даже если вспомнить обсуждалки под новостями о новых правилах выдачи "загранок" за кордоном - там где-то 30% на 30% было "так этим сволочам и надо!!!" и "что же эти сволочи творят?!?"...
_hunter написав:Как я понимаю: те же моряки получали ЗП "в конверте".
Дивлячись, що Ви розумієте під цими словами. Я спілкуюся з моряками від матросів до капітанів часто. На практиці у моряків ФІКСОВАНА зарплатня за місяць, вона жорстко прописана в контракті на конкретний похід. Раніше виплачувалася на банківську картку, зараз зазвичай видається по закінченню контракту та поверненню додому готівкою в руки моряку капітаном судна. У нього є передбачена власником судна сума готівки - досить велика - зберігається в його сейфі. Зараз в морі мій приятель - мешкав в Херсоні - в Херсоні втратили все - з лютого 2022 року мешкає з жінкою в Анталії, де випадково - але не зовсім - купили в вересні 2019 року квартиру 2+1. З походу зазвичай привозить без всяких конвертів орієнтовно 60 000...90 000 доларів готівкою. Старший механік на судні.
Є двійка хлопців моряків з Криму - кримські татари. Теж зараз в морі - спілкуюся "по старой памяти" Ніяких конвертів там - все прозоро.
Не прозоро у морській справі: - безкінечна кількість необхідних всіляких "ксів", які періодично треба оновлювати - за все це беруть гроші/хабарі. - влаштуватися на судно/контракт - треба платити гроші - зазвичай за те, що дівчинка з крюінгової компанії дасть інформацію про вакансію - від 600 доларів. Буває і безкоштовно, якщо відомий у даного судновласника або дуже кваліфікований фахівець. Ось ці дві позиції теоретично - у конверті.
_hunter написав:Как я понимаю: те же моряки получали ЗП "в конверте".
Дивлячись, що Ви розумієте під цими словами. Я спілкуюся з моряками від матросів до капітанів часто. На практиці у моряків ФІКСОВАНА зарплатня за місяць, вона жорстко прописана в контракті на конкретний похід. Раніше виплачувалася на банківську картку, зараз зазвичай видається по закінченню контракту та поверненню додому готівкою в руки моряку капітаном судна. ...
То, что и все: "мимо налоговой". Что-то вроде этого: >>> зараз зазвичай видається по закінченню контракту та поверненню додому готівкою в руки
_hunter написав:Тут все просто: глупо отказываться от x2 аудитории...
Как я понимаю: те же моряки получали ЗП "в конверте".
Не тільки x2, дивлюся там 90% такої аудиторії. Колись було так круто, ну так круто, і зараз все розвивається. Тільки чомусь виїхали звідти, але воно все рівно розивається. При цьому навіть їх блогер Варламов проїхався по півночі, то там такий мрак і треш у тих бараках (наприклад, та ж Воркута)
_hunter написав:Как я понимаю: те же моряки получали ЗП "в конверте".
Дивлячись, що Ви розумієте під цими словами. Я спілкуюся з моряками від матросів до капітанів часто. На практиці у моряків ФІКСОВАНА зарплатня за місяць, вона жорстко прописана в контракті на конкретний похід. Раніше виплачувалася на банківську картку, зараз зазвичай видається по закінченню контракту та поверненню додому готівкою в руки моряку капітаном судна. ...
То, что и все: "мимо налоговой". Что-то вроде этого: >>> зараз зазвичай видається по закінченню контракту та поверненню додому готівкою в руки
_hunter написав:То, что и все: "мимо налоговой". Что-то вроде этого: >>> зараз зазвичай видається по закінченню контракту та поверненню додому готівкою в руки
Саме так: податкова там і поруч не перебуває. У моряків немає стажу для пенсії - тому отримують мінімалку - якщо отримують. Після віни багато з них "осіло" в Туреччині з простої причини: найчастіше повернення з контрактів здійснювалося з пересадкою в Стамбулі (поверталися як не з Індії, так з Австралії або із США). Далі літак наприклад на Одесу, або на Херсон. Зрозуміло, що останній сегмент змінено на Анталію. Туди переселилися і родини, які - як малі лелеки в гнізді - чекають, поки батько в дзьобику принесе декілька пачок гидомирно-зелених доларів з синьою полосою... Приніс - відпочив - зробив "кукєн-квакен" - може йти на новий контракт. У відсутність чоловіка проходять курси масажу, омолодження і таке інше. Дорого, а що робити... Там цілий бізнес косметичних послуг... Одна із знайомих "морячок" мене здивувала - відлетіла в Ташкент - ніби то там найкраще роблять губи схожі на сосиски. Повернулася вся так губаста та вся така худеньбка, що чоловік після поверхня не впізнав... Не жартую...
О, була мова про моряків - долучусь до діалогу, бо сам таким є. На рахунок «зарплат в конвертах»: такого практично немає, бо в тому немає жодної необхідності. Умовного українського моряка працевлаштовує компанія-посередник що зареєстрована на Кіпрі (та бодай в Україні, але тоді контракт буде називатися «наданням інформаційних послуг з працевлаштування»), яка працевлаштовує моряка на судно під умовним прапором Антіагуа-Барбуда з зареєстрованим судновласником на Бермудських островах (номінально) і з реальним власником в Німеччині (який фігурує як management company). Контракт про найм підписується фактично з зареєстрованим судновласником (Owner) в якійсь з офшорних світових зон. Навіщо «платити в конвертах» і від кого ховатися? В 90% випадках так і оформлений торгівельний флот. І не стільки через ухилення від оподаткування, а через зменшення ризиків при потенційних аваріях.
Другий варіант - повністю легальна робота. Людина їде в умовну Норвегію чи Нідерланди - отримує ВНЖ, влаштовується на роботу і платить 46% податків - це варіант для тих офіцерів, котрі вивезли свої сімʼї в Benelux чи Скандинавію і хочуть того чи ні - вимушені просто «в білу» працювати, бо інакше не дадуть там жити.
Готівкою практично не платять ніде. Причина - високі агентські послуги за доставлення на борт судна готівки. На борту судна рідко коли буває більше 20К долларів - це гроші на купівлю харчування в місцевих постачальників, невеликі аванси для членів екіпажа (рідко коли більше 500$ в місяць), на невідкладні трати. Зарплата приходить в банк. Банки в Україні, Туреччині, Грузії, Молдови, Польші, Румунії чи Болгарії без проблем обслуговують моряків і приймають їх контракти як документи про легальність джерела походження.
Оподаткування моряків - питання спірне. Де-юре оскільки людина отримує дохід на борту судна, то логічно було би щоб оподаткування відбувалось за юрисдикцією тієї країни, під прапором якої знаходиться таке судно. У відповідності до міжнародного права - борт морського чи повітряного судна, а також територія дипломатичного представництва вважається територією суверенної держави реєстрації, де діють відповідні закони такої держави. Але мені не відомі випадки щоб хтось подавав податкову декларацію на Соломонові острови чи скажімо в Камерун.
Бути зареєстрованим біженцем в Західній Європі і працювати моряком практично неможливо. Умови захисту в ЗЄ не передбачають тривалого виїзду за кордон і автоматично будуть скасовані. Це можливо в Східній Європі, Туреччині і з певними проблемами в Польші - саме тому моряки там і оселились.
Галузь втрачає перспективність. Зарплати слабо ростуть за останнє десятиліття. В рядового складу (працівників) зарплати в Європі рідко перевершують 2000$ (це при 40 годин на тиждень + 180 год на місяць включеного вже овертайму). Ніяких пенсійних чи соціальних гарантій не має. Робота контрактна - відпрацював контракт в 4-6 міс і «гудбай»: ні стажу, ні пенсії гарантій працевлаштування. В офіцерів умови праці такі самі, тільки зарплата вища. Оформлення документів на працю дороге, від 2 до 6 тисяч долл, треба поновлювати щопять років.
mazurkevych написав:О, була мова про моряків - долучусь до діалогу, бо сам таким є. На рахунок «зарплат в конвертах»: такого практично немає, бо в тому немає жодної необхідності. Умовного українського моряка працевлаштовує компанія-посередник що зареєстрована на Кіпрі (та бодай в Україні, але тоді контракт буде називатися «наданням інформаційних послуг з працевлаштування»), яка працевлаштовує моряка на судно під умовним прапором Антіагуа-Барбуда з зареєстрованим судновласником на Бермудських островах (номінально) і з реальним власником в Німеччині (який фігурує як management company). Контракт про найм підписується фактично з зареєстрованим судновласником (Owner) в якійсь з офшорних світових зон. Навіщо «платити в конвертах» і від кого ховатися? В 90% випадках так і оформлений торгівельний флот. І не стільки через ухилення від оподаткування, а через зменшення ризиків при потенційних аваріях.
Другий варіант - повністю легальна робота. Людина їде в умовну Норвегію чи Нідерланди - отримує ВНЖ, влаштовується на роботу і платить 46% податків - це варіант для тих офіцерів, котрі вивезли свої сімʼї в Benelux чи Скандинавію і хочуть того чи ні - вимушені просто «в білу» працювати, бо інакше не дадуть там жити.
Готівкою практично не платять ніде. Причина - високі агентські послуги за доставлення на борт судна готівки. На борту судна рідко коли буває більше 20К долларів - це гроші на купівлю харчування в місцевих постачальників, невеликі аванси для членів екіпажа (рідко коли більше 500$ в місяць), на невідкладні трати. Зарплата приходить в банк. Банки в Україні, Туреччині, Грузії, Молдови, Польші, Румунії чи Болгарії без проблем обслуговують моряків і приймають їх контракти як документи про легальність джерела походження.
Оподаткування моряків - питання спірне. Де-юре оскільки людина отримує дохід на борту судна, то логічно було би щоб оподаткування відбувалось за юрисдикцією тієї країни, під прапором якої знаходиться таке судно. У відповідності до міжнародного права - борт морського чи повітряного судна, а також територія дипломатичного представництва вважається територією суверенної держави реєстрації, де діють відповідні закони такої держави. Але мені не відомі випадки щоб хтось подавав податкову декларацію на Соломонові острови чи скажімо в Камерун.
Бути зареєстрованим біженцем в Західній Європі і працювати моряком практично неможливо. Умови захисту в ЗЄ не передбачають тривалого виїзду за кордон і автоматично будуть скасовані. Це можливо в Східній Європі, Туреччині і з певними проблемами в Польші - саме тому моряки там і оселились.
Галузь втрачає перспективність. Зарплати слабо ростуть за останнє десятиліття. В рядового складу (працівників) зарплати в Європі рідко перевершують 2000$ (це при 40 годин на тиждень + 180 год на місяць включеного вже овертайму). Ніяких пенсійних чи соціальних гарантій не має. Робота контрактна - відпрацював контракт в 4-6 міс і «гудбай»: ні стажу, ні пенсії гарантій працевлаштування. В офіцерів умови праці такі самі, тільки зарплата вища. Оформлення документів на працю дороге, від 2 до 6 тисяч долл, треба поновлювати щопять років.
mazurkevych Не зовсім зрозумів що заважає сімʼям заробітчанина сидіти в у тій самій Німеччині «під захистом», а сам моряк не оформляв цей статус. І носить в клювіку.
Востаннє редагувалось Hotab в Суб 31 тра, 2025 14:33, всього редагувалось 1 раз.